כחלון; משחק או הטעייה?

נדמה שכחלון לא מחפש פיתרון אמיתי לפחות לא לשנים הקרובות, הוא מעדיף להביא את 'הרופא' גדעון סער ולהחיות את המפלגה שלו לעוד תקופה * כחלון עוד כוכב פוליטי שייעלם או שמא מתכוון לחזור לליכוד ולהמשיך במשחק? (דעות)

שמחה ברנשטיין | כיכר השבת |
בראשית ימיה של המדינה הכל היה ברור וחתוך יש שמאל ויש ימין, יש את בוגרי ההגנה וגרורתיה קרי- אנשי המערך ויש את אנשי האצ"ל קרי- אנשי הימין, עם תחילת הרחבת גבולותיה של מדינת ישראל, כיבוש חלקים נרחבים, טרור מתגבר והסכמי שלום שנכשלים, קמים מפלגות חדשות המאמינות בקו אידיאולוגי חדש לא ימין ולא שמאל אלא מרכז, מעטים האנשים שהצליחו להבין את מתווה 'מפלגות המרכז' ספק רב אם מנהיגי ה'מרכז' ידעו להסביר לעצמם מה זה האידיאל החדש ששמו 'מרכז' אבל בזמנים שהימין והשמאל לא מצליחים לטפל בבעיות עם ישראל כל גימיק מעניין עם מסר חדש ישכנע רבים לתמוך במפלגה כזאת וכך קמים להם מידי בחירות מפלגת "מרכז חדשה".

מפלגות שבבחירות לאחמ"כ 90% כבר לא יהיו קיימות, זה התחיל בליפקין שחק המשיך בטומי לפיד עבר דרך רפי איתן והגמלאים והסתיים עם מפלגת קדימה ז"ל או זל"ל (זיכרונה לא לברכה) לחלקם זה לקח קדנציה אחת לשבוק חיים לכל חי וחלקם עם החייאה מוצלחת וטיפול מסור ע"י פרופסור (אסטרטגים טובים) לקח 2 קדנציות עד למוות הסופי.

כחלון יודע טוב את ההיסטוריה הפוליטית הזאת, הוא מבין היטב שלמפלגת בלון אין סיכוי לפרוח גבוה מידי, והתוכניות שלו זה לפרוח הכי גבוה עד ראשות הממשלה. השאלה מה עושים? נדמה שכחלון לא מחפש פיתרון אמיתי לפחות לא לשנים הקרובות, הוא מעדיף להביא את הרופא גדעון (סער ש. ב.) ולהחיות את המפלגה שלו לעוד תקופה. את הדברים האלה הוא גם אומר בפירוש בראיון שנתן לרינה מצליח ב'רדיו ללא הפסקה': "אני בקשר הדוק עם גדעון סער, אשמח מאוד אם נוכל להתמודד ביחד בבחירות הבאות לכנסת".

כחלון שרוצה להגיע הכי רחוק שאפשר מעוניין בסוף לחזור חזרה למפלגה שבה גדל 'הליכוד' הוא מבין טוב שרק שם הוא יכול לכבוש את היעדים שהוא מציב לעצמו, מצד שני נדמה שהחזרה לליכוד ממש מעוררת בו בחילה, אחרת אין הסבר לתגובות הממש נזעמות שלו בכל מקום אפשרי לגבי חיבור עתידי ליכוד וכולנו. מה כל כך מפריע לכחלון בליכוד?

התשובה היא: בנימין נתניהו, בגללו הוא עזב ובגללו הוא יחזור. לכחלון אין שום בעיה עם מתפקדי הליכוד הם אוהבים ומחבקים אותו, משיחה עם כמה ראשי מתפקדים במפלגה כולם טוענים פה אחד "הבית הטבעי של כחלון הוא בליכוד, ואנחנו רוצים לראות אותו חזרה". זה לא יקרה כל עוד בנימין נתניהו יכהן כיו"ר המפלגה, בבחירות 2009 מפלגת קדימה יצאה בקמפיין "ביבי. אני לא מאמין לו!", נדמה שהמוטו הזה מלווה את יו"ר כולנו.

ירון אברהם פרשן פוליטי ערוץ הכנסת, משיב פרשנות לסוגיה פוליטית זו: כרגע אני לא חושב שהוא רוצה לחזור. לדעתי זה ספין של ביבי. בליכוד תחת ביבי אין לו השפעה אמיתית, עכשיו יש לו. לא רואה מצב שהוא חוזר לליכוד. מצד שני, הכל מתמטיקה. אם יתברר לו שהוא הופך למפלגה עם 4 מנדטים, הכל פתוח. הכיוון לדעתי הוא איחוד עם גדעון סער מבחוץ. ימים יגידו. האם אחרי עידן נתניהו הוא יחזור בוודאות לליכוד? מוסיף ירון אברהם: אם וכאשר נתניהו יעזוב זו אופציה.. אבל אם יש מישהו אחד שאומר לך עכשיו בוודאות, אל תכניס אותו לכתבה.

אנחנו נמתין ונראה כיצד יכלכל כחלון את צעדיו הפוליטיים בימים הקרובים..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית