ג'ודי צייצה בדיחה, הרשת לא צחקה

אשת שר הפנים ג'ודי ניר מוזס שמעה בדיחה, צחקה ואז צייצה. מסתבר שהרשת לא ממש אהבה, האם יש בה נימה של גזענות? הבדיחה נמחקה, ג'ודי התנצלה * ככה זה כשאת אשתו של שר הפנים, הבדיחות לא תמיד מצחיקות (רשת)

יערית אלבז | כיכר השבת |
סערה ברשת: ג'ודי ניר מוזס רעייתו של שר הפנים סילבן שלום, צייצה בחשבון הטוויטר שלה, באנגלית, את הבדיחה הבאה:

מה זה קפה אובמה? וענתה: שחור וחלש.

מה זה קפה אובמה? וענתה: שחור וחלש.,,הבדיחה הנתונה לפרשנות , הגיעה לאינדיפנדנט הבריטי, הציוץ קיבל ביקורת רבה, ונתפסה כבדיחה גזענית.,ג'ודי מחקה מיד את הציוץ, והתנצלה: "שמעתי בדיחה לא מוצלחת ומטופשת. ציטטתי וזו הייתה שטות מטופשת. לא התכוונתי, לא מכובד ולא מתאים. קורה".,היא גם כתבה התנצלות באנגלית: "לא הייתי צריכה לכתוב את הבדיחה ששמעתי. אני אוהבת בני אדם, ללא קשור לגזע שלהם ולדת שלהם. אני מתנצלת, זאת הייתה בדיחה מטופשת שמישהו סיפר לי",לאחר מכן צייצה: "פישלתי, אבל האם על כל בדיחת פולנים, חרדים, מרוקאים, יהודים, יגידו גזענות? פוחדת בעיקר מבעלי",,סיוון רהב מאיר יצאה להגנתה של ג'ודי שנבוכה מעניין הבדיחה, הציוץ, והמחיקה. והעלתה ציוץ מסביר:,,בפעם הבאה, לפני שמצייצים בדיחה שמישהו סיפר בשפה ציורית שמובנת לקהל הסביר, בודקים גם אם הקהל הבריטי יבין. כוונות יש גם בטוויטר..
‏

הבדיחה הנתונה לפרשנות , הגיעה לאינדיפנדנט הבריטי, הציוץ קיבל ביקורת רבה, ונתפסה כבדיחה גזענית.

ג'ודי מחקה מיד את הציוץ, והתנצלה: "שמעתי בדיחה לא מוצלחת ומטופשת. ציטטתי וזו הייתה שטות מטופשת. לא התכוונתי, לא מכובד ולא מתאים. קורה".

היא גם כתבה התנצלות באנגלית: "לא הייתי צריכה לכתוב את הבדיחה ששמעתי. אני אוהבת בני אדם, ללא קשור לגזע שלהם ולדת שלהם. אני מתנצלת, זאת הייתה בדיחה מטופשת שמישהו סיפר לי"

לאחר מכן צייצה: "פישלתי, אבל האם על כל בדיחת פולנים, חרדים, מרוקאים, יהודים, יגידו גזענות? פוחדת בעיקר מבעלי"

‏לא מצחיק, ג'ודי (פלאש 90)

סיוון רהב מאיר יצאה להגנתה של ג'ודי שנבוכה מעניין הבדיחה, הציוץ, והמחיקה. והעלתה ציוץ מסביר:

‏

בפעם הבאה, לפני שמצייצים בדיחה שמישהו סיפר בשפה ציורית שמובנת לקהל הסביר, בודקים גם אם הקהל הבריטי יבין. כוונות יש גם בטוויטר..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית