ניצחתי ואנצח: הפרשת חלה ברידינג 3 בתל-אביב

לראשונה התקיים מופע מוזיקלי ענק של האמנית חדוה לוי לנשים ונערות ברידינג 3 בתל-אביב בהילולת רבי נחמן. במהלך הערב התקיימה הפרשת חלה מרגשת, שבה אחת הבנות מהקהל קיבלה על עצמה שמירת שבת (תרבות)

מאמע | כיכר השבת |
אחרי שהרמת את קיסריה "על הרגלים" עם להקת נגניות ורקדניות במופע איכותי במיוחד, איך את מסבירה את השמחה הגדולה במעמד 'הפרשת חלה' שהיה ברידינג 3?

פשוט, רציתי לשמח ולשמוח ב"זמן שמחתנו" יחד עם קהל הנשים והנערות המדהימות שאני פוגשת מכל הגוונים במהלך השנה במופעים, בשיעורי התורה, בנסיעות לקברי הצדיקים, ואז המפיקה שלי התקשרה והודיעה "מצאתי מקום להילולת רבי נחמן, אומרים שהוא מתקן הנשמות, לא? אז קדימה לתל אביב..

ידעתי שיש כאן איזה מהלך רוחני משמים ואני הולכת על זה, הופתעתי לראות את ההיענות עד שלא נשאר כרטיס אחד. וכמו שאני תמיד אומרת 'אישה שמחה היא כח', עיניים דומעות,, רגלים רוקדות ולב שמח זה שילוב מנצח.. וזה מה שאומר רבי נחמן "ניצחתי ואנצח"..

אחרי שהרמת את קיסריה "על הרגלים" עם להקת נגניות ורקדניות במופע איכותי במיוחד, איך את מסבירה את השמחה הגדולה במעמד 'הפרשת חלה' שהיה ברידינג 3?,פשוט, רציתי לשמח ולשמוח ב"זמן שמחתנו" יחד עם קהל הנשים והנערות המדהימות שאני פוגשת מכל הגוונים במהלך השנה במופעים, בשיעורי התורה, בנסיעות לקברי הצדיקים, ואז המפיקה שלי התקשרה והודיעה "מצאתי מקום להילולת רבי נחמן, אומרים שהוא מתקן הנשמות, לא? אז קדימה לתל אביב..,ידעתי שיש כאן איזה מהלך רוחני משמים ואני הולכת על זה, הופתעתי לראות את ההיענות עד שלא נשאר כרטיס אחד. וכמו שאני תמיד אומרת 'אישה שמחה היא כח', עיניים דומעות,, רגלים רוקדות ולב שמח זה שילוב מנצח.. וזה מה שאומר רבי נחמן "ניצחתי ואנצח"..,,הייתה שמחה ענקית, כולן הרגישו את השמחה רצה לרגלים ומהרגלים ללב ולנשמה עד הפרשת חלה, שאותה הפרישה אחת הנשים שלקחה על עצמה לשמור שבת. כשמישהי מקבלת על עצמה שמירת שבת, אני יודעת שתהיינה ישועות גדולות לכלל המשתתפות. כמו תמיד, שבת היא מקור הברכה ומיד אחרי ירדתי יחד עם קהל אנשים אל מול הגלים ל"שירת הים" המאוחדת "אז ישיר משה את השירה הזאת"- ומיד אחרי, כולנו שרנו כמו ילדות שמחות ומרוגשות: "יד ימין על העיניים ונקבל עול מלכות שמים" , ובקול נרגש ואמיתי "שמע ישראל ד' אלוהינו ד' אחד". הרגשנו לגמרי בגאולה, בדיוק כמו מרים הנביאה שאחריה יצאו כל בנות ישראל",והלוואי שנצא משמחה לשמחה - בשמחה!
‏

הייתה שמחה ענקית, כולן הרגישו את השמחה רצה לרגלים ומהרגלים ללב ולנשמה עד הפרשת חלה, שאותה הפרישה אחת הנשים שלקחה על עצמה לשמור שבת. כשמישהי מקבלת על עצמה שמירת שבת, אני יודעת שתהיינה ישועות גדולות לכלל המשתתפות. כמו תמיד, שבת היא מקור הברכה ומיד אחרי ירדתי יחד עם קהל אנשים אל מול הגלים ל"שירת הים" המאוחדת "אז ישיר משה את השירה הזאת"- ומיד אחרי, כולנו שרנו כמו ילדות שמחות ומרוגשות: "יד ימין על העיניים ונקבל עול מלכות שמים" , ובקול נרגש ואמיתי "שמע ישראל ד' אלוהינו ד' אחד". הרגשנו לגמרי בגאולה, בדיוק כמו מרים הנביאה שאחריה יצאו כל בנות ישראל"

והלוואי שנצא משמחה לשמחה - בשמחה!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית