מרחיבים את הקטגוריה

תנובה משיקה בייגלה מועשר בחלבון תחת המותג 'GO'

תנובה, מרחיבה את קטגוריית תזונת העוסקים לבריאותם בפעילות גופנית ומשיקה, לראשונה, תחת המותג GO'-בייגלה. שקית של 50 גרם מכילה כ-25 גרם חלבון וכרבע מכמות הפחמימות בבייגלה רגיל (צרכנות, אוכל).

חדש מתנובה: בייגלה מועשר בחלבון תחת המותג 'GO' (צילום: יח"צ)

תנובה, חברת המזון המובילה בישראל מרחיבה את קטגוריית תזונת העוסקים לבריאותם בפעילות גופנית ומשיקה, לראשונה, תחת המותג GO'' בייגלה, מועשר בחלבון וסיבים תזונתיים, ודל בפחמימות. הבייגלה, מיוצר על ידי 'מאיר בייגל' ומגיע בשלושה טעמים:

  • בייגלה בטעם מלח
  • בייגלה בטעם שומשום
  • בייגלה בטעם מתובל

כל בייגלה באחד מהטעמים, משווק בשקיות אישיות של 50 גרם הכוללות כ-25 גרם חלבון לשקית, (מעל 50 גרם חלבון ל-100 גרם) וכ-7 גרם פחמימות בלבד, כרבע מכמות הפחמימות בחטיף בייגלה רגיל. המוצר הינו טבעוני פרווה בהכשר בד"צ העדה החרדית. מקור החלבון הוא צמחי- חלבוני חיטה, זרעי חרובים וחלבוני סויה.

מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בתנובה: "החלבון הוא הקטגוריה הצומחת ביותר במקרר החלב עם גידול שנתי של 26% בין השנים 2020 עד 2023, כאשר השוק גדל מ-280 מיליון שקל ב-2020 ל-563 מיליון שקל ב-2023. 'GO' נולד כמותג לתזונה עבור העוסקים בפעילות גופנית וככזה מתרחב בכל שנה לקטגוריות מוצר חדשות, כדי להציע מגוון פתרונות חדשניים ומעניינים לצרכנים אלה. הקטגוריה מהווה מנוע צמיחה משמעותי עבור תנובה ועבור השוק כולו".

גלית מור משורר, מנהלת יחידה עסקית של יוגורטים ומוצרי החלבון בתנובה: "GO הוא מותג מוביל בקטגוריה, עם מגוון המוצרים הרחב ביותר שתרם לצמיחת הקטגוריה. בשנים האחרונות הוא התרחב למדף היבשים – עם חטיפי חלבון ואבקות חלבון ועתה הוא ממשיך להתרחב גם לבייגלה עם חלבון".

"אנו גאים במוצר פורץ דרך בעל כמות חלבון גדולה יחד עם כמות פחמימות קטנה. חטיף בייגלה הוא גיוון משמעותי בתפריט היומי למי שמנהל את כמות החלבון שהוא נדרש לצרוך ביום, שכן כיום הרוב המכריע של המוצרים העשירים בחלבון הם מתוקים - משקאות חלב, יוגורטים, מעדנים וחטיפי חלבון וכעת סוף סוף יש אפשרות לגוון במוצר מלוח". אמרה מור משורר.

ערכים תזונתיים בייגלה 'GO' עם חלבון

ניתן להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה ברחבי הארץ.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר