העמק הופך ירוק

תנובה מסירה את מכסי הפלסטיק במהלך קיימות שיחסוך כ-186 טון פלסטיק מדי שנה

המכסה האדום יוסר מאריזות 'עמק' 200 גרם והמכסה הסגול יוסר מאריזות גבינת 'טל העמק' 200 גרם ו-300 גרם (צרכנות)

המכסה הישן והחדש (צילום: תנובה)

תנובה הודיעה היום, כי החל ממחר (ה') תחל לשווק אריזות גבינה צהובה 'עמק' ו'טל העמק', ללא מכסי הפלסטיק הקשיחים (מכסה אדום ב'עמק' ומכסה סגול ב'טל העמק'). לדברי ענת גרוס, מנכ"לית חטיבת החלב, "המהלך יאפשר לחסוך כ-186 טון פלסטיק מדי שנה, כאשר מכסי הפלסטיק הקשיחים יוחלפו במכסי למינט ידידותיים יותר לסביבה, המאפשרים פתיחה וסגירה חוזרת, ושמירה מיטבית על טריות הגבינות. תכולת האריזות ברמת המוצר, העיצוב, המשקל והברקוד יישארו ללא שינוי".

גרוס ציינה עוד, כי מדובר בהסרת כ-2/3 מכלל המכסים בגבינות הצהובות של תנובה, והוא כולל את כל אריזות גבינות 'עמק' 200 גרם ו'טל העמק' 200 גרם ו-300 גרם באחוזי השומן השונים ובכשרויות השונות. לדבריה "תנובה פועלת לצמצום ההשפעות הסביבתיות שלה, מתוך מחויבות לסביבת המחר. החלפת האריזות תתבצע בהדרגה, כאשר האריזות החדשות יתחילו להגיע לנקודות המכירה ממחר".

מהלך זה מצטרף למהלכים נוספים שביצעה תנובה בשנה האחרונה ובהם הפחתת עשרות טונות של פלסטיק בפקקי קרטוני החלב, הפיכת האריזות המשניות מקרטון לאריזות מחומר ממוחזר, החלפת ארגזי הפלסטיק הירוקים האייקונים של תנובה לשחורים על בסיס 50% חומר ממוחזר ועוד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר