המקום שיש בו הכל

הכירו את 'רחביה' החדשה: השכונה שרבים כבר משקיעים בה

איפה הקימו תושבי חו"ל רבים את ביתם ומדוע הם בחרו דווקא את השכונה הזאת? • הכירו את המקום שיש בו הכל: הווי תורני לצד פארקים רחבי ידיים ומרכז מסחי שוקק • כל הפרטים (נדל"ן)

בשכונת רמת אשכול יש את כל מה שיהודי חרדי צריך, הווי תורני ומוסדות חינוך, לצד מרכזי קניות ומשטחים ירוקים רחבי ידיים (צילום: יח"צ)

אם בעבר הלא רחוק שכונת רחביה הייתה נקראת 'יוקרתית', הרי שכיום ניתן למצוא בירושלים שכונות יוקרתיות לא פחות, ואפילו אף יותר.

בסמוך לסנהדריה ובר אילן שוכנת שוכנה יפה ונקייה, המשקיפה על הרי ירושלים - שכונת רמת אשכול. תושבי חו"ל רבים שגילו את השכונה הזאת קבעו בה את מושבם וגרמו לשגשוגה של השכונה.

כיום, יש במקום מרכז מסחי שוקק, פארקים, בתי כנסיות, מקוואות ומסודות לימוד ועוד.

עובדת קירבתה של השכונה לכותל המערבי ולמרכז העיר ירושלים – הפכה אותה לשכונה הנחשקת ביותר בשנים האחרונות. נאמר זאת כך, בשכונת רמת אשכול יש את כל מה שיהודי חרדי צריך, הווי תורני ומוסדות חינוך, לצד מרכזי קניות ומשטחים ירוקים רחבי ידיים.

יזמית הבניה 'קפיטל גולד' שמה את עיניה על השכונה והרימה לגובה בניינים יפיפיים שמפארים ומהדירים את השוכנה בפרויקטים מיוחדים של 'פינוי בינוי' והתחדשות עירונית.

חברת 'קפיטל גולד' הייתה הראשונה שעשתה בשכונה פרויקט 'פינוי בינוי' כאשר אחריה הצטרפו חברות רבות נוספות שהבינו את הפוטנציאל שיש בשכונה.

כבכל הפרויקטים שלה, חברת קפיטל גולד שמה לה למטרה להוציא תחת ידה את הפרויקטים היפים והמהודרים ביותר שיש. סיור קטן בשכונה יגלה לנו שהבניינים היפים ביותר – מבפנים ומבחוץ – חתומים על שמם של חברת 'קפיטל גולד'.

אך במקום שנדבר הרבה, הבה ניכנס ללובי של אחד הפרויקטים בשכונה, על מנת להתרשם.

אנחנו נכנסים לבניין במעבר המתלה. הבניין בן השמונה קומות, כולל חניה פרטית בתחתית הבניין לדיירי הבניין, דבר שאין כמותו בכל האזור כולו, חצר פרטית רק לתושבים, מוקפת עצים ופרחי נוי, ספסלי ישיבה ומקום רחב ידיים. הלובי מחופה שיש ואריחי עץ. השערים והסוגרים המרהיבים נעשו בידי אמן של האחים לרר.

העיצוב והאדריכלות של הדירות עוצבו על ידי גדולי המעצבים, במטרה אחת ויחידה, כשהדיירים ייכנסו לבית הכל כבר יהיה להם מוכן. אין צורך לשפץ, אין צורך לשנות. הכל כבר מוכן למגורים.

וזהו לא הפרויקט היחיד המושקע. בחברת קפיטל גולד מצהירים: או שלא בונים בכלל, או שבונים הכי יוקרתי שיש. תושבי השוכנה כולה יודעים: אמרת קפיטל גולד – אמרת יוקרה, חשיבה עד לפרטים הקטנים ורמת גימור גבוהה.

כך לדוגמה תמצאו ברחבי השכונה את שני הפרויקטים של 'פינוי בינוי' ברחוב ששת הימים, פארן, או את הפרויקט שלקראת אכלוס ברחוב נחל צין, כמו גם את הפרויקט שבבניה, ובשנה הקרובה יאוכלס, ברחוב רמת הגולן 1 ורמת הגולן 44.

גם במבוא עברונה ובשדרות אשכול עתידים להתקבל בחודשים הקרובים היתרים לבניה, בעוד שברחוב משמר הגבול כבר ישנו פרויקט בבניה.

עוד פרויקטים בתהליכי היתר של חברת קפיטל גולד: עציון גבר, חצרות, פארן ועוד היד נטויה.

ככל הפרויקטים, בקפיטל גולד, עושים את הפרויקטים בצמוד לתושבים, בשקיפות מלאה ובשימת לב לפרטים החשובים להם.

על אף ולמרות התקופה הלא פשוטה שעברנו כולנו מאז שבת קודש, חג שמחת תורה - ממשיכים בקפיטל גולד למכור דירות ולהמשיך ביישוב ארץ ישראל בכל הכוח.

רק בתקופה האחרונה תחתמו חוזים על מספר דירות ופנטהאוזים יוקרתיים בפרויקטים של החברה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר