6 כללים לשמירה על הפאה בקיץ

בקיץ הפאה שלך דורשת תחזוקה מיוחדת. רוצה לדעת איך? לפנייך כללים של 'עשי' ו'אל תעשי'

Mame | כיכר השבת |
הקיץ הוא זמן בו כמעט כולם נמצאים בדרכים, במסלולים, בשדות ובמקומות הנופש. כולם יודעים כי עבור טיול יש להצטייד בציוד מתאים, אך רבות שוכחות כי גם הפאה צריכה תחזוק מיוחד בתקופה זו.

לנשים רבות נגרמת עוגמת נפש והפסד כספי, פשוט מחוסר מודעות לדרך הנכונה לשמירת הפאה.

בכדי לשמור על מראה בריא של השיער, זהבה ויצמן, מנהלת סלון "גלית איטליה" בבני ברק נותנת מספר טיפים.

זה לא מסובך, צריך פשוט מודעות וערנות לנושא.

נזקים של לחות, עשן ולכלוך

1. הלחות היא גורם מזיק לפאה, יש להיזהר שלא ללכת עם הפאה לבריכה, לים, או למקומות לחים אחרים. בנוסף ללחות בים ישנה גם מליחות וחול אשר מעצימים את הנזק לשיער.

2. יש להרחיק את הפאה מעשן, להיזהר שלא להתקרב לגריל, על האש, עשן סיגריות או אדי בישול. העשן והחום מעצמים את הנזק של הלכלוך ו"מסייעים" לו להיכנס עמוק יותר בשיער.

לנשים רבות נגרמת עוגמת נפש והפסד כספי, פשוט מחוסר מודעות לדרך הנכונה לשמירת הפאה.,בכדי לשמור על מראה בריא של השיער, זהבה ויצמן, מנהלת סלון "גלית איטליה" בבני ברק נותנת מספר טיפים.,זה לא מסובך, צריך פשוט מודעות וערנות לנושא.,נזקים של לחות, עשן ולכלוך,1. הלחות היא גורם מזיק לפאה, יש להיזהר שלא ללכת עם הפאה לבריכה, לים, או למקומות לחים אחרים. בנוסף ללחות בים ישנה גם מליחות וחול אשר מעצימים את הנזק לשיער.,2. יש להרחיק את הפאה מעשן, להיזהר שלא להתקרב לגריל, על האש, עשן סיגריות או אדי בישול. העשן והחום מעצמים את הנזק של הלכלוך ו"מסייעים" לו להיכנס עמוק יותר בשיער.,,3. גם באם נזהרים מגורמי נזק מובהקים, עדיין במהלך החיים הפאה סופגת ריחות, לחות, שומן ולכלוך, לכן חובה לחפוף את הפאה מדי חודש. בלא חפיפה הלכלוכים הקטנים הופכים לנזק מצטבר, ומקצרים את חיי השיער והרשת.,קני פאת טיולים,4. מומלץ להימנע מטיולים או פעילות גופנית עם פאה. אפשרי לרכוש פאה זולה ולהקצות אותה לפעילויות ושאר אתגרים.,5. כמו שאנו יודעים להחליף בגדים ולכבסם אחרי טיול, כך גם פאה.,אחרי כל טיול או אירוע אחר היוצר לכלוך, חובה לחפוף את הפאה ולתחזק אותה (בנוסף לחפיפה החודשית הקבועה)
גם פאות. לשמור במקום קריר ויבש (צילום: צילומסך)

3. גם באם נזהרים מגורמי נזק מובהקים, עדיין במהלך החיים הפאה סופגת ריחות, לחות, שומן ולכלוך, לכן חובה לחפוף את הפאה מדי חודש. בלא חפיפה הלכלוכים הקטנים הופכים לנזק מצטבר, ומקצרים את חיי השיער והרשת.

קני פאת טיולים

4. מומלץ להימנע מטיולים או פעילות גופנית עם פאה. אפשרי לרכוש פאה זולה ולהקצות אותה לפעילויות ושאר אתגרים.

5. כמו שאנו יודעים להחליף בגדים ולכבסם אחרי טיול, כך גם פאה.

אחרי כל טיול או אירוע אחר היוצר לכלוך, חובה לחפוף את הפאה ולתחזק אותה (בנוסף לחפיפה החודשית הקבועה).

לאחסן במקום קריר ויבש

6. את הפאה יש לאחסן במקום סגור ויבש, כך שהאבק לא יוכל להצטבר עליה וקרני השמש לא יגעו בה.יש להבריש את הפאה בתום השימוש, אי סרוק השיער גורם לקשרים יובש ונשירה.

הקפדה על נקודות אלה תסייע לשמר את מראה הפאה לאורך זמן, ותמנע את הצורך לרכוש פאה חדשה מידי זמן קצר. מעט מודעות ותשומת ולב, וכך אפשר להרוויח מראה מעולה וחיסכון כספי!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית