אמא לדוגמה: בתיה שיף, פורצת דרך

החרדית הראשונה שבחרה בדוגמנות כמקצוע שומרת באדיקות על כללי הצניעות. היא תוותר על מה שיפגע באמונתה ובערכיה, והיא מחכה בהתרגשות לליל הסדר. ראיון (פסח תשע"ה)

יערית אלבז | כיכר השבת |
הכירו את
בתיה שיף
. אישה חרדית, וגם דוגמנית. החרדית הראשונה שבחרה בדוגמנות כמקצוע שומרת באדיקות על כללי הצניעות. מה התגובות שהיא מקבלת? Mame שוחח איתה.

דוגמנות ואישה חרדית - הקשר הזה יכול בכלל להתקיים?

"מלכתחילה אני לא פונה לכיוון שיכול להוות בעיה. אם קיימת הפקה שלא עומדת בקנה אחד עם כללי הצניעות, אני כמובן מוותרת עליה.

"זה קורה לא מעט, אבל זה משהו שאני עושה באהבה ובלב שלם כי זו הדרך שבה אני הולכת ומאמינה. מעבר לזה, הדוגמנות היא מקצוע שאני מאוד אוהבת וברוך השם לא נגרמו לי בעיות בגללה.

"יש לי משפחה מקסימה ותומכת ובעל מדהים שמפרגן ומאמין שיש לי הרבה לתרום לעולם הזה, מבלי לעבור על הגבולות שלנו".

מה אומרות על כך הקולגות החילוניות?

"עוד לא עבדתי ממש עם המגזר החילוני, אבל אני מגיעה בגישה שאפשר לעבוד עם כולם, מבלי להביט על דתו או על צבע עורו".

מה זה פסח בשבילך?

"חג מרענן, שכולו התחדשות. אני אוהבת את החג הזה למרות העבודה הקשה, הניקיונות והבישולים.

"עבורי, פסח זה לשבור שיגרה בצורה הבריאה ביותר. פסח הוא חג משפחתי, ואני מחכה לו בקוצר רוח. אני מתרגשת מאוד לקראת ליל הסדר".

בתיה שיף,דוגמנות ואישה חרדית - הקשר הזה יכול בכלל להתקיים?,"מלכתחילה אני לא פונה לכיוון שיכול להוות בעיה. אם קיימת הפקה שלא עומדת בקנה אחד עם כללי הצניעות, אני כמובן מוותרת עליה. ,"זה קורה לא מעט, אבל זה משהו שאני עושה באהבה ובלב שלם כי זו הדרך שבה אני הולכת ומאמינה. מעבר לזה, הדוגמנות היא מקצוע שאני מאוד אוהבת וברוך השם לא נגרמו לי בעיות בגללה. ,"יש לי משפחה מקסימה ותומכת ובעל מדהים שמפרגן ומאמין שיש לי הרבה לתרום לעולם הזה, מבלי לעבור על הגבולות שלנו".,מה אומרות על כך הקולגות החילוניות?,"עוד לא עבדתי ממש עם המגזר החילוני, אבל אני מגיעה בגישה שאפשר לעבוד עם כולם, מבלי להביט על דתו או על צבע עורו". ,מה זה פסח בשבילך?,"חג מרענן, שכולו התחדשות. אני אוהבת את החג הזה למרות העבודה הקשה, הניקיונות והבישולים. ,"עבורי, פסח זה לשבור שיגרה בצורה הבריאה ביותר. פסח הוא חג משפחתי, ואני מחכה לו בקוצר רוח. אני מתרגשת מאוד לקראת ליל הסדר". ,,טיפ לקוראות Mame?,"ממרום שנותיי הלא רבות, למדתי שאם מרפים הכל 'זורם' יותר. החיים לחוצים גם כך, חבל להוסיף עליהם מתחים נוספים. האמינו בה' שיודע מה טוב עבורנו. ,"לפעמים הרגשה טובה מתחילה דווקא מבחוץ. אם אני מרגישה טוב עם עצמי, כל סיטואציה טובה אליי. ,"גם כשאני בבית אני מתאפרת בקלילות, וזה מוסיף להרגשה הטובה". ,
‏

טיפ לקוראות Mame?

"ממרום שנותיי הלא רבות, למדתי שאם מרפים הכל 'זורם' יותר. החיים לחוצים גם כך, חבל להוסיף עליהם מתחים נוספים. האמינו בה' שיודע מה טוב עבורנו.

"לפעמים הרגשה טובה מתחילה דווקא מבחוץ. אם אני מרגישה טוב עם עצמי, כל סיטואציה טובה אליי.

"גם כשאני בבית אני מתאפרת בקלילות, וזה מוסיף להרגשה הטובה".

בתיה שיף: מאמינה בדרך שבחרתי]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית