חוגגים בכיף!

לארח בקלות בלי להתפשר על הפאר!

מוצרי 'אחת שתים' מבית שמאי מעניקים מגוון פתרונות מושלמים של כלים חד פעמיים יוקרתיים המקילים בצורה משמעותית על ההכנות לסעודה, על האירוח ועל הסדר והניקיון בסעודה עצמה (עריכת שולחן, כלים).

מצד אחד עריכת שולחן מתוך שלוות הנפש וללא צורך לעמוד שעות לשטיפת כלים לאחר הסעודה (צילום: יח"צ)

חגי תשרי כבר בפתח, וכולנו מחכים לסעודות החגיגיות והמשפחתיות בהם נשב יחד כל בני המשפחה והאורחים ונהנה מסעודת החג עליה עמלנו כה רבות.

מוצרי 'אחת שתים' מבית שמאי מעניקים מגוון פתרונות מושלמים של כלים חד פעמיים יוקרתיים המקילים בצורה משמעותית על ההכנות לסעודה, על האירוח ועל הסדר והניקיון בסעודה עצמה. מוצרי החברה פותחו ויוצרו באיכות גבוהה במיוחד במטרה לתת מענה איכותי בלי להתפשר. כולנו יודעים שכלים חד פעמיים חוסכים זמן וטרחה, והשימוש בהם אטרקטיבי במיוחד בתקופת החגים העמוסה, בה אנו משתוקקים להשתתף ולחוות את סעודות החג מתוך שלוות הנפש. החיסרון בהם הוא שלרוב הם אינם משתווים לכלים הרב פעמיים ביופי ובאיכות, ולכן הבחירה בהם היא סוג של פשרה.

אך עם הכלים של 'אחת שתיים' את לא מתפשרת! את בוחרת מלכתחילה במוצרים יפים שיכבדו ויפארו את שולחן החג באיכות וברמה כה גבוהה עד שכמעט ולא ניתן לזהות שמדובר בכלים חד פעמיים.

הרווח הוא כפול: מצד אחד עריכת שולחן מתוך שלוות הנפש וללא צורך לעמוד שעות לאחר הסעודה, להחזיר את הכלים למקומם, לשטוף, לצחצח ולמרק, ומאידך, עריכה מפוארת ומהודרת עם כלים איכותיים במיוחד.

יתרון משמעותי נוסף במוצרי 'אחת שתים' הוא היכולת לערוך שולחן חג מעוצב ומפואר בשלל קונספטים כאשר אודות למגוון המוצרים העצום הכולל צלחות יוקרתיות ומפוארות בשלל סוגים, גדלים, צבעים, עיטורים וטקסטורות, מפות,מפיות, ראנרים במבחר עצום של צבעים, הדפסים ותבליטים, ועוד אלמנטים רבים לעיצוב ועריכה, ניתן להתאים קונספט עריכה שונה בהתאם לכל מטרה.

יצוין כי כמדי חג מוסיפים ב'אחת שתים' מוצרים יוקרתיים חדשים והפעם, 2 סטים של צלחות עם עיטורי זהב בלבן ובשחור - דגם "ריו".

גם בתחום האפיה והבישול מציעים ב'אחת שתים' מגוון רחב של תבניות, מגשי אלומיניום, סירים, מוצרי נייר, מוצרי ניילון ומגוון פתרונות למטבח, המקילים בצורה משמעותית על ההכנות הרבות לסעודות החג.

אתי גנון, מנהלת האסטרטגיה השיווקית של 'אחת שתים': "חגי תשרי הינם חוויה מיוחדת, מבחר הכלים העצום של 'אחת שתים' מבית שמאי מעניק את האפשרות המושלמת ליהנות מכל העולמות, גם לכבד את שולחן החג בכלים מפוארים ואיכותיים שמשרים אווירה חגיגית ויוקרתית ונראים ממש כמו הדבר האמיתי, וגם לחסוך את הצורך בשעות ארוכות של שטיפת כלים וסידורם מה שמעניק זמן איכות משפחתי, מנוחת הנפש וראש שקט".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר