בתיה שיף: "אפשר לנסות להכיל אותי איכשהו"

מנהלת אורח חיים חרדי, בוגרת 'בית יעקב' ונשואה לחב"דניק, אבל נחשבת לדוגמנית החרדית הראשונה ומשתתפת בריאליטי הטלוויזיוני 'המשימה: אמזונס'. אז איך זה מסתדר? (תרבות)

חיה כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: 'דני ורפי')
(צילום וידאו: 'דני ורפי')

שירן אבוחצירא מגבעת שמואל היא מעצבת, בוגרת שנקר ובעלת המותג "Shiran A" לעיצוב כיסויי ראש ואקססוריז לפאות ושיער.

"האהבה שלי לאופנה התחילה עוד מהתיכון והובילה אותי ללימודי תואר אקדמי בעיצוב טקסטיל" אומרת שירן, "האהבה שלי לפרטים הכי קטנים בעיצוב הבגד יחד עם הכמיהה שלי ליצירת פריט מושקע ומתוכנן עיצובית בכל הפרטים הובילה אותי לתחום תכשיטי השיער, המטפחות, הסרטים וכיסויי הראש".

,שירן אבוחצירא מגבעת שמואל היא מעצבת, בוגרת שנקר ובעלת המותג "Shiran A" לעיצוב כיסויי ראש ואקססוריז לפאות ושיער.,"האהבה שלי לאופנה התחילה עוד מהתיכון והובילה אותי ללימודי תואר אקדמי בעיצוב טקסטיל" אומרת שירן, "האהבה שלי לפרטים הכי קטנים בעיצוב הבגד יחד עם הכמיהה שלי ליצירת פריט מושקע ומתוכנן עיצובית בכל הפרטים הובילה אותי לתחום תכשיטי השיער, המטפחות, הסרטים וכיסויי הראש".,,שירן אבוחצירא. מעצבת עם חזון,"ראיתי בחזוני מותג גבוה המחבר בין עולם העיצוב הגבוה ובין עולם הדת הרוחני, שני עולמות אותם אני חולקת בחיי היומיום. כאישה, ניסיתי לחדד מה אנחנו הכי אוהבות? מה מלהיב אותנו כשאנחנו מתלבשות? הבנתי שהכי מושכים אתנו הפריטים הקלאסיים עם הטוויסט והטאצ' הייחודי שארצה ללבוש אותם ולהתרגש כל פעם מחדש".,איך למנוע תאונת טקסטיל מביכה,"תמיד חשוב ליצור מינון נכון בלבוש, בהתאמת סטיילינג" אומרת שירן ומסבירה: "אם נרצה לתת נגיעות צבע מעניינות בבגד, אז את הקשת המנצנצת נתאים לנעל ולא לתכשיט. מדוע? כי התכשיט קרוב לאזור הראש והשיער, מה שיוצר עומס. גם אם נתאים את אקססוריז הראש לשמלה, זה יכול להיות קרוב מדי. גוון השמלה צריך להיות אחיד, לא מחולק בצבעוניות מרובה וקלאסי"., "סיפור משמח, מרגש ומפתיע קרה לי באחד הצילומים שערכתי במגדלי U בצפון תל אביב. מיותר לציין שמדובר באזור ממעמד סוציו-אקונומי גבוה, וצילמנו דוגמנית נחמדה שנשואה לשחקן מכבי תל אביב בכדורסל, עם קשת יפהפייה ומושקעת.,אחת הדיירות במתחם בו צילמנו, אישיות מפורסמת, בדיוק עברה שם. היא נעצרה, בהתה בקשת ושאלה 'איפה אני קונה את זה?'. אמרנו לה שזה לא למכירה כרגע ואנחנו באמצע צילומים, אבל היא לא ויתרה, התעקשה ואמרה לנו שנדיר שהיא מתחברת לפריטים מסוימים, 'בבקשה, אני מבקשת ממש שתגידו לי איפה קונים את זה'.,,‏הקשת הנחשקת,נתתי לה קישור לאתר שלי, הבטחתי שנשלח לה את זה עד הבית, אבל היא העדיפה לחכות עד שהסתיימו הצילומים, כתבה צ'ק מכובד, כי זה היה פריט מאוד יקר ורכשה את הקשת בו במקום". ,לשירן אתר מושקע ופוטוגני בו תוכלו למצוא את כל האביזרים שעיצבה, מגוון גדול מאוד של צבעים והדפסים ושילובים שונים והיצע רחב, עשיר ומשובח.,,,,,,,לוקיישן: Avenue - אירועים וקונגרסים | צלמת: שחף מרגלית | צילום וידאו: 'דני ורפי' | דוגמנית: בתיה שיף | סטייליסטית: ליאת גרין | עיצוב שיער: רותי ברג | איפור: ענבל בוסקילה
שירן אבוחצירא. מעצבת עם חזון

"ראיתי בחזוני מותג גבוה המחבר בין עולם העיצוב הגבוה ובין עולם הדת הרוחני, שני עולמות אותם אני חולקת בחיי היומיום. כאישה, ניסיתי לחדד מה אנחנו הכי אוהבות? מה מלהיב אותנו כשאנחנו מתלבשות? הבנתי שהכי מושכים אתנו הפריטים הקלאסיים עם הטוויסט והטאצ' הייחודי שארצה ללבוש אותם ולהתרגש כל פעם מחדש".

איך למנוע תאונת טקסטיל מביכה

"תמיד חשוב ליצור מינון נכון בלבוש, בהתאמת סטיילינג" אומרת שירן ומסבירה: "אם נרצה לתת נגיעות צבע מעניינות בבגד, אז את הקשת המנצנצת נתאים לנעל ולא לתכשיט. מדוע? כי התכשיט קרוב לאזור הראש והשיער, מה שיוצר עומס. גם אם נתאים את אקססוריז הראש לשמלה, זה יכול להיות קרוב מדי. גוון השמלה צריך להיות אחיד, לא מחולק בצבעוניות מרובה וקלאסי".

"סיפור משמח, מרגש ומפתיע קרה לי באחד הצילומים שערכתי במגדלי U בצפון תל אביב. מיותר לציין שמדובר באזור ממעמד סוציו-אקונומי גבוה, וצילמנו דוגמנית נחמדה שנשואה לשחקן מכבי תל אביב בכדורסל, עם קשת יפהפייה ומושקעת.

אחת הדיירות במתחם בו צילמנו, אישיות מפורסמת, בדיוק עברה שם. היא נעצרה, בהתה בקשת ושאלה 'איפה אני קונה את זה?'. אמרנו לה שזה לא למכירה כרגע ואנחנו באמצע צילומים, אבל היא לא ויתרה, התעקשה ואמרה לנו שנדיר שהיא מתחברת לפריטים מסוימים, 'בבקשה, אני מבקשת ממש שתגידו לי איפה קונים את זה'.

‏הקשת הנחשקת

נתתי לה קישור לאתר שלי, הבטחתי שנשלח לה את זה עד הבית, אבל היא העדיפה לחכות עד שהסתיימו הצילומים, כתבה צ'ק מכובד, כי זה היה פריט מאוד יקר ורכשה את הקשת בו במקום".

לשירן אתר מושקע ופוטוגני בו תוכלו למצוא את כל האביזרים שעיצבה, מגוון גדול מאוד של צבעים והדפסים ושילובים שונים והיצע רחב, עשיר ומשובח.

‏ ‏ ‏ ‏ ‏

לוקיישן: Avenue - אירועים וקונגרסים | צלמת: שחף מרגלית | צילום וידאו: 'דני ורפי' | דוגמנית: בתיה שיף | סטייליסטית: ליאת גרין | עיצוב שיער: רותי ברג | איפור: ענבל בוסקילה

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית