הפיסטוק שבקצפת

חדש ממחלבות שטראוס: מילקי TRIO פיסטוק!

טעם חדש למילקי TRIO: 3 שכבות מפנקות של פודינג שוקולד לבן, מוס בטעם פיסטוק וקצפת (אוכל, צרכנות)

(צילום: יח"צ)

מילקי מבית שטראוס, מותג המעדנים האהוב בישראל, משיק את 'מילקי TRIOפיסטוק' מוצר חדש שמצטרף ל- TRIO דאבל שוקולד - מעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד מריר, מוס שוקולד, וקצפת. המעדן החדש כולל שכבת פודינג עשירה בטעם שוקולד לבן, שכבת מוס מפנקת בטעם פיסטוק ולמעלה הקצפת האהובה של מילקי. שלוש השכבות במרקמים השונים - יוצרות יחד ביס עשיר ומפנק.

לירז סופרין, מנהל שיווק מחלבות שטראוס: ״לכל אחד יש את ׳טקס המילקי׳ שלו: יש שאוהבים להתחיל מהקצפת, יש המתחילים מהשוקולד ויש את ׳המערבבים׳! מילקי TRIO משנה את חוקי המשחק עם הביס המושלם שמכיל שלוש שכבות מפנקות בכל כפית!!! לצד מילקי Trio דאבל שוקולד שהתקבל בהתלהבות ע"י הצרכנים, אנחנו משיקים את מילקי Trio פיסטוק, טעם שמתחזק מאוד בעולם ובארץ בשנתיים האחרונות. סדרת מילקי TRIO מציעה לצרכנים שילוב של טעמים ומרקמים, שביחד עם הקצפת האהובה של מילקי יוצרים חוויה חדשה מהמותג האייקוני".

שטראוס מובילה את קטגורית המעדנים עם 70% נתח שוק, ומילקי הוא מותג הדגל, עם למעלה מ-35% נתח שוק – המותג הגדול והמוביל בעולם המעדנים. מילקי מאופיין בחדשנות מוצרית ובגיוון, והשיק למעלה מ-100 טעמים ממועד השקתו בשנת 1979. סדרת מילקי Trio הושקה בחודש מאי ושני המוצרים זכו לביקוש אדיר ושביעות רצון גבוהה במיוחד.

משקל: 100 גרם

כשרות: בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א

אלרגנים: מכיל חלב

זמין לרכישה ברשתות השיווק.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר