הכל על הצערת העור

'דרמה קליניק' עוטפת באהבה את כל נשות ישראל • ריאיון מקיף

לעיתים הטיפולים להצערת העור שנשים פונות אליהן או החומרים שנשים רוכשות באלפי שקלים אינם באמת נותנים מענה לצורך האמיתי • איך תדענה לבחור? (בריאות העור)

לוגו- 'דרמה קליניק' (צילום: יח"צ)

נשים צעירות מגיל 30 ומעלה מתחילות לדאוג להזדקנות העור שלהן ומשקיעות ככל יכולתן כדי להאט את הזדקנות העור והופעת הקמטים.

לעיתים הטיפולים שנשים פונות אליהן או החומרים שנשים רוכשות באלפי שקלים אינם באמת נותנים מענה לצורך האמיתי ונשים מרגישות שהרכישה שביצעו לא הועילה באמת..

הזמנו לשיחת הסברה את הגב' ליאורה אושרי מנהלת מקצועית במרכזי 'דרמה קליניק' מומחית בפתרון בעיות עור, שתעשה לנו קצת סדר ותתן לנו דרך נכונה כיצד ניתן לשמור על עור צעיר ולהאט את תהליכי ההזדקנות בעורנו, ומה ניתן לעשות כאשר כבר מופיעים קמטים לא רצויים על העור.

"בעור צעיר" אומרת הגב' אושרי "חשוב להמנע מחשיפה לשמש ככל האפשר, השמש הנו גורם מספר אחד להזדקנות העור. מחקרים מראים ש80% מהקמטים המופיעים על פננו נוצרים מחשיפה לשמש.

בנוסף, חשוב להקפיד על מאגר לחות בעור –כאשר מאגר הלחות בעור תקין ההזדקנות מואטת, את מאגר הלחות ניתן להעלות ע"י שתיה מרובה של מים ומריחת קרם לחות איכותי המכיל פפטידים, סרמידים ונוגדי חמצון".

"לעומת זאת, נשים מעל גיל 40 שכבר זכו בקמטים וסימני גיל חשוב בהקדם לטפל בתהליך ההזדקנות בעודו באיבו, כאן נכנסת הטכנולוגיה אחד הטיפולים הטובים במיוחד להצערת עור הפנים הינם טיפולי MORFO-D.C זה לא עוד טיפול קוסמטי, זוהי עבודה רב מערכתית המתבצעת בשכבת הדרמיס שם מתחולל הנזק.

הטיפול גורם לפציעה מקרוסקופית בשכבות העור השונות ומיד סיבי הקולוגן והאלסטין מתחילים ביצור סיבים חדשים והתוצאה היא מתיחה של אזור הפציעה.

מכיוון שהפציעות הינן ברמה מיקרוסקופית העור מתמלא באלסטין ובקולוגן במהירות ואנו יכולים לראות הבדל משמעותי בטיפולים מועטים בלבד ללא כאב ההחלמה של ניתוח מתיחת פנים רגיל.

הטיפולים מתאימים לקמטי הבעה, לקמטים בצידי העיניים, לקמטים קלים וקמטים עמוקים.

מאד נפוץ היום טיפולי הרמת עפעפיים איך ניתן לטפל בזה ללא ניתוח?

הרמת עפעפיים ללא ניתוח אומרת הגב' אושרי זהו הליך קוסמטי ואסתטי נפוץ ומבוקש למדי במהלך השנים האחרונות. עודף של עור בעפעפיים יוצר מראה מבוגר, עצוב ועייף שגם שינה טובה אינה פותרת.

ההתפתחויות הטכנולוגיות של השנים האחרונות נכנסה טכניקה יעילה להרמת עפעפיים המנדפת עודפים של עור ללא ניתוח ומשיגה תוצאות מעולות הנשמרות לאורך זמן.

ההליך פשוט ומהיר וכך גם ההחלמה ממנו: אין צורך בהכנה ובהרדמה, אלא מריחה של קרם לאלחוש מקומי כדי למנוע אי־נוחות מהמטופלת. המטפלת עוברת עם ידית המכשיר על האזור וגורם לצריבות עדינות ומדויקות. הטיפול נמשך כ־10 דקות בכל עין.

תוצאות הטיפול נראות לעין באופן מיידי והמראה משתפר במהלך החודש הראשון אחרי הטיפול- ניתן להבחין שהעיניים פקוחות לרווחה העפעף חלק, מתוח ומוגדר היטב, עודפי העור נעלמו והעור שמסביב לעניים נראה צעיר ומוצק יותר.

כשהקרומים נושרים והנפיחות יורדת. התוצאה מחזיקה מעמד כמה שנים.

עם זאת הטיפול אינו מתאים לכל אחת. תחילה דרוש אבחון מקצועי, הקובע את מידת עודפי העור והנפילה. הטיפול במכשיר מתאים לעודפי עור קלים עד בינוניים ודורש כמה מפגשים (לפחות שלושה, אחת לחודש) לקבלת התוצאה הרצויה.

טיפול פורץ דרך זה נותן מענה לעור עודף בעפעף העליון, עפעף תחתון, קמטוטים בצדי העיניים, קמטוטים מעל השפה, עור עודף ומדולדל בצוואר. אומרת הגב' אושרי.

"בימים אלו" מציינת הגב' אושרי - "'דרמה קליניק' עוטפת באהבה את כל נשות ישראל ונותנת יד לכל מי שסובלת מבעיית עור משמעותית הניכרת לעין ומפריעה לה ביומיום - אבחון עור במתנה והטבה בסך 1000 ש"ח לכל מי שנכנסת לתהליך טיפולי בעור הפנים שלה בימים אלו".

לקבלת האבחון במתנה ניתן לחייג למשרדי 'דרמה קליניק' בטלפון 077-4553272

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר