אתם לא חייבים להתפשר!

איך תערכו סעודות חג מפוארות בניחוחות ושלווה?

רגע לפני שהחגים נכנסים ומרוץ הקניות מתחיל, סעיף אחד ברשימה הבלתי נגמרת יכול לרדת מהראש בלב שקט: הכלים המהודרים של אחת שתיים! מבית שמאי יהפכו את הסעודות הרבות של השבת והחג למכובדות ומרשימות ויאפשרו לכן לשמוח בנינוחות ושלווה. (עריכת שולחן, בית).

(צילום: יח"צ)

הדילמה הנצחית שמלווה כמעט כל אישה שרוצה להגיע אל תקופת החגים בשיאה, אבל לא לאבד את עצמה בדרך בתוך טרפת ההכנות, הקניות, הבישולים והדאגות...: איך צולחים את התקופה השמחה, המורכבת והמעייפת הזו מבלי להתמוטט ועם כמה שיותר זמן משפחתי ושמח.

מצד אחד, מרוץ בלתי נגמר שמתחיל בקניות שנדמה כי אין להן סוף: בגדים, נעליים, חליפות, השלמות, תכשיטים, וכמובן גם בשר דגים ומטעמים לגדוד משפחתי שמח. מנגד נמצא כל הזמן הרצון לא להגיע סחוטה אל שולחן החג. על מה מוותרים ומתפשרים ועל מה בשום אופן לא... בסוגיית עריכת השולחן הדילמה כפולה: הדובדבן שבקצפת הוא שולחן חג מכובד, מפואר ומשובב נפש. סטים תואמים, סכום נוצץ וגביעים בוהקים. זהו מגרש המשחקים של נשים רבות שעבורן עריכת שולחן שבת וחג בפאר והדר היא אהבה גדולה.

מצד שני למי יש כוחות גוף ונפש לעמוד שעות לאחר הסעודה, להחזיר הכל למקום, לשטוף, לצחצח, למרק ולהתמוטט.

נשים רבות מחליטות לבחור בשלוות הנפש וקונות בהשלמה כלים חד פעמיים. מאפסנות את הסרוויס הנוצץ בארון הסגור למעלה.

אבל לפעמים, לא צריך לבחור, לא חייבים להתפשר. אפשר לרקוד על כל הסעודות, ליהנות מכל העולמות ולא לוותר על אף פרט!

מגוון הפתרונות החד פעמיים של אחת שתיים! מבית שמאי מאפשרים לך להיות בלי ולהרגיש עם... כלי הגשה, כוסות, מפות, מפיות, חבקים, סכום, קערות וקעריות ועוד.

מגוון אקלקטי ומרשים של מוצרים שנראים ממש כמו הדבר האמתי, ובמקביל לא מצריכים שעות ארוכות של שטיפת כלים וסידור ומאפשרים זמן איכות משפחתי. מנוחת נפש וראש שקט.

רגע לפני שהחגים נכנסים ומרוץ הקניות מתחיל, סעיף אחד ברשימה הבלתי נגמרת יכול לרדת מהראש בלב שקט: הכלים המהודרים של אחת שתיים! מבית שמאי יהפכו את הסעודות הרבות של השבת והחג למכובדות ומרשימות ויאפשרו לכן לשמוח בנינוחות ושלווה.

לעריכת שולחן מפואר במינימום מאמץ- הקליקו כאן

נראה אמיתי, מרגיש חגיגי, אחת שתיים!

באחת שתיים! חושבים עלייך ויודעים שהכי כיף לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה...

ליהנות מאירוח מדהים ומושקע שיותיר טעם של עוד, מבלי לאבד את הכוחות לחגוג.

הכנו מספר טיפים מעולים לימי החגים, שיסייעו לך לצלוח את הסעודות הרבות במקסימום סטייל ובמינימום מאמץ.

  • שירבו זכויותייך לנוח!

הכינו לכל סועד את גרגרי הרימון בכוסית קינוח של אחת שתיים! גם המפה נשארת נקיה וגם ההגשה יפהפייה

  • את הסימנים המבושלים הניחי בתוך צלחת של אחת שתיים! המחולקת למנות. גם הגשה אסטטית ומרהיבה, וגם כזו שחוסכת לך בלגן בשולחן...

  • בישלת בכמויות לחג? מדהים! את יכולה לחסוך את הסירים המלוכלכים במהלך החג. העבירי את התבשילים לתבניות חד פעמיות של אחת שתיים! וכך תחסכי לעצמך שטיפת סירים מלוכלכים לאורך כל החג...

  • מכירה את זה שלקראת הקינוח המפה כבר לא נראית כמו שהיא צריכה להיראות.. ואת רוצה להחליף אותה כדי שיהיה נעים ליהנות מאבטיח וגלידה בלי להיתקל בשאריות של מזון? קבלי את הטיפ שלנו בטרם את עורכת את השולחן, הניחי מספר מפות חד פעמיות של אחת שתיים! אחת על גבי השנייה. ורק אז התחילי לערוך. כאשר תרימי את המפה המלוכלכת- תמתין לך מתחתיה מפה נקייה.

  • 12 בלילה. האורחים הלכו. למי יש כוח להתחיל לערוך שולחן לסעודה של מחר? הטיפ שלנו: הכיני מראש לפני החג את קיפולי המפיות המיוחדים עבור כל סעודה, הניחי בחבקים, ושמרי בצד. כך תוכלי לערוך שולחן חג מושלם בחמש דקות כי את כל ההכנות עשית כבר מראש!

    לעריכת שולחן מפואר במינימום מאמץ- הקליקו כאן

חג שמח אחת שתיים!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר