כך מוכרים לכם

אתם בכלל קונים חווית עוגת יום ההולדת, לא את המוצר

הפסיכולוגיה והמדע מאחורי הסיבה שאנו רוכשים מוצרים שונים • בראיון מיוחד לקראת וועידת כיכר השבת מגלה מומחה כיצד באמצעות חווית משתמש הופכים אתר או אפליקציה לנגישה זמינה ומכירתית • צפו (ועידת כיכר השבת)

משה מנס | כיכר השבת |

רגע לפני הוועידה הכלכלית של כיכר השבת, קיימנו ריאיון עם יואב בן שלום מנכ״ל ובעלים של חברת Masterplan Analytics לשירותי ייעוץ לחברות טכנולוגיה וסמנכ״ל תפעול בסטרטאפ Properlis, ראש חטיבת המוצא של סטרטאפ נוספת ללימוד שפות דרך בינה מלאכותית (AI) ומרצה לחוויית משתמש וערים חכמות באוניברסיטת תל אביב, המכון הטכנולוגי בחולון, באוניברסיטה הפתוחה ועוד.

יואב שמגיע לוועידה להרצאת ידע בה ידבר על כלים מתקדמים לשיווק. מנופי לחץ ווירטואליים - העולם הסודי של הפושים שוחח אתנו על חווית משתמש וכיצד היא כלי אפקטיבי מכירתי, איך עוגת יום הולדת קשורה למה שאתם רוכשים באתרים ובאפליקציות השונות.

למי מיועדת חווית המשתמש? האם היא הפאקטור היחיד ובאלו מוצרים היא תעבוד, על מי היא תפעל ועל מי לא ומדוע מדובר במדע מדוייק של הפסיכולוגיה האנושית. כאשר לדוגמה תחום התחבורה הציבורית מהווה דוגמה לכישלון בתחום ואילו וויז להצלחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר