כלה, כך תבחרי את שמלת החתונה המושלמת

נפוחה או נשפכת? מבד שיפון או דווקא סטן? ומה עם המחיר?

הדריה בראל | כיכר השבת |
מזל טוב! ווארט, אירוסין ,התרגשות, הכנות וסגירת אולם. ויש גם רשימת מוזמנים ותקצוב המזומנים. מעט מתח בהול בשמחה והרבה חיוכים וברכות מכל עבר הכל כמעט מוכן אבל...מה עם שמלה? אז מה תלבשי? נפוחה או נשפכת? מבד שיפון או דווקא סטן? ומה עם המחיר?

זה קורה לכולנו. אחרי שראית את השכנה, האחות או הבת דודה מתעטפות בצחור, אהבת את הבד ואת הסגנון פחות. באותו רגע, הבטחת לעצמך שאת תראי אחרת.

אבל מחשבות לחוד ומעשים לחוד. בתוך ים שך סגנונות אין סוף, וכשהשמלות והדוגמאות והבדים והמידות ובעיקר הציפיות מופנות כולן אלייך...

בדיוק בשביל המקרים האלה, הנה הטיפים שיסייעו לך לבחור את שמלת החתונה המושלמת:

1.

ודאי מהי השמלת חלומותיך, כדי למקד את עצמך למבחר שמלות מאוד מסוים נסי לראות בעיניי רוחך את השמלה שבה תראי כמו שתמיד חלמת.

ישנן בנות שיתחברו דווקא למראה נסיכותי עם שמלה נפוח, התסרוקת התואמת והאיפור הקלאסי, האחרות יעדיפו את השמלה הנשפכת ואת המראה האצילי התואם את הסירוק העדין, יחד עם איפור שכמעט לא יורגש.

אני ממליצה לך, טרם בחירת שמלתך, לנסות לראות את עצמך מובלת לחופה בצורה שבה תהיי הכי שלמה עם המראה שלך.

זה קורה לכולנו. אחרי שראית את השכנה, האחות או הבת דודה מתעטפות בצחור, אהבת את הבד ואת הסגנון פחות. באותו רגע, הבטחת לעצמך שאת תראי אחרת.,אבל מחשבות לחוד ומעשים לחוד. בתוך ים שך סגנונות אין סוף, וכשהשמלות והדוגמאות והבדים והמידות ובעיקר הציפיות מופנות כולן אלייך... ,בדיוק בשביל המקרים האלה, הנה הטיפים שיסייעו לך לבחור את שמלת החתונה המושלמת:,1.,ודאי מהי השמלת חלומותיך, כדי למקד את עצמך למבחר שמלות מאוד מסוים נסי לראות בעיניי רוחך את השמלה שבה תראי כמו שתמיד חלמת.,ישנן בנות שיתחברו דווקא למראה נסיכותי עם שמלה נפוח, התסרוקת התואמת והאיפור הקלאסי, האחרות יעדיפו את השמלה הנשפכת ואת המראה האצילי התואם את הסירוק העדין, יחד עם איפור שכמעט לא יורגש.,אני ממליצה לך, טרם בחירת שמלתך, לנסות לראות את עצמך מובלת לחופה בצורה שבה תהיי הכי שלמה עם המראה שלך.,,2.,אחרי שקבעת מהו סגנון השמלה שתרצי, ולפני שתתחלי במדידות, הציבי טווח מחירים שבו תוכלי לעמוד. זכרי שבין אם את משכירה או קונה - זהי שמלה שתלבשי יום אחד בלבד!,3.,נקודה חשובה נוספת היא נוחות השמלה. יחד עם כל חשיבות מראך ביום כלולותיך עליך לוודא שנוח לך להסתובב בשמלה, לרקוד איתה ולבלות בה שעות שלמות.,שמלה שהבד יציק לך, שמלת שני חלקים שתצטרכי לסדר כל כמה דקות תסב את תשומת ליבך יתר על המידה במשך האירוע.,4.,מידות גדולות. המלצה אישית ממני לכלה מלאה: לשים דגש על בחירת שלמה, שמלה שלא תיצמד לגופך ותשווה לך מראה מעוצב תועדף על פני שמלה בעלת מראה נסיכותי אך מנפח.,ולסיום, קצת מן המקורות על שמלה לבנה: "כנהוג בתפוצות עם ישראל לבוש הכלה לבן ביום חופתה, משום שיום זה מקביל ליום הכיפורים שבו נמחלים לאדם כל עוונותיו ובתוך כל שמחת היום וההתרגשות זכרי שזהו יום קדוש ומסוגל".,המון הצלחה בבחירת השמחה.
זכרי: זו שמלה שתלבשי יום אחד בלבד

2.

אחרי שקבעת מהו סגנון השמלה שתרצי, ולפני שתתחלי במדידות, הציבי טווח מחירים שבו תוכלי לעמוד. זכרי שבין אם את משכירה או קונה - זהי שמלה שתלבשי יום אחד בלבד!

3.

נקודה חשובה נוספת היא נוחות השמלה. יחד עם כל חשיבות מראך ביום כלולותיך עליך לוודא שנוח לך להסתובב בשמלה, לרקוד איתה ולבלות בה שעות שלמות.

שמלה שהבד יציק לך, שמלת שני חלקים שתצטרכי לסדר כל כמה דקות תסב את תשומת ליבך יתר על המידה במשך האירוע.

4.

מידות גדולות. המלצה אישית ממני לכלה מלאה: לשים דגש על בחירת שלמה, שמלה שלא תיצמד לגופך ותשווה לך מראה מעוצב תועדף על פני שמלה בעלת מראה נסיכותי אך מנפח.

ולסיום, קצת מן המקורות על שמלה לבנה: "כנהוג בתפוצות עם ישראל לבוש הכלה לבן ביום חופתה, משום שיום זה מקביל ליום הכיפורים שבו נמחלים לאדם כל עוונותיו ובתוך כל שמחת היום וההתרגשות זכרי שזהו יום קדוש ומסוגל".

המון הצלחה בבחירת השמחה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית