קו אדום: ה"אנונימית" סרבה לשיר עם גברים

אחרי שעברה את שלב האודישנים, המתמודדת החרדית האנונימית בתכנית הריאליטי 'אקס פקטור' עלתה לבמה לביצוע נוסף - אך סרבה לשיר עם גברים: "אני ממש רוצה להיות פה, אבל לא בכל מחיר" (אקטואליה)

טליה אדר | כיכר השבת |
עלילות החרדית האנונימית בריאליטי החילוני - פרק ב': אמנם ה"אנונימית" של 'אקס פקטור', כבר לא בדיוק אנונימית, ובכמה פלטפורמות נחשפה בשמה המקורי, אך בתכנית מתעקשים לכנות אותה "אנונימית".

בפרק האחרון ששודר אמש, התעוררה לאנונימית דילמה רצינית. במסגרת התכנית, היא הייתה צריכה להופיע בדואט עם גבר, אך בשבילה זה קו אדום, והיא סרבה לעשות זאת.

בפרק האחרון ששודר אמש, התעוררה לאנונימית דילמה רצינית. במסגרת התכנית, היא הייתה צריכה להופיע בדואט עם גבר, אך בשבילה זה קו אדום, והיא סרבה לעשות זאת.,,אנשי ההפקה החלו לחפש עבורה מתנדבת מבין שאר המתמודדים, שתסכים לעזוב את הקבוצה אליה צוותה ותחבור אליה. אך המתמודדות סירבו להיפרד מהצוות המקורי, ושלחו את המפיקים לקבוצות אחרות.,"אני לא יודעת מה אני אמורה לעשות עכשיו" אמרה אנונימית לאיש ההפקה, "סיכנתי כל כך הרבה בשביל להגיע לכאן ועכשיו יכול להיות שהכול היה לחינם. אני ממש רוצה להיות פה, אבל לא בכל מחיר".,,בתום מסע חיפושים מייגע, מצליחים המפיקים לאתר את מרינה ורווית שמסכימות להופיע עם אנונימית. רגע לפני שהיא מתחילה בחזרות עם חברות הצוות החדשות שלה, אנונימית פונה למתמודד שהיה אמור להופיע איתה ומתנצלת בפניו: "פשוט לא ידעתי שהם יצוותו אותי עם בחור. סולח לי? לגמרי? לחלוטין?" היא מוודאת, "שלוש פעמים מחול? תגיד שלוש פעמים מחול".,בהמשך, היא משכנעת את שתי חברותיה לדואט לבצע את השיר שהיא בחרה, גם אם זה אומר ששתיהן יצטרכו ללמוד אותו מהתחלה, ולשבור את השיניים באנגלית.,,"אני מרגישה ממש רע עם עצמי. אולי לחצתי יותר מידי על מרינה ורווית בקטע של בחירת השיר. ואני מפחדת שאולי הרסתי להן, חלילה" אומרת אנונימית ויוצאת מהמקום בסערה.,וכך זה נגמר:,
‏

אנשי ההפקה החלו לחפש עבורה מתנדבת מבין שאר המתמודדים, שתסכים לעזוב את הקבוצה אליה צוותה ותחבור אליה. אך המתמודדות סירבו להיפרד מהצוות המקורי, ושלחו את המפיקים לקבוצות אחרות.

"אני לא יודעת מה אני אמורה לעשות עכשיו" אמרה אנונימית לאיש ההפקה, "סיכנתי כל כך הרבה בשביל להגיע לכאן ועכשיו יכול להיות שהכול היה לחינם. אני ממש רוצה להיות פה, אבל לא בכל מחיר".

בתום מסע חיפושים מייגע, מצליחים המפיקים לאתר את מרינה ורווית שמסכימות להופיע עם אנונימית. רגע לפני שהיא מתחילה בחזרות עם חברות הצוות החדשות שלה, אנונימית פונה למתמודד שהיה אמור להופיע איתה ומתנצלת בפניו: "פשוט לא ידעתי שהם יצוותו אותי עם בחור. סולח לי? לגמרי? לחלוטין?" היא מוודאת, "שלוש פעמים מחול? תגיד שלוש פעמים מחול".

"מחול, מחול, מחול" עונה המתמודד, ואנונימית מסכמת: "מעולה".

בהמשך, היא משכנעת את שתי חברותיה לדואט לבצע את השיר שהיא בחרה, גם אם זה אומר ששתיהן יצטרכו ללמוד אותו מהתחלה, ולשבור את השיניים באנגלית.

הן עלו לבמה, ביצעו את השיר, אך לדברי השופטים היה מדובר "בבחירת שיר לא נכונה שהתאימה אך ורק לאנונימית".

"אני מרגישה ממש רע עם עצמי. אולי לחצתי יותר מידי על מרינה ורווית בקטע של בחירת השיר. ואני מפחדת שאולי הרסתי להן, חלילה" אומרת אנונימית ויוצאת מהמקום בסערה.

אחרי שכנועים מצד השופטים, מתרצה אנונימית: "קשה לי. אבל אני יודעת שיש לי צ'אנס סוף סוף לצאת החוצה אחרי כל כך הרבה שנים" היא אומרת, ומחליטה להישאר.

וכך זה נגמר:

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית