מי מנהל את מי? 4 שאלות שיהיו לך רווחיות במיוחד

עסק יכול להיות כל דבר, הבית, המשרד שלך, או המיזם שעליו את עובדת. נדרש מאיתנו טיפול שותף ואינטנסיבי על מנת למצב אותו ולקצור פירות נאים. האם את מנהלת נכון את העסק שלך או שהוא מנהל אותך? השאלות הבאות יעזרו לך לבחון את עצמך (זירת העסקים של mame)

אלי רוזן | כיכר השבת |
היום, יש לי 4 שאלות הכוונה שיעזרו לך ולעסק שלך להתקדם במהירות. כל שאלה מגיעה יחד עם הצעת ייעול שתעזור לך להתקדם בכיוון הנכון:

1. האם את מרוויחה אמון מהלקוחות שלך על ידי כך שאת נותנת ללקוחות דד ליין ברור?

בדרך כלל כאשר בעלי עסקים אמורים לספק מוצר או שירות מסוים ללקוחות עד תאריך מסוים, המקסימום שהם נוהגים לעשות זה להגיד משהו כמו "זה יהיה מוכן עד סוף השבוע".

עכשיו חשבי על כך, יש הבדל אדיר בין להגיד ללקוח שמשהו יהיה מוכן או יגיע עד סוף השבוע לבין להגיד ללקוח שהחומר יהיה מוכן עד 12:00 בבוקר ביום חמישי.

אז מהיום, התחילי לקבוע מועדים וזמנים ברורים ללקוחות שלכם ולאחר מכן עמדי בהבטחות שלך, כאשר תעשי זאת הלקוח שלך ייתן אמון בהבטחות שלך.

הנה שני הדברים שתרוויחי באופן מידי כתוצאה שלך:

1. התוצאה תהיה שהם יחזרו לקנות אצלך שוב ושוב במקום לחפש לקנות אצל המתחרים שלך.

2. כיון שהלקוחות בדרך כלל לא זוכים לקבל כזה סוג של יחס וההתחייבות מבעלי העסקים, וודאי שלא רגילים לכך שאותם בעלי עסקים עומדים אחת לאחת בהבטחה שלהם, ברגע שתעשי זאת, לא רק שהם יחזרו לקנות אצלך שוב ושוב אלא הם ימליצו עלייך ועל העסק שלך ללא סוף.

2. האם את מנהלת את העסק שלך או העסק מנהל אותך?

פעמים אין ספור אני חוזר ואומר לתלמידי שבעל עסק שאין לו מטרות ברורות בעסק הוא בדיוק כמו אדם היושב בסירה באמצע הים וחותר בכל כוחו במשוטים אך אין לו מושג היכן החוף נמצא. אדם זה עובד קשה מאוד מהבוקר עד הלילה אבל המציאות העצובה היא שהסיכוי שהוא יגיע לחוף שואף לאפס.

בדיוק כך, גם בעלת עסק שאין לה חזון, מטרות ברורות, ותוכניות פעולה מסודרות, יכולה לעבוד ללא לאות בעסק מבוקר ועד לילה, אבל הסיכוי שהיא תגיע לתוצאות טובות וראויות ושהיא תנהל את העסק במקום שהעסק ינהל אותה, שואף לאפס.

אשר על כן, אם עדיין אין לך חזון ויעדים ברורים שכתובים על הדף, ותוכניות פעולה ברורות שיעזרו לך להגיע אל עבר אותם המטרות. עצרי הכל עכשיו (אני רציני – עצרי הכל) קחי את הזמן שלך והתחילי לבנות את החזון שלך. רק כך תוכלי לדאוג לכך שאת מנהלת את העסק ולא שהעסק מנהל אותך, ולא פחות חשוב, רק כך תוכלי לדעת שאינך מבזבזת את זמנך על עבודה שאינה מקדמת אותך לשום מקום ותתחילי להתמקד אך ורק באותן הפעולות שמובילות אותך על עבר החוף הנכסף שאת כה רוצה להגיע אליו

3. האם יש לך אתר תדמיתי שמושך לקוחות אלייך?

כיום, גם הציבור החרדי נגיש יותר ויותר לעולם התוכן של האינטרנט דרך האינטרנט הכשר, אנחנו מדברים כאן על כמות עצומה של לקוחות פוטנציאליים שאת יכולה למכור להם אבל את מפסידה את האפשרות לעשות איתם עסקים, רק בגלל שאין לך אתר תדמיתי מקצועי ובנוי היטב שיכול להציג את השירותים ו/או את המוצרים שלך.

מסיבה זו בניית אתר תדמיתי לעסק שלך הופך להיות לקריטי יותר ויותר, ובכל יום שאינך עושה זאת את מפסידה אפשרות לקבל זרם ענק ויציב של לקוחות המעוניינים לקנות את השירותים או המוצרים שלך, דרך מכונת המכירות הזאת שנקראת 'אתר תדמיתי'.

4. האם את לומדת מטעויות העבר או חוזרת על אותם הטעויות?

אם את מוצאת את עצמך שוב ושוב מרגישה מתוסכלת מאותם הדברים, יש סיכוי גדול שאת חוזרת שוב ושוב על אותם טעויות שעשית בעבר.

זכרי, מפתחות ישנים אינם יכולים לעזור לך לפתוח דלתות חדשות מכיוון שהמפתח פשוט לא מתאים למנעול.

כדי לקבל תוצאות טובות יותר ממה שקבלת עד היום, עלייך להתחיל לפעול בדרך חדשה, הן על ידי בניית אסטרטגיות חדשות, והן על ידי כך שתדאגי לא לחזור על אותם הטעויות שעשית בעבר.

לסיכום:

אני מקווה שתמצאי את הרעיונות האלה שימושיים עבורך ועבור העסק שלך. ויותר מכך, אני מקווה שלפחות אחת מתוך ארבעת השאלות שדברנו עליהן יעוררו אותך לנקוט בפעולה חיוביות שתעזור לך לקדם את העסק שלך לגבהים והצלחות חדשות ומלהיבות.

עכשיו תורך, כתבי בתגובות למטה איזה שאלה הכי מדברת אלייך, או העלי שאלות שלך שאת חושבת שיכול לגרום לך או לגולשות האחרות לנקוט בפעולות חיוביות שיקדמו את העסק, אם תעלי שאלה טובה מספיק, אשמח לצרף אותה לכתבה.

בהצלחה, אלי רוזן.

הכותב הינו העורך של המגזין האינטרנטי העסקי לציבור הדתי והחרדי "מגזין הגביר", מרצה חרדי מבוקש בתחומי השיווק, הניהול, המכירות, והפרסום, ובעל חברה לבניית אתרי אינטרנט. להארות והערות על הטור: info@hagvir.co.il

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית