נפלאה שכזו

"תתפלאי, אני בכנסת ולא אוהבת לצעוק ולריב"

היא לא רק חברתי, אלא גם אישה יקרה שמקדישה את חייה לזולת. היום, "נפלאה שכזו", מתארחת חברת הכנסת מיכל וולדיגר, שמספרת על הקשר האישי שלה לתחום בריאות הנפש (תרבות, מאמע, נפלאה שכזו)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: דודי פלוג)

היום, ב"נפלאה שכזו", מתארחת בתכניתנו אישה מיוחדת, חברה יקרה, שמקדישה את שליחותה לעשייה חברתית וציבורית: חברת הכנסת מיכל וולדיגר.

היא בת 53, נשואה לאורי, אם לחמישה וסבתא לשני נכדים. גדלה בבני ברק וכיום גרה בגבעת שמואל. היא חברת כנסת מטעם האיחוד הלאומי בסיעת הציונות הדתית, עורכת דין במקצועה, שימשה כיו״ר עמותת בת עמי ופעילה בתחום בריאות הנפש וההתמכרויות.

וולדיגר מעידה: "מאז שאני זוכרת את עצמי, הייתי עסוקה בעשייה חברתית. מהקמת צהרון ועד מיזם לנוער נושר, מייצוג משפטי בהתנדבות ועד ייסוד גמ"חים, מהקמת עמותות והשתתפות פעילה בפעילותן ועד תמיכה ויעוץ לבודדים ונזקקים. שימשתי כ-5 שנים כחברת הנהלה במתנ"ס גבעת שמואל ו-5 שנים נוספות כחברת מועצת העיר. במסגרת תפקידיי החזקתי את תיק הרווחה, הייתי חברה בוועדות כספים, ועדת תכנון ובניה, קידום מעמד האישה ובנוסף יו"ר הועדה למאבק בנגעי הסמים והאלכוהול.

למעלה מעשר שנים שאני פעילה בתחום בריאות הנפש וההתמכרויות. אני פועלת להסרת הסטיגמות והדעות הקדומות, מסייעת לבני המשפחות ולמתמודדים עצמם ומקדמת את זכויותיהם.

בארבע השנים האחרונות שימשתי כיו"ר בת עמי (אמונה – אלומה), עמותה המפעילה ומלווה כל שנה כ-3000 מתנדבים ומתנדבות בשירות הלאומי, דרכם הבנתי את חשיבות ההשקעה של המדינה בצעירים ובצעירות שלנו, שהם דור העתיד".

שאלנו אותה מה הכי חשוב לה להביא לנשות ישראל, מה הסיפור האישי שלה עם תחום בריאות הנפש, האם היא לא מצטערת על העיסוק המורכב שבו בחרה, מהו החזון שלה לעם ישראל ועוד ועוד. שווה לצפות!

וגם אתן מוזמנות לספר לנו על רגעים של יום יום בחייכן שחשתן בשליחות מיוחדת. תוכלו ליצור איתנו קשר – נפלאות – בדף הפייסבוק או דרך המייל: mirisch1@gmail.com. נשמח להיות בקשר!

להתראות בפרק הבא.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית