חמש שעות עוצמתיות

הצלחה מדהימה לאירוע 'מתכנסות באהבה'

הצלחה מדהימה לכינוס אחדות שהתקיים אמש, ליל תשעה באב, ובו צפו קרוב ל־13,000 נשים מכל החוגים והגילאים • האירוע עורר עניין בקרב נשים בקהלים שונים • סיקור (יהדות)

כיכר בשיתוף נפלאות | כיכר השבת |
עשרות נשים מכל העולם בכינוס אחדות ווירטואלי (צילום: צילומסך מתוך האירוע)

קרוב לחמשת־אלפים נשים השתתפו בליל תשעה באב בכינוס אחדות ענק בזום. אליהן נוספו אלפי נשים שצפו בכינוס באמצעות שידור ישיר ביוטיוב.

הכינוס הענק יוזמת ארגון 'נפלאות' – נשים פועלות למען אחדות וקירוב לבבות, התנהל כרצף ארוך של הרצאות טד אותן הגישו עשרות נשים מובילות דעה ומשפיעות מחוגים שונים ובהן הרבנית ימימה מזרחי; הגברת מרים פרץ; הגב' רחל בולטון מפתחת שיטת תעצומות; הזמרת דין־דין אביב; אשת התקשורת סיון רהב מאיר ועוד עשרות נשים יקרות שכל אחת הביאה לכינוס המאחד את נקודת המבט שלה על תשעה באב, על הגלות ועל האחדות שתביא את הגאולה.

חלק מהמרצות לאורך האירוע (צילום מסך)

את הכנס הנחו בכישרון רב מורן קורס ורחל פסטג ויעל צין. ל'כיכר' נודע כי האירוע תוכנן תוך שבוע בלבד מפתיע לגלות כי הכינוס שהתנהל ברובו בסדר מופתי בוצע בתוך שבוע אחד.

נעמה אדלר קורל מ'נפלאות' אמרה בתום הכינוס שנחתם בסביבות השעה שלוש לפנות בוקר, כי הרעיון שעמד מאחורי הכינוס היה לאחד את כל הנשים המשפיעות והמובילות לכנס אחד עם מסר אחד - מתכנסות באהבה לקרב גאולה. לדבריה, כמעט כל הנשים אליהן פנו המארגנות נענו בחיוב והסכמה מלאה. זאת גם הסיבה שהכינוס שהחל בשעה תשע וחצי הסתיים, כאמור, כעבור למעלה מחמש שעות.

כדי להשתתף בכינוס היה על המעוניינות להירשם מראש וזאת בשל הקיבולת המוגבלת של חדר הזום. לנוכח ההיענות המהירה שהפתיעה את המארגנות, הוחלט על ערוצים נוספים בהם ניתן יהיה לצפות בכינוס, כשהמרכזי שבהם הוא שידור חי ביוטיוב בו צפו לאורך שעות הכינוס קרוב לאלפיים נשים. נשיאת ארגון נפלאות, הגב' מירי שניאורסון, אמרה כי הופתעה מההיענות הגבוהה ומהתגובות הרבות שהגיעו מציבור המשתתפות והמרצות. "ההשתתפות של אלפי נשים מכל החוגים באירוע מאחד דווקא בלילה בו מציינים את החורבן, היא העדות לכך שאנו קרובות לגאולה האמיתית והשלמה", אמרה שניאורסון.

חלק מהמרצות באירוע האחדות הגדול (צילום מסך)

שירה, אחת המשתתפות בכינוס שלא יכלה להתיק את העיניים מהמסך במשך שעות, כתבה: "פעם ראשונה שאני בכנס עם נשים מכל הגוונים ומכל אחת יש לי מה ללמוד, לראות כמה טוב יש אצל כולן. תודה ענקית. זה עזר וחיזק אותי. אין ספק שבשמים יש עכשיו רעש גדול". זו דוגמה אחת מתוך המוני תגובות שהגיעו תוך כדי ואחרי הכינוס, בשעות הקטנות של הלילה ולפנות בוקר. מארגון נפלאות נמסר כי ההצלחה המדהימה מעידה על צורך קיים ש"אותו יש למלא באירועים דומים של אהבה שמביאה גאולה. הרי סיבת החורבן הייתה שנאה ותיקונה ייעשה באמצעות אהבה ואחדות בעם ישראל".

נתונים מספרים

כנס אחדות נשים תשפ"ב:

זמן הכנס בדקות - 392

נרשמו - 10,987

מספר משתתפות במהלך השידור - 7,818

מקסימום משתתפות בו זמנית - 3,000

אסתי משי זהב ונטלי דדון מנחות בצוותא (צילום מסך)

צופות ביוטיוב בו זמנית - 1647

כמות צפיות עד כה ביוטיוב - 16,943

הערכת חשיפה של כ25,000 נשים

יהי רצון שבכוח האחדות נזכה לגאולה האמתית והשלימה!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית