ליטל עמאר מגישה: Accesorries זה שם המשחק

אז זהו, שלא צריך לקנות מלתחה חדשה כדי להיראות יפה וחדשנית. הסוד הוא באביזרים

ליטל עמאר | כיכר השבת |
הופעה עם אקססורי נכון תמיד תהיה משודרגת, יפה ונכונה יותר. אביזרי השדרוג הבולטים ביותר הם הסרטים לשיער, על כל גווניהם צורותיהם וצבעיהם האינסופיים. המוצר המקסים הזה, נותן ערך מוסף ומפאר כל הופעה!

צעיפי משי בקשירת פפיון

צעיפי משי בקשירת פפיון,,אקססורי חדש, מעניין וסופר קלאסי הוא מטפחות / צעיפי המשי. פרחוני או צבעוני- מועדף! קשירה רופפת באזור הצוואר יוצרת נפילה נכונה שזורמת עם ג'קט או שמלה או כל טופ קלאסי אחר.,,,,קריסטלים זוהרים וצבעוניות ,טרנד משובח בתקופה האחרונה הוא האבנים הצבעונית, הקריסטלים, פסי הסאטן ופנינים המשולבים בסרטים. אלו, נותנים חיות מוגברת ללוק ואור מיוחד לפנים. הם משתלבים בקלות עם הופעה מתאימה ויוצרים מראה מושלם!,,,,,,לצפייה בקולקציה המלאה ניתן להכנס לדף הפייסבוק: https://www.facebook.com/lital.amar.144,הפקה וסטיילינג: ליטל עמאר,צילום: אסתי דוד,פאות: SARA CIOFF – צרפת,איפור: שרה ליכט,שיער: יוכבד אטיאס,דוגמניות: בתיה שיף, שיינדי קלצקין
הצבעוניות והזרימה של בד המשי משדרגת אותך (צילום: אסתי דוד)

אקססורי חדש, מעניין וסופר קלאסי הוא מטפחות / צעיפי המשי. פרחוני או צבעוני- מועדף! קשירה רופפת באזור הצוואר יוצרת נפילה נכונה שזורמת עם ג'קט או שמלה או כל טופ קלאסי אחר.

גם קשירת פפיון מדוגם, שעושה את כל העבודה! (צילום: אסתי דוד) קשירה כצמיד ליד או לתיק יוצרת מראה עשיר עושה שואו יפהפה (צילום: אסתי דוד) סרט על הפיאה, סרט קשור כצמיד ליד ואת מוכנה (צילום: אסתי דוד)

קריסטלים זוהרים וצבעוניות

טרנד משובח בתקופה האחרונה הוא האבנים הצבעונית, הקריסטלים, פסי הסאטן ופנינים המשולבים בסרטים. אלו, נותנים חיות מוגברת ללוק ואור מיוחד לפנים. הם משתלבים בקלות עם הופעה מתאימה ויוצרים מראה מושלם!

לא סתם סרט לפיאה. ככה עושים את זה נכון (צילום: אסתי דוד) פנינים הם התכשיט הכי קלאסי לאישה, לא רק בשרשרת (צילום: אסתי דוד) צבעוניות עדינה אך נוצצת משלימה לגמרי את הלוק עם הג'קט (צילום: אסתי דוד) כל הסוד הוא האקססורי הנכון למראה שלך (צילום: אסתי דוד) כמעט כמו כתר לראש של נסיכה, וכבר את נראית זוהרת יותר (צילום: אסתי דוד)

לצפייה בקולקציה המלאה ניתן להכנס לדף הפייסבוק: https://www.facebook.com/lital.amar.144

הפקה וסטיילינג: ליטל עמאר

צילום: אסתי דוד

פאות: SARA CIOFF – צרפת

איפור: שרה ליכט

שיער: יוכבד אטיאס

דוגמניות: בתיה שיף

שיינדי קלצקין

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית