עיצוב הבית: אפור זה הלבן החדש

מהו גרייז' אתם שואלים? קחו את הצבע הבז', ערבבו אותו עם הצבע האפור והנה קיבלתם את הגרז' - הצבע האולטימטיבי בבחירת החומרים העכשווית בתחום עיצוב הפנים (עיצוב)

ענת שמואל | כיכר השבת |
‏"את שומעת ענת, אני רוצה שהבית ישדר חמימות אך לא זייקנה. שהבית שיהיה מודרני ומתוחכם אך לא קר ומנוכר" - משפטים בסגנון הזה הם המילים הראשונות שאני שומעת בדרך כלל בפגישת ההיכרות הראשונה שאני עושה עם הלקוחות שלי.

"אני לא רוצה בית בז'י וצהוב, כמו של סבתא שלי". ומצד שני: "לא רוצה לבן ואפור וסטרילי כמו בבית החולים".

אז אני שמחה להכיר לכם את "הלבן החדש " או "השחור החדש " בעולם העיצוב. את הגרז' - greige.

אתם הולכים לשמוע עליו עוד הרבה, הוא יתפוס מקום נכבד בבית שלכם גם מבלי שתשימו לב.

מהו גרייז' אתם שואלים? קחו את הצבע הבז', ערבבו אותו עם הצבע האפור והנה קיבלתם את הגרז' - הצבע האולטימטיבי בבחירת החומרים העכשווית בתחום עיצוב הפנים.

"אני לא רוצה בית בז'י וצהוב, כמו של סבתא שלי". ומצד שני: "לא רוצה לבן ואפור וסטרילי כמו בבית החולים".,אז אני שמחה להכיר לכם את "הלבן החדש " או "השחור החדש " בעולם העיצוב. את הגרז' - greige.,אתם הולכים לשמוע עליו עוד הרבה, הוא יתפוס מקום נכבד בבית שלכם גם מבלי שתשימו לב.,מהו גרייז' אתם שואלים? קחו את הצבע הבז', ערבבו אותו עם הצבע האפור והנה קיבלתם את הגרז' - הצבע האולטימטיבי בבחירת החומרים העכשווית בתחום עיצוב הפנים.,,מדובר בצבע מדהים, שמשתלב בכל פלטת צבעים בצורה מתוחכמת. הולך טוב עם פלטת האפורים, מוצלח עם פלטת השמנות והבז'ים, מדהים עם פלטת הצבעוניים ומשתלב בצורה הרמונית עם כל חומר.,אני משלבת אותו כבר בבחירות הראשונות של החומרים שאני עושה בבית - בריצוף, בארונות, בצבע הטיח ובקירות.אז בקיצור, כשאתם הולכים לבחור צבע לספה או לצבע הקיר, אל תתביישו לבקש את הגרז'.,‏חדר שינה עם נגיעות צבעוניות של ורוד פוקסיה בשילוב גרייז' מהווה שילוב מנצח, השומר על הגוון הרגוע והרומנטי שצריך להיות בחדר שינה עם הנגיעה השמחה והצבעונית של הורוד פוקסיה, המשולב בכריות בשטיח ובווילונות.,הגרייז' בשילוב עץ משתלב נהדר גם בשולחן השבת. בנגיעה בצבע הקירות ובווילונות,‏בעיצובו של בית זה נעה כל פלטת הצבעים על גווני הגרייז' בנגיעות סגולות – והתוצאה לפניכם.,הכותבת הינה אדריכלית ומעצבת פנים, מתמחה בעיצוב פנים לבתים דירות ועסקים. anat@anatshmuel.co.il

מדובר בצבע מדהים, שמשתלב בכל פלטת צבעים בצורה מתוחכמת. הולך טוב עם פלטת האפורים, מוצלח עם פלטת השמנות והבז'ים, מדהים עם פלטת הצבעוניים ומשתלב בצורה הרמונית עם כל חומר.

אני משלבת אותו כבר בבחירות הראשונות של החומרים שאני עושה בבית - בריצוף, בארונות, בצבע הטיח ובקירות.
אז בקיצור, כשאתם הולכים לבחור צבע לספה או לצבע הקיר, אל תתביישו לבקש את הגרז'.

‏חדר שינה עם נגיעות צבעוניות של ורוד פוקסיה בשילוב גרייז' מהווה שילוב מנצח, השומר על הגוון הרגוע והרומנטי שצריך להיות בחדר שינה עם הנגיעה השמחה והצבעונית של הורוד פוקסיה, המשולב בכריות בשטיח ובווילונות.

הגרייז' בשילוב עץ משתלב נהדר גם בשולחן השבת. בנגיעה בצבע הקירות ובווילונות

‏בעיצובו של בית זה נעה כל פלטת הצבעים על גווני הגרייז' בנגיעות סגולות – והתוצאה לפניכם.

הכותבת הינה אדריכלית ומעצבת פנים, מתמחה בעיצוב פנים לבתים דירות ועסקים. anat@anatshmuel.co.il

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית