נולד לך תינוק? זו כמות הבגדים שתצטרכי לקנות

נולד לך תינוק? מזל טוב. זה זמן להרכיב רשימת קניות. כמה בגדי גוף, אוברולים, פיג'מות ובגדים צריך לקנות לקטן? ומדוע מעיל מיותר ברוב המקרים? הכל על בגדים לתינוק (תינוקות)

Mame | כיכר השבת |
פרטי לבוש חובה לתינוק הם לא בהכרח קשורים לכמות. העמסת יתר על ארון הבגדים אינה הכרחית. מה גם שהתינוק גדל בקצב מהיר וחיש מהר הבגדים כבר קטנים עליו. השתדלי לקנות את הכמות הנדרשת אחרת.

בגדי גוף - הכמות המומלצת היא 7 בגדי גוף בלי רגליות,ו- 3 בגדי גוף עם רגליות. השכבה העליונה היא החשובה ביותר לעורו של הרך הנולד,. המגע והחום חשובים עבורו, לכן השכבה הראשונה צריכה להיות בכמות מספיקה גם לשעת חרום במידה והתינוק פולט יתר על המידה.

אוברולים – אוברולים לתינוקות נחשבים כפריט עליון חשוב, לכן יש לרכוש 4 אוברולים דקים ו-3 אוברולים עבים המותאמים לרמות קור שונות. כאשר התינוק קטן אפשר להשתמש בתיקתקים, אך כאשר הוא מתחיל לנוע ולזחול הרוכסן יכול להיות יותר פרקטי. שימו לב שהרוכסן לא יהיה חנוק מדי ויפצע את הצוואר.

פיג'מות – בגד הלילה צריך להיות נעים ורך על מנת לחמם את גופו, אבל לא יותר מדי כדי לא לגרום להזעה מיותרת שתגרור אחריה התקררות. 4 פיג'מות שונות יספיקו לעולל שלכן.

גרביים – ההתלבטות התמידית, כמה לגרוב? בין זוג אחד ל-2. זה תלוי במזג האוויר ובבדיקה פשוטה של כפות הרגליים. חשוב לשמור על חום על מנת למנוע התקררות. 7 זוגות גרביים יספיקו בהחלט.

שמיכות – שמיכות צריכות תמיד להיות בהישג ידיכם. הן משמשות גם כהגנה מהשמש וגם בזמן מזג אוויר לא צפוי. במקומות בהם יש מיזוג - 2 שמיכות דקות ו-2 עבות ישמשו אתכן מאד. לא לשכוח להיות זהירים עם השמיכה ולוודא שלא תכסה חלילה את אזור הפנים.

כובעים – חשוב לשמור על אוזניו של התינוק. כובע חם לימים הקרים וכובע שמש יספיקו בהחלט על מנת להעביר את תקופת הינקות. רכישת כובעים בכמות לא סבירה מיותרת ולא שימושית.

מעיל - כמה שהם חמודים המעילים, אבל כמעט שאין בהם צורך. רק כשיוצאים במזג אוויר קר במיוחד מוכרחים מעיל אחד שיפאר את הקולקציה ושיהיה נוח ופרקטי. אל תשכחנה - הם גדלים מהר מכפי שחשבתן.

מכנסיים וחולצות - חשוב שיהיו מבד נח ופקרטי. 4 זוגות יספיקו בהחלט. ניתן להתאים לכל מכנס חולצה מתאימה וליצור הופעה קטנה מלאת שיק וקטנטנה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית