איבדו 3 ילדים בתאונה ותוך שנה חבקו שלישיה

תאונה מחרידה הביאה למותם של שלושת ילדי משפחת קובי מארה"ב. ההורים הכאובים החליטו שלא להישבר ותוך שנה אירע נס מדהים ונולדה להם שלישייה (משפחה)

יערית אלבז | כיכר השבת |
משפחת קובי מארה"ב קמה ליום שמח במיוחד - יום הולדתו החמישי של בנם קייל. אחרי יום משפחתי חווייתי ומהנה, עלתה המשפחה המאושרת לרכבה בחזרה לביתם - ואז אירע הנורא מכל.

משאית נכנסה בעוצמה במיני ואן המשפחתי והביאה למותם של שלושת ילדי המשפחה - קייל שרק חגג 5 שנים, אמה בת ה-4 וקייטי בת השנתיים שישבו מאחור. שתי הבנות נהרגו במקום, וקייל שרד כמה שעות בלבד ומת גם הוא מפצעיו.

משאית נכנסה בעוצמה במיני ואן המשפחתי והביאה למותם של שלושת ילדי המשפחה - קייל שרק חגג 5 שנים, אמה בת ה-4 וקייטי בת השנתיים שישבו מאחור. שתי הבנות נהרגו במקום, וקייל שרד כמה שעות בלבד ומת גם הוא מפצעיו. ,,‏קייל, קייטי ואמה. נהרגו בתאונה טראגית,בבת אחת נחרב עולמם של ההורים כריס ולורי והם לא ידעו מהיכן להתחיל לאסוף את עצמם, לאחר שכל משפחתם נמחקה. לאחר שלושה חודשי אבלות קשים ושחורים, החליטו בני הזוג שהם לא נשברים ולא יישארו 'הורים ללא ילדים', כהגדרתם, עוד זמן רב.,ואכן, שנה לאחר התאונה הטראגית, התבשרה לורי כי היא נושאת בקרבה שלישיה - בן אחד ושתי בנות. ,"אשלי, אלי וג'ייק לעולם לא יחליפו את האחים שלהם, שהם לא יזכו להכיר, אבל שוב יש שמחה בבית ובלב שלנו" אמרו כריס ולורי.
‏קייל, קייטי ואמה. נהרגו בתאונה טראגית

בבת אחת נחרב עולמם של ההורים כריס ולורי והם לא ידעו מהיכן להתחיל לאסוף את עצמם, לאחר שכל משפחתם נמחקה. לאחר שלושה חודשי אבלות קשים ושחורים, החליטו בני הזוג שהם לא נשברים ולא יישארו 'הורים ללא ילדים', כהגדרתם, עוד זמן רב.

ואכן, שנה לאחר התאונה הטראגית, התבשרה לורי כי היא נושאת בקרבה שלישיה - בן אחד ושתי בנות.

"אשלי, אלי וג'ייק לעולם לא יחליפו את האחים שלהם, שהם לא יזכו להכיר, אבל שוב יש שמחה בבית ובלב שלנו" אמרו כריס ולורי.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית