המתלבשת הטובה ביותר: בחורה עם רעלה

הצניעות משתלמת? תלמידה מוסלמית בתיכון בניו ג'רזי, זכתה בתואר "המתלבשת הטובה ביותר" בתחרות האופנה השנתית שערך בית הספר * "כבוד גדול שמסתכלים עליי כשווה בין שווים" (עיצוב)

חיה כהן | כיכר השבת |
בפעם הראשונה, הזוכה בתחרות האופנה השנתית של בית ספר התיכון "קליפטון" בניו ג'רזי, ארה"ב, זכתה לסיקור נרחב בכלי התקשורת המקומיים. כי מלבד לבושה המוקפד, ראשה של הזוכה אבראר שאהין עטוף באקססוריז לא שגרתי: חיג'אב מוסלמי - מעין רעלה המכסה את הראש והצוואר.

"זה מראה שסוף סוף החברה שלנו מגלה סובלנות למראה הדתי" אמרה שאהין בראיון לאתר North Jersy. לדבריה, הניצחון שלה "שולח מסר על התפתחות כבוד הדדי בין האוכלוסיות השונות".

"מאוד הופתעתי שנבחרתי ל'מתלבשת הטובה ביותר', למרות החיג'אב" הוסיפה שאהין, "זה חלום שהתגשם".

"זה מראה שסוף סוף החברה שלנו מגלה סובלנות למראה הדתי" אמרה שאהין בראיון לאתר North Jersy. לדבריה, הניצחון שלה "שולח מסר על התפתחות כבוד הדדי בין האוכלוסיות השונות".,"מאוד הופתעתי שנבחרתי ל'מתלבשת הטובה ביותר', למרות החיג'אב" הוסיפה שאהין, "זה חלום שהתגשם".,,אבראר שאהין מימין, בטקס סיום הלימודים - לא מוותרת על החיג'אב (צילום: Abrar Shahin)
‏אבראר שאהין מימין, בטקס סיום הלימודים - לא מוותרת על החיג'אב (צילום: Abrar Shahin)

יתכן שאפשר לקשר את הזכייה יוצאת הדופן בפרס לעובדה שאזור מגוריה בצפון ניו ג'רזי בעל אוכלוסיה מגוונת. התיכון עצמו מונה כ-3,300 תלמידים, ביניהם 35% לבנים, 52% היספניים, 8% אסייתים ו-5% אפרו-אמריקניים.

לפי רישומי המדינה, פילוח האוכלוסייה כולל בעיקר מהגרים איטלקיים, ערבים, פולנים, רוסים ופורטוריקניים.

חולמת לעצב אופנה צנועה

העיסוק באופנה אינו חדש לשאהין. מגיל קטן אהבה להלביש את בובותיה, והיא עובדת בחנות בגדים כסטייליסטית.

הקו המאפיין את סגנונה האופנתי של שאהין הוא שילוב בין טרנדים עדכניים ושמירה בלתי מתפשרת על הצניעות. היא הולכת רק עם שרוולים ארוכים וחצאיות ארוכות. בשל האתגר, המראה החביב עליה הוא "בוהו שיק" שכולל חולצות רחבות ושמלות בסגנון ג'לביה, ומשדר נוחות, בלי להתאמץ.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית