הנשים החרדיות רוצות שוויון: בקרוב שופטת חרדית?

רוחי פרייר, אם לשישה ילדים מברוקלין החליטה לקחת את זה צעד קדימה ולהתמודד על משרת שופטת בבית-משפט מקומי. ומה עם ״כל כבודה בת מלך פנימה״? הרבנים התירו לה, היא טוענת

חיה שורקי | כיכר השבת |
נוכחות נשית חרדית בחיים הציבוריים היא כבר מזמן לא תופעה שולית. הנשים החרדיות נוכחות בכל מקום - במסדרונות הכנסת כיועצות וכעוזרות, בתחום הייטק כיזמיות מצליחות ובעולם המשפטי כעורכות דין מובילות, אבל זה לא נגמר שם: רוחי פרייר, אם לשישה ילדים מברוקלין החליטה לקחת את זה צעד קדימה ולהתמודד על משרת שופטת בבית-משפט מקומי.

לפרייר ניסיון רב בחיים הציבוריים: ״עזרת נשים״, הארגון שאותו היא מנהלת, עוסק במתן עזרה מצילת חיים לנשים, ובהענקת תמיכה יקרה מפז ליולדות.

״בדיוק כפי שאני משרתת את הציבור החרדי בעזרת נשים, כך אשרת אותו מכס השופטת״, היא מסרה לכלי התקשורת.

ומה באשר ל״כל כבודה בת מלך פנימה״? לפרייר יש תשובה מוחצת לכך: לדבריה, היא התייעצה עם רבנים ואלה התירו ואף עודדו אותה להתמודד על המשרה.

פרייר סיפרה כי גם כשהקימה את ארגון עזרת נשים היו כאלו שהתנגדו, אולם ״היום כולם מודים שזהו דבר ראוי ונצרך שאף שומר על כללי הצניעות".

היא הוסיפה וציינה כי היא בטוחה שגם כעת אחרי שאבחר לתפקיד יבינו כולם כי מדובר בדבר חיובי ונחוץ בתפקיד שיכול לעזור לכלל הציבור החרדי בניו יורק.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית