עוברים מהפה לאוזן: הטרנד ההזוי של לואי ויטון

הדוגמניות של לואי ויטון הופיעו כשתנוכי האוזניים שלהן בולטים במיוחד. ולא, זו לא הייתה מבוכה שגרמה להן להסמיק. מה כן? הכירו את הטרנד החדש וההזוי שכבש את אינסטגרם (יופי)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
נמאס לך מהלוק המשעמם והחדגוני? את נוטה לגוון בצבע הצללית מידי יום ולהתרענן בסומק או שפתון חדשים לחידוש המראה שלך? בוודאי תרצי לשמוע על הטרנד הבא שהולך וכובש את אינסטגרם באדיבות בית האופנה של לואי ויטון.

הוא נולד, כמו רוב הטרנדים החדשים, בתצוגת אופנה, כאשר הדוגמניות של לואי ויטון הופיעו כשתנוכי האוזניים שלהן בולטים במיוחד. ולא, זו לא הייתה מבוכה שגרמה להן להסמיק עד לאזור הנ"ל כמאמר הפתגם הוותיק, אלא היה זה דווקא מעצב האופנה האגדי בעצמו שהחליט לעצב את תנוכי האוזניים של דוגמניותיו ולצבוע אותם בכסף זוהר. כמאמר פתגם אחר שהמצאנו הרגע: הכסף יעוור אוזני דוגמניות.

מתצוגת האופנה הדרך לאינסטגרם הייתה קצרה ושם ההתפשטות הייתה מהירה עוד יותר. הטרנד עבר "מפה לאוזן" (מילולית) והגיע לאוזניים רבות ומגוונות.

צפו בתמונות:

צילום:
הוא נולד, כמו רוב הטרנדים החדשים, בתצוגת אופנה, כאשר הדוגמניות של לואי ויטון הופיעו כשתנוכי האוזניים שלהן בולטים במיוחד. ולא, זו לא הייתה מבוכה שגרמה להן להסמיק עד לאזור הנ"ל כמאמר הפתגם הוותיק, אלא היה זה דווקא מעצב האופנה האגדי בעצמו שהחליט לעצב את תנוכי האוזניים של דוגמניותיו ולצבוע אותם בכסף זוהר. כמאמר פתגם אחר שהמצאנו הרגע: הכסף יעוור אוזני דוגמניות.,מתצוגת האופנה הדרך לאינסטגרם הייתה קצרה ושם ההתפשטות הייתה מהירה עוד יותר. הטרנד עבר "מפה לאוזן" (מילולית)
‏ ‏ ‏ ‏ ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית