המדריך לכלה: כך תבחרי את שמלת החלומות שלך

זה קורה לנו כבר מגיל קטן: אנחנו חולמות על שלמת כלה מושלמת. בתחילה מקשקשות על דף נייר בשיעור, מתחפשות למלכת אסתר בפורים וברבות השנים כבר מתגבשות עם שמלת החלומות. אז איך מוצאים את שמלת הכלה המושלמת?

יערית אלבז | כיכר השבת |
שמלת כלה היא חלומה של כל ילדה. מלכת אסתר היא ההשראה לאורך כל השנים לשמלות כלה על כל סוגיהן. חשוב מאד כי השמלה שחלמת עליה תמיד, תעוצב על-ידי מישהי שתתאים אותה לאישיות שלך. בכל זאת, כדי להיות מלכה לערב אחד נדרשת השקעה מרובה.

הכל התחיל משיחת טלפון ראשונה ביום חורפי אחד. על הקו היתה כלה בשם יעל, שסיפרה כי יש לה רעיונות רבים לשמלת הכלה שתרצה. לשאלתה האם אפשרי להפוך את הרעיונות למציאות, המעצבת חיה השיבה שהיא הגיעה למקום הנכון מכיוון שהיא יוצרת חלומות בתפירה אישית.

לפגישה הראשונה הגיעה יעל עם הרישומים שלה לשמלת הכלה. היא נהגה לשרטט עוד מגיל קטן את השמלה אותה היא רוצה יעל היא בחורה בעלת טעם עיצובי מעודן וחוש טוב לבדים וגזרות.

חיה ויעל ישבו יחד ודיברו על הבדים ועל אופציות עיצוביות. חיה שמחה לעזור ולכוון אותה לשמלה המבוקשת, שאחר כך הפכה לשמלת כלה עדינה ומיוחדת במינה העשויה מבד קרושה, מחורז גזורה באלכסוניים נפגשים עם שובל עדין וחגורת מותן המעוטרת בפרח גדול. יעל היא בחורה מדהימה עם פרופורציות גוף נפלאות, ושמלת הכלה החמיאה לה מאוד.

כחודש לפני החתונה, יעל נכחה בחתונה של חברתה הטובה ביותר, אז הבחינה כי לחברתה לא נוח בעליל בשמלתה הצרה בזמן הריקודים. יעל הבינה כי נוחות היא אחד מהמאפיינים החשובים לשמלת הכלה שלה.

לאחר שעיצבה כבר את שמלתה, שלטעמה היתה יפה ומהודרת אך לא מספיק נוחה, היא פנתה לחיה ושאלה: מה ניתן לעשות אחרי שעוצבה כבר שמלת המלכה? בתגובה, הציעה חיה ששתשכור לריקודים שמלה שנייה, דבר המקובל מאד בזמן האחרון - שמלה אחת לקבלת הפנים ולחופה, ולאחר חדר הייחוד להחליף לשמלה נוחה יותר לריקודים.

יעל בחרה בשמלה מעט מנופחת - שמלת טולים הבנויה מכמה שכבות ומעוטרת בגזרי תחרה עם חיתוך מותן גבוה וחגורת פנינים שהשלימה למראה זוהר ובעיקר נוח ביום חתונתה.

שמלת כלה היא חלומה של כל ילדה, וכשמגיע היום הגדול בו חלומך הופך למציאות, כדאי שיהיה לך יפה וגם נוח.

‏
הכל התחיל משיחת טלפון ראשונה ביום חורפי אחד. על הקו היתה כלה בשם יעל, שסיפרה כי יש לה רעיונות רבים לשמלת הכלה שתרצה. לשאלתה האם אפשרי להפוך את הרעיונות למציאות, המעצבת חיה השיבה שהיא הגיעה למקום הנכון מכיוון שהיא יוצרת חלומות בתפירה אישית.,לפגישה הראשונה הגיעה יעל עם הרישומים שלה לשמלת הכלה. היא נהגה לשרטט עוד מגיל קטן את השמלה אותה היא רוצה יעל היא בחורה בעלת טעם עיצובי מעודן וחוש טוב לבדים וגזרות.,חיה ויעל ישבו יחד ודיברו על הבדים ועל אופציות עיצוביות. חיה שמחה לעזור ולכוון אותה לשמלה המבוקשת, שאחר כך הפכה לשמלת כלה עדינה ומיוחדת במינה העשויה מבד קרושה, מחורז גזורה באלכסוניים נפגשים עם שובל עדין וחגורת מותן המעוטרת בפרח גדול. יעל היא בחורה מדהימה עם פרופורציות גוף נפלאות, ושמלת הכלה החמיאה לה מאוד. ,כחודש לפני החתונה, יעל נכחה בחתונה של חברתה הטובה ביותר, אז הבחינה כי לחברתה לא נוח בעליל בשמלתה הצרה בזמן הריקודים. יעל הבינה כי נוחות היא אחד מהמאפיינים החשובים לשמלת הכלה שלה.,לאחר שעיצבה כבר את שמלתה, שלטעמה היתה יפה ומהודרת אך לא מספיק נוחה, היא פנתה לחיה ושאלה: מה ניתן לעשות אחרי שעוצבה כבר שמלת המלכה? בתגובה, הציעה חיה ששתשכור לריקודים שמלה שנייה, דבר המקובל מאד בזמן האחרון - שמלה אחת לקבלת הפנים ולחופה, ולאחר חדר הייחוד להחליף לשמלה נוחה יותר לריקודים.,יעל בחרה בשמלה מעט מנופחת - שמלת טולים הבנויה מכמה שכבות ומעוטרת בגזרי תחרה עם חיתוך מותן גבוה וחגורת פנינים שהשלימה למראה זוהר ובעיקר נוח ביום חתונתה.,שמלת כלה היא חלומה של כל ילדה, וכשמגיע היום הגדול בו חלומך הופך למציאות, כדאי שיהיה לך יפה וגם נוח. ,,,,,,,,,,,צילום: שחף מרגלית , עיצוב שמלות: חיה אמסלם, ,,,,
‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏

צילום: שחף מרגלית , עיצוב שמלות: חיה אמסלם

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית