איך בוחרים פאה: גוון, צבע וגזרה

לפני שאת הולכת לקנות לעצמך פאה חדשה, כדאי שתקראי את הטיפים לרכישת הפאה המושלמת עבורך

תהילה גרינפלד | כיכר השבת |
גודלו של שוק הפיאות בישראל ובעולם מאפשר ל'שחקנים' רבים להתמודד בזירה שבה, לצערינו, רבה האינפורמציה הסמויה על הגלויה. אז איך בוחרים פיאה מתוך המגוון הרחב כל כך המוצע בשוק?

פנינו לאיריס בן-משה, מנהלת השיווק ב"גלית איטליה".

“זה באמת לא קל" מסבירה איריס, “חשוב לא להמליץ לכל לקוחה על התסרוקת הנחשבת לאופנתית ביותר באותה עת, כי היא לא בהכרח מתאימה לכל אחת.

"גזרה שתבליט את הצדדים היפים באותה אישה ותצניע את הקוים המחמיאים פחות, זהו האתגר האמיתי!”

איך מודדים פיאה? לפני הקניה חשוב לבדוק את הפיאה באור יום. בנוסף, כדאי לחוש את מגע שיער הפיאה, כמובן שמגע רך מצביע על שיער איכותי יותר.

חשוב להבחין בין ברק טבעי לבין ברק כתוצאה משימון הפיאה.

איך תבחיני? ברק טבעי ניכר לאורך כל שיער הפיאה ואילו ברק שנוצר מסיליקון ניכר רק על הקצוות.

פנינו לאיריס בן-משה, מנהלת השיווק ב"גלית איטליה".,“זה באמת לא קל" מסבירה איריס, “חשוב לא להמליץ לכל לקוחה על התסרוקת הנחשבת לאופנתית ביותר באותה עת, כי היא לא בהכרח מתאימה לכל אחת.,"גזרה שתבליט את הצדדים היפים באותה אישה ותצניע את הקוים המחמיאים פחות, זהו האתגר האמיתי!”,איך מודדים פיאה? לפני הקניה חשוב לבדוק את הפיאה באור יום. בנוסף, כדאי לחוש את מגע שיער הפיאה, כמובן שמגע רך מצביע על שיער איכותי יותר.,חשוב להבחין בין ברק טבעי לבין ברק כתוצאה משימון הפיאה.,איך תבחיני? ברק טבעי ניכר לאורך כל שיער הפיאה ואילו ברק שנוצר מסיליקון ניכר רק על הקצוות.,,לזהבה מנהלת סלון ב”ב חשוב להתאים את הפיאה הנכונה לך, לא עוד פיאה, אלא את זו האופטימלית עבורך. הנה כמה מההמלצות שלה:,גוון עור הפנים משפיע על בחירת צבע הפיאה:,לנשים כהות עור, מומלץ, לבחור פיאה בצבע בהיר יותר, לעומתן, לנשים בעלות גוון פנים בהיר רצוי להתאים צבע פיאה כהה יותר, משום שפיאה בהירה מידי תיצור מראה חיוור.,לנשים הסובלות מאדמומיות בפנים מומלץ להימנע מבחירת פיאה בגוון אדמדם שיבליט את האדמומיות.,היבט נוסף של צבע הפיאה הוא “חיות” עור הפנים - פיאה כהה מדגישה את קימטוטי הגיל.,ניתן לפתור את הבעייתיות הזו באמצעות הוספת גוונים, המאירים את הפנים. פיאה כהה משרה מראה מעט חד.,פיאה בטון בהיר משרה מראה רך ונשי יותר.,,לבעלות פנים עגולות ניתן ליצור אשליה של פנים ארוכות באמצעות הגבהת קו הפוני והגבהת הקודקוד ע”י דירוג, לנשים אלה מומלץ לכסות את האוזניים וחלק מהלחיים.,ניתן להשיג פיאות בטכנולוגיה חדשה עם תפירה צפופה בפרנץ טופ, כך שמראה הקודקוד הוא טבעי יותר, ואפשר לקבל דירוג ארוך יותר, המתאים לבעלות פנים מלאות.,לנשים בעלות פנים מוארכות ניצור מראה עגול והרמוני באמצעות דירוג, פוני אלכסוני המוסט הצידה וכדו’.
פאה יפה על בובה, האם היא מתאימה לך? (צילום: גלית איטליה 2013)

לזהבה מנהלת סלון ב”ב חשוב להתאים את הפיאה הנכונה לך, לא עוד פיאה, אלא את זו האופטימלית עבורך. הנה כמה מההמלצות שלה:

גוון עור הפנים משפיע על בחירת צבע הפיאה:

לנשים כהות עור, מומלץ, לבחור פיאה בצבע בהיר יותר, לעומתן, לנשים בעלות גוון פנים בהיר רצוי להתאים צבע פיאה כהה יותר, משום שפיאה בהירה מידי תיצור מראה חיוור.

לנשים הסובלות מאדמומיות בפנים מומלץ להימנע מבחירת פיאה בגוון אדמדם שיבליט את האדמומיות.

היבט נוסף של צבע הפיאה הוא “חיות” עור הפנים - פיאה כהה מדגישה את קימטוטי הגיל.

ניתן לפתור את הבעייתיות הזו באמצעות הוספת גוונים, המאירים את הפנים. פיאה כהה משרה מראה מעט חד.

פיאה בטון בהיר משרה מראה רך ונשי יותר.

גזרה שתבליט את הצדדים המחמיאים של הפנים שלך (צילום: גלית איטליה 2013)

לבעלות פנים עגולות ניתן ליצור אשליה של פנים ארוכות באמצעות הגבהת קו הפוני והגבהת הקודקוד ע”י דירוג, לנשים אלה מומלץ לכסות את האוזניים וחלק מהלחיים.

ניתן להשיג פיאות בטכנולוגיה חדשה עם תפירה צפופה בפרנץ טופ, כך שמראה הקודקוד הוא טבעי יותר, ואפשר לקבל דירוג ארוך יותר, המתאים לבעלות פנים מלאות.

לנשים בעלות פנים מוארכות ניצור מראה עגול והרמוני באמצעות דירוג, פוני אלכסוני המוסט הצידה וכדו’.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית