3 נקודות תצפית מדהימות באילת וסביבתה

העיר אילת ידועה בעיקר בזכות ים, שמש, קניות וחופשת מרגיעות במלונות הכל כלול. עם זאת, אם אתם חובבי טיולים וטבע, אילת מלאה גם במוקדי טבע מדהימים ביופיים, ושווה לכם לעצור במספר נקודות תצפית מיוחדות באילת וסביבתה (תירות, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף BuyPost | כיכר השבת |
איזור אילת (צילום: שאטרסטוק)

אז ללא עיכוב נוסף, אלה הן שלוש נקודות התצפית החביבות עלינו במיוחד.

תצפית הר צפחות – הזריחה המושלמת

נקודת התצפית בהר צפחות אידיאלית לצפייה מהפנטת בזריחה מדברית מדהימה. כדי ליהנות מכל הטוב הזה תצטרכו להשכים קום ולטפס על הר צפחות עד לפסגתו. הטיפוס האיטי במעלה ההר עד לפסגה, מעצים עוד יותר את הציפייה הנרגשת לקפה של בוקר בלתי נשכח. ברגע אחד, בלי שתשימו לב, תגיעו אל נקודת התצפית המדהימה הזו, או אז מפרץ אילת יתגלה לעיניכם במלוא הדרו. הטיפוס על ההר עצמו לוקח כשעה, אבל זכרו שישנה עוד הליכה קלילה במסלול המוביל להר צפחות. הירידה מנקודת התצפית מובילה אל אזור חוף האלמוגים שם תוכלו לשנרקל להנאתכם. לאחר הבוקר העמוס הזה מומלץ לחזור לשנת צהריים מתוקה במלונות אילת.

תצפית הר יואש – לפני האטרקציות באילת

מנקודת התצפית בהר יואש תוכלו לראות את כל "המלכים הגדולים" הרי הם הרי אילת הקרויים על שמות מלכים מהתנ"ך, בין השאר, הר צפחות, הר שלמה, הר יהושפט והר אסא. כמו כן, מפרץ אילת וסיני נראים אף הם מנקודת התצפית, אליה ניתן להגיע ברכב. אפשרות מעניינת ונחמדה היא לעצור לתצפית בהר יואש עוד בדרך לעיר הנופש הדרומית, בטרם תפגשו את בתי המלון באילת, את הים ואת התיירים. אומנם זה מאריך מעט את הדרך אבל בהחלט שווה להירגע בתצפית לפני הרעש הגדול. אפשרות נוספת היא לעצור בנקודת התצפית בהר יואש דווקא בדרך חזרה מאילת, וכך להספיק על הדרך עוד רגע אחד של חופש לפני שחוזרים ליומיום.

תצפית הר חזקיהו - הכי גבוה שאפשר

מה חביב עלינו במיוחד בתצפית זו? העובדה שזו הפסגה הגבוהה ביותר באזור, ואם כבר לטפס, אז הכי גבוה שאפשר. עם זאת אל תחששו מהטיפוס אל הפסגה, כי על אף שהר חזקיהו הוא הגבוה מבין ההרים באזור, ההגעה אל התצפית אינה קשה במיוחד והיא מתאימה לכל המשפחה. את רוב הדרך אל ההר ניתן לעשות ברכב והטיפוס לתצפית לוקח בערך חצי שעה. מפסגת ההר תוכלו לצפות בתמונה רחבה של הרי אילת ואזור סיני. אם תנאי הראות יאפשרו זאת, תזכו לראות את גבולותיהן של ארבע מדינות – ירדן, מצרים, ערב הסעודית וישראל. בגלל הקרבה לגבול, כדי להגיע אל התצפית יש לתאם מול החטיבה המרחבית של אילת.

אל תשכחו לשמור על עצמכם ועל הסביבה

אלו היו שלוש נקודת התצפית שאנו ממליצים לכם לכלול בעת החופשה שלכם באילת. זכרו להצטייד בהתאם ולהגיע עם ציוד מתאים להליכה, כולל מים וצידה קלה לדרך. לאחר שנהניתם מכל הטבע הנפלא שיש להרי אילת להציע, השאירו את האזור נקי לבאים אחריכם ועזרו לשמור על הסביבה. חופשה נעימה!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר