ראיון אולפן

הדרך המדויקת להשיג עור חלק • סודות היופי

החלום של כל אשה להשיג עור חלק • הגב' ליאורה אושרי מנהלת מקצועית במרכזי דרמה קליניק ומומחית בפתרון בעיות עור בראיון באולפן על כל הדרכים להשיג עור חלק ? (סודות היופי)

"אני יכולה לתת דרך לכל מי שרוצה להוביל את העור שלה לשינוי משמעותי!" - הגב' ליאורה אושרי מנהלת מקצועית במרכזי דרמה קליניק (צילום: כיכר השבת)

החלום של כל אשה להשיג עור חלק, שאלנו את הגב' ליאורה אושרי מנהלת מקצועית במרכזי דרמה קליניק מומחית בפתרון בעיות עור האם זה אפשרי להשיג עור חלק ?

"עם ניסיון עשיר וטיפול בעשרות אלפי נשים בכל סוגי בעיות העור" פותחת הגב' אושרי, "אני יכולה לתת דרך לכל מי שרוצה להוביל את העור שלה לשינוי משמעותי!

ולא משנה באיזה בעיה בעור זה יכול להיות פצעי אקנה או צלקות וחטטים, זה יכול להיות כתמים ופיגמנטציה עמוקה או קמטים ורפיון העור כל בעיה מאלה שציינתי הפגיעה שלה נמצא בשכבת הדרמיס ולשם אנחנו צריכות להגיע.

לכן לא יתאימו כאן טיפולים קוסמטיים שמלטפים את העור."

על אלו טיפולים את ממליצה בעצם?

"בשביל להשיג שינוי משמעותי בעור צריכים לקרות 4 דברים" מציינת הגב' אושרי :

  1. אבחון עור ממוחשב בשביל לזהות באיזה עומק בשכבות העור נמצאת הבעיה. כל מדייק את בחירת הטכנולוגיה המתאימה.

  2. מגוון של טכנולוגיות שיכולות להגיע לשכבות העמוקות של העור ובחירה נכונה של טכנולוגיה ולפעמים שילוב של כמה טכנולוגיות המסוגלות לתקן נזקים שהצטברו במשך השנים.

  3. הקליניקה בה אתן בוחרות לטפל חייבת להיות ממוקדת ומומחית לסוג טיפולים כאלו, כלומר שבאותה קליניקה לא עושים גם פדיקור, ציפרניים ואיפור. קליניקה שמטפלת רק בבעיות העור וצברה ניסיון רב כנראה מחזיקה נוסחאות שאין במקום אחר וזה מבטיח תוצאות.

  4. ליווי ומעקב צמוד – לפני שאתן מתחילות מהלך טיפולי תוודאו שמתחייבים לכן לתוצאות שיש מי שתיקח אחריות על התהליך הטיפולי ותעקוב בכל שלב עד לתוצאות.

אצלנו ב3 הסניפים לכל המטופלות בסדרת טיפולים יש את הטלפון האישי שלי וכל מטופלת יכולה לפנות אלי לשאלות מקצועיות בשעות הערב וגם ביום שישי עד שעה לפני כניסת שבת.

כל המעטפת הזאת מבטיחה הגב' ליאורה אושרי, תוביל כל אחת להשיג עור חלק בדיוק כמו שהיא חולמת!

מי שסובלת מבעיה בעור, צלקות וחטטים, פצעי אקנה, כתמים בעור, רפיון בבטן לאחר הלידה או קמטים אני נותנת במתנה ל5 פונות אבחון ממוחשב ללא עלות.

טלפון להתקשרות: 0774553272

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר