20 שנה להקמתו של המגזין "כח הפרסום"

מגזין כח הפרסום חוגג את השנה ה-20 לתפוצתו ומחולק כיום בדיוור ישיר: בבני ברק, אלעד, גני הדר פתח תקוה, נתניה, רחובות ותל אביב. מדי יום ראשון בבוקר מופץ בתיבות הדואר באופן קבוע כל השנה כדי שכל משפחה תוכל לתכנן את הקניות שלה במהלך השבוע (תקשורת, שיווקי)

כח הפרסום. (צילום: יחצ)

לפני כ-20 שנה בתשנ"ט המושג מכירה ביתית לא היה בלקסיקון ואם רצית בכל אופן לפרסם משהו קטן, היית צריך לשלם הרבה כסף לעיתונים וגם לא ידעת האם זה קהל היעד הנכון שיביא פרנסה,

אסנת מבעלי המגזין, בשיחה עם כיכר השבת, מספרת:

"הייתי בעלת בוטיק קטן של בגדי נשים, האופציה היחידה לפרסום זה ללכת ערב ערב ולהדביק מודעות קטנות מסביב הסמינרים, לאחר שנה של הדבקות תחת כל עץ רענן החלטנו בעלי ואני, כי אולי צריך להגדיל את החשיפה וזאת כי הרגשתי כי מיצנו את שיטת הדבקות, עלה הרעיון כי נעשה פלייר שחור לבן ונפיץ אותו באלפי עותקים בבני ברק. עלות ההדפסה בימים האם הייתה יקרה מאוד, והחלטנו לבקש מכמה בעלי עסקים מצליחים לפרסם איתנו בתוך הפלייר ולשאת בנטל במשותף ובכך, נחסוך עלויות ונגיע לקהל היעד הנכון ע"מ לחסוך בעלות ההפצה וההדפסה ולהרוויח חשיפה לקהל היעד המתאים .

עם הרבה אומץ, נחישות ודבקות במטרה, הפלייר הפך לצבעוני, ולאחר מספר שנים הפך לחוברת ומהר מאוד הפך "כח הפרסום" למגזין יוקרתי, בעל שם באזור המרכז ולכתובת של כל בעלי עסקים הרואים במגזין "כח הפרסום" את האפקט הנכון והפשוט, לחדור לליבם של עשרות אלפי בתי אב בציבור החרדי ולשווק את המוצר לכמה שיותר אנשים.

כיום בשנת תשע"ט בס"ד המגזין יוצא כל שבוע עם למעלה 150 עמודי פרסום המודפס בנייר כרומו משובח, ומחולק בדיוור ישיר בתיבות הדואר של בני ברק ובאזור המרכז.

בנוסף, כאשר הקידמה והמדיה החברתית מנסה להשיג אותנו בקצב, החלטנו כי נפיץ את מגזין "כח הפרסום" גם במהדורה דיגיטלית במייל לכל מי שרוצה להיות מנוי.

ואכן כיום יש לנו גם אלפי מנויים למהדורה דיגיטלית מכל הארץ המקבלים במייל האישי ונהנים מהטבות ומתנות.

אין ספק כי כיום, להיות מפורסם זה הכתובת".

אסנת, מבעלי המגזין, המשמשת כיום כמנטורית לאלפי בעלי עסקים ונשות עסקים, מסיימת את הראיון בטיפ שווה: תמיד תזכרו "סייעתא דשמייא" נחישות, אומץ וללא קיצורי דרך, זה המתכון להצלחה בעולם העסקים.

להיות מפורסם זה כח הפרסום | להרשמה למהדורה הדיגיטלית לחץ כאן >>

המעניין הוא שהעיתון מוביל את מגזר הקניות בעיר במשך 20 שנה, זו אחריות להיות סוג של מנוע חיפוש מודפס מידי שבוע עם כ-200 עמודי פרסום צבעוניים. כל בעלי העסקים בעיר נמצאים כל מכירת גרבים, חלוקים, כובעי נשים, בגדי ילדים, מכירת בשר לאברכים, גמח לברית, השכרת רכב, אברך תיקונצ'יק.

עכשיו כתוספת כח לעיתון כח הפרסום. ומתוך חשיבה קדימה ולאור ההצלחה החליטה הנהלת העיתון להגדיל את אזורי התפוצה של העיתון בגוש דן בכדי לענות על הדרישה הגוברת והביקוש הבלתי נפסק למגזין שחוסך לכל משק בית במגזר החרדי מאות שקלים בכל חודש.

והחידוש החדש במגזין כח הפרסום שהיום ניתן לקבל אותו במהדורה דיגיטלית. נכנסים ללינק. מכינים כוס קפה ומתחילים לדפדף/לזפזפ בין כל עמודי העיתון. המהדורה מוצגת לכם עם תוכנת דיפדוף ידידותית למשתמש, צבעונית, ואפילו ירוקה לסביבה.

להיות מפורסם זה כח הפרסום | להרשמה למהדורה הדיגיטלית לחץ כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר