הברבי שתוריד אותך מהעקבים

את פאשניסטית מוקפדת, ונעלי סירה זה שם נרדף לכפכפים בשבילך? כדאי שתכירי את הברבי החדשה שתוריד אותך מהעקבים, או זה לפחות מה שמעצבי האופנה מקווים להשיג (יופי)

יערית אלבז | כיכר השבת |
מסר חשוב לאלו שמחוברות לנעלי העקב שלהן, נשים רבות נועלות נעלי עקב המסמל נשיות בעולם האופנה, ונקע וודאי בעולם הרפואה.

מעצבי האופנה החליטו לשנות מגמה בשנים האחרונות בשיתוף גורמים שונים שהבינו כי תכתיבי אופנה נוקשים משפיעים על בנות בגיל העשרה בעולם להראות ולהתלבש לא בהתאמה לגילן.

כמו כן המראה הבובתי, מעודד אנורקסיה שהובילה למקרי מוות טראגיים ויוצר דימוי עצמי נמוך ושלילי בקרב בנות העשרה בעולם.

מעצבי האופנה החליטו לשנות מגמה בשנים האחרונות בשיתוף גורמים שונים שהבינו כי תכתיבי אופנה נוקשים משפיעים על בנות בגיל העשרה בעולם להראות ולהתלבש לא בהתאמה לגילן.,כמו כן המראה הבובתי, מעודד אנורקסיה שהובילה למקרי מוות טראגיים ויוצר דימוי עצמי נמוך ושלילי בקרב בנות העשרה בעולם.,,‏בובת הברבי, נאלצת לרדת מהעקבים ,לצורך החדרת מסרים, גוייסה לא אחרת מאשר בובת הברבי 'המיתולוגית' האחראית על תכתיבי האופנה, ומהיום לסט הלבוש שמגיע עם הבובה יצורפו נעליים שטוחות.,,הסט החדש של הברבי יכלול ברביות עם קרסוליים אנושיות, שטוחות לא מובנות רק לנעילת נעלי עקב מה שהיה עד כה, וגם בגדים פשוטים יותר ממה שהיה נהוג למצא בסט הבגדים המפואר של הברבי.,שינוי נוסף ייכנס לסדרה החדשה הוא שינוי בצבעי העור, העיניים , השיער בצורות שונות ממה שראינו עד כה. וכל זה להשוות לברבי מראה אנושי.,העומדים מאחורי זה הבינו כי הברבי על אף שהיא בובה ומשחק, היא מהווה מקור השראה והזדהות לבנות ברחבי העולם, לכן כדי למנוע הזדהות עם מראה לא מציאותי, הבובה עוברת שינוי, ברבי כבר לא על עקבים. ,
‏בובת הברבי, נאלצת לרדת מהעקבים

לצורך החדרת מסרים, גוייסה לא אחרת מאשר בובת הברבי 'המיתולוגית' האחראית על תכתיבי האופנה, ומהיום לסט הלבוש שמגיע עם הבובה יצורפו נעליים שטוחות.

‏ ‏

הסט החדש של הברבי יכלול ברביות עם קרסוליים אנושיות, שטוחות לא מובנות רק לנעילת נעלי עקב מה שהיה עד כה, וגם בגדים פשוטים יותר ממה שהיה נהוג למצא בסט הבגדים המפואר של הברבי.

שינוי נוסף ייכנס לסדרה החדשה הוא שינוי בצבעי העור, העיניים , השיער בצורות שונות ממה שראינו עד כה. וכל זה להשוות לברבי מראה אנושי.

העומדים מאחורי זה הבינו כי הברבי על אף שהיא בובה ומשחק, היא מהווה מקור השראה והזדהות לבנות ברחבי העולם, לכן כדי למנוע הזדהות עם מראה לא מציאותי, הבובה עוברת שינוי, ברבי כבר לא על עקבים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית