הסניקרס הלבנות חוזרות: כך תשמרי אותן נקיות

שנות התשעים מתקמבקות בתור הלוק הכי חם בסביבה ופריטי הלבוש משנות הנעורים הנשכחות שלנו מככבים בכל מקום, ובעיקר הנעליים הלבנות. כך תשמרי אותן נקיות לאורך זמן (מדריך)

mame | כיכר השבת |
פשוט, מינימליסטי, בלתי מתאמץ, ובמילה אחת - נייניטיז. מי יאמין שהשנים ההו כה יפות שלנו הופכות לוינטג'? ולפני שנשקע בעבר, הנה 5 דרכים לשמור על הסניקרס הלבנות נקיות כמו ביום הראשון שקנית אותן:
,‏ALL WOMEN'S TALK, ,השתמשי בספוג הפלא,הספוג הקטן הזה הוא מתנה משמים בכל מה שקשור לשמירה על סניקרס לבנות מצוחצחות. השתמשי בו להסרת כתמים באמצעות לחלוח הספוג ושפשוף עדין של הבד או הגומי בנעל.,,‏THE LAUNDRESS, ,נסי חומץ לבן,אין לך ספוג-פלא בהישג יד? חומץ לבן עובד היטב לא פחות. לחלחי מגבת בד או נייר סופג נקיים בחומץ לבן, ושפשפי בעדינות את השריטות והכתמים שעל הנעל.,,‏OLIP, ,אבל בשביל כתמים ממש קשים, נסי שמפו,נניח שהנעל חטפה כתם שמן. מה עושים? קחי מטלית נקייה או מברשת שיניים ישנה ומרחי על אחת מהן את השמפו העדין והבהיר ביותר שלך. בעזרת מעט מים חמים, קרצפי בעדינות את הכתם עם השמפו כך שיווצר קצף, והכתם ירד.,,‏WIKI HOW, ,החליפי את השרוכים,תכל'ס, השרוכים מתלכלכים מהר יותר מהנעליים עצמן, והחלפתם תעניק לנעל מראה חדש ונקי בקלות. פתרון מהיר ופשוט שיעלה לך בסך הכל כמה שקלים.,,‏FAKE LEATHER,המוצא האחרון: למרוח לק,בעת צרה, כשאין זמן לסעיפים הקודמים, לק לבן אטום נהדר לכיסוי כתמים קטנים ונקודתיים על הנעליים. היי, נשמע מוזר? זה עדיין הרבה יותר זול מלקנות זג חדש.,מקור
‏ALL WOMEN'S TALK

השתמשי בספוג הפלא

הספוג הקטן הזה הוא מתנה משמים בכל מה שקשור לשמירה על סניקרס לבנות מצוחצחות. השתמשי בו להסרת כתמים באמצעות לחלוח הספוג ושפשוף עדין של הבד או הגומי בנעל.

‏THE LAUNDRESS

נסי חומץ לבן

אין לך ספוג-פלא בהישג יד? חומץ לבן עובד היטב לא פחות. לחלחי מגבת בד או נייר סופג נקיים בחומץ לבן, ושפשפי בעדינות את השריטות והכתמים שעל הנעל.

‏OLIP

אבל בשביל כתמים ממש קשים, נסי שמפו

נניח שהנעל חטפה כתם שמן. מה עושים? קחי מטלית נקייה או מברשת שיניים ישנה ומרחי על אחת מהן את השמפו העדין והבהיר ביותר שלך. בעזרת מעט מים חמים, קרצפי בעדינות את הכתם עם השמפו כך שיווצר קצף, והכתם ירד.

‏WIKI HOWהחליפי את השרוכים

תכל'ס, השרוכים מתלכלכים מהר יותר מהנעליים עצמן, והחלפתם תעניק לנעל מראה חדש ונקי בקלות. פתרון מהיר ופשוט שיעלה לך בסך הכל כמה שקלים.

‏FAKE LEATHERהמוצא האחרון: למרוח לק

בעת צרה, כשאין זמן לסעיפים הקודמים, לק לבן אטום נהדר לכיסוי כתמים קטנים ונקודתיים על הנעליים. היי, נשמע מוזר? זה עדיין הרבה יותר זול מלקנות זג חדש.

מקור

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית