חזיר כשר בצה"ל?

אם חשבנו ששמענו על הכל אז טעינו בגדול, אם חשבנו שחצינו את כל הגבולות טעינו עוד יותר! שכן גבולות הסטטוס קוו נמתחים ומופרים משנה לשנה ומחודש לשבוע. בעוד המפרים טוענים שוב ושוב כמו תקליט שבור, שלא מפסיק לשבור בשם הדמוקרטיה (טור דעה)

נילי גינגולד אלשיך | כיכר השבת |
לעיתים אני מתחילה לטעות שאולי מדובר בקונספירציה של ממש? שכן הדמוקרטיה היא כלי שמשרת את דת החילוניות שלא מפסיקה לזמר על ׳שוויון בנטל׳, אך למעשה לא יוצרת סביבה שיכולה להאכיל חיילם חרדים.

שכן אפילו בציונות הדתית, כבר מתחילים להטיל ספק בהלך הרוח של הצבא, בכל הקשור במסורת ישראל, ומעמידים חיילים בפני דילמות מיותרת, כמו לשמוע חילות שרות או האם לגרש יהודים מבתיהם.

ועכשיו קבלו : 'יש לנו סנדביץ׳ עם חזיר'

בעיתון ׳המחנה׳ במדור השאלות: חיל אחד העלה למדור שאלה בה הוא חושף שאלה מטרידה במיוחד. בשאלה מתאר החייל כיצד סבתו באה לבקר בשבת ובידה כריך פריך עם בשר טרפה. שואל החיל האם הכנסת הכריך בבסיס מהווה עבירה?

התשובה שלא איחרה לבוא היא שאין פקודה שאוסרת להכניס לבסיס אוכל 'לא כשר' ורק לתוך המטבח, חוץ מחג הפסח. ולבסוף כותב התשובה הסביר שעד פסח יכול החייל להנות מהסנדביצ׳ים של סבתוש!

כנראה שהסטטוס קוו נועד כפיתרון זמני עד שיתאפשר לבצע את הפיתרון הסופי, שמטרתו האמיתית היא שיוויון 'לא בנטל'. וכפי שטען בן-גוריון בשעתו, שהצבא הוא כור היתוך שמטרתו לאחד את כולם. לפי תפיסה זו של הרעיון החילוני אשר אוהבים לדקלם מהתנ״ך שעם ישראל למדו ונלחמו, אך שכחו שהתנאי לניצחון מתקיים בפסוק ׳והיה מחנך קדוש׳! ולא והיה עיתון המחנה קדוש!

שכן אפילו בציונות הדתית, כבר מתחילים להטיל ספק בהלך הרוח של הצבא, בכל הקשור במסורת ישראל, ומעמידים חיילים בפני דילמות מיותרת, כמו לשמוע חילות שרות או האם לגרש יהודים מבתיהם.,ועכשיו קבלו : 'יש לנו סנדביץ׳ עם חזיר',בעיתון ׳המחנה׳ במדור השאלות: חיל אחד העלה למדור שאלה בה הוא חושף שאלה מטרידה במיוחד. בשאלה מתאר החייל כיצד סבתו באה לבקר בשבת ובידה כריך פריך עם בשר טרפה. שואל החיל האם הכנסת הכריך בבסיס מהווה עבירה?,התשובה שלא איחרה לבוא היא שאין פקודה שאוסרת להכניס לבסיס אוכל 'לא כשר' ורק לתוך המטבח, חוץ מחג הפסח. ולבסוף כותב התשובה הסביר שעד פסח יכול החייל להנות מהסנדביצ׳ים של סבתוש!,כנראה שהסטטוס קוו נועד כפיתרון זמני עד שיתאפשר לבצע את הפיתרון הסופי, שמטרתו האמיתית היא שיוויון 'לא בנטל'. וכפי שטען בן-גוריון בשעתו, שהצבא הוא כור היתוך שמטרתו לאחד את כולם. לפי תפיסה זו של הרעיון החילוני אשר אוהבים לדקלם מהתנ״ך שעם ישראל למדו ונלחמו, אך שכחו שהתנאי לניצחון מתקיים בפסוק ׳והיה מחנך קדוש׳! ולא והיה עיתון המחנה קדוש!,,אז לאלו שטועים, חזיר הוא אכן קדוש לגויים, לא לנו! אז עם כל הכבוד לציונות על פי שיטת בן-גוריון, שהניף את התנ״ך וטען שארץ ישראל היא של העם היהודי לפי התנ״ך. ואכן נכון הדבר, ארץ ישראל היא שלנו, אך בתנאי, ככתוב בספר תהלים: ״ויתן להם ארצות גוים ועמל לאומים יירשו. בעבור ישמרו חוקיו ותורתיו ינצרו״ (תהלים ק״ה, מ״ד-מ״ה)
‏

אז לאלו שטועים, חזיר הוא אכן קדוש לגויים, לא לנו! אז עם כל הכבוד לציונות על פי שיטת בן-גוריון, שהניף את התנ״ך וטען שארץ ישראל היא של העם היהודי לפי התנ״ך. ואכן נכון הדבר, ארץ ישראל היא שלנו, אך בתנאי, ככתוב בספר תהלים: ״ויתן להם ארצות גוים ועמל לאומים יירשו. בעבור ישמרו חוקיו ותורתיו ינצרו״ (תהלים ק״ה, מ״ד-מ״ה).

אך כמובן שאלו שפירשו את התנ״ך כפי שבדה לבם, והמציאו מחדש מושגים כמו ׳נאורות׳, לא בחלו לעשות מעשים שגדולי הצוררים לא היו מתביישים בהם! הנה כמה דוגמאות אחדות מני רבים: גזיזת פאות, ניתוק ילדים מהוריהם, אכילת טרפות, וחטיפת ילדים, והסברה מסיבית שאין אלוקים!

נכון, אתם צודקים מעשים אלו קראו בשואה, אך לא רק בשואה, פה בארץ! השומר הצעיר עשו גם הם. כך שמי שמפרש מעשים אלו בשם ׳הנאורות׳ והדמוקרטיה, שלא יתפלא שגם את הציונות מפרשים איך שרוצים.

על כן אני פונה לשרים ורבנים לאסור הבאת מאכלות אסורות ולא רק בפסח, שכן אין אנו רוצים, חיל ירא שמים שאוכל חזיר בהכשר הצבא!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית