בין צפת למירון

ברקע האזעקות: גדו"י בזעקת 'אבינו מלכנו' במערת ר' יהודה

מרנן גדולי הדור הגיעו למערת רבי יהודה בר עילאי, בין צפת למירון, להעתיר על תורמי 'ועד הרבנים' ולקיים את הסגולה המיוחדת של 'פרשת המן' ביום שלישי פרשת בשלח • למרות האזעקות בצפון, המעמד התקיים כסדרו (חרדים).

גדו"י בזעקת 'אבינו מלכנו' במערת ר' יהודה בר עילאי (צילום: דוד כהן)

במעמד מרנן ורבנן גדולי הדור ועמודי התפילה בדורנו, התקיים ביום ג' לפרשת בשלח, מעמד התפילה על הפרנסה על פי הסגולה הידועה, להעתיר בתפילה על כל תורמי 'ועד הרבנים' המסייעים להקמת קרנות לאלפי המשפחות הנתמכות.

למרות המצב בצפון והאזעקות שנשמעו בצהרי היום, התפילה התקיימה כמתוכנן, כשמרנן גדולי הדור, רבי מרדכי גרוס שליט"א, המשפיע רבי אלימלך בידרמן שליט"א, המשגיח רבי בנימין פינקל שליט"א ורבי שריאל רוזנברג שליט"א, מטריחים עצמם לבוא ולהעתיר עבור תורמי 'ועד הרבנים', ולקיים את הסגולה המיוחדת לפרנסה.

המעמד החל באמירת 'פרשת המן' שניים מקרא ואחד תרגום, כפי המופיע בסגולה הידועה, ולאחר מכן אמרו בזעקה ותחינה פרקי תהילים למען כל התורמים ולמען אחינו בית ישראל הנתונים בצרה ובשביה, ובאמירת 'אבינו מלכנו' בבכי ודמעות לישועת עם ישראל.

במרכז המעמד, נשא דברים המשפיע רבי אלימלך בידרמן, שחיזק את הציבור כולו בדבר קדושת המעמד, ועל מעלת הצדקה של 'ועד הרבנים', שבזכות שמסייעים לאלפי המשפחות, זוכים במידה כנגד מידה לשפע מבורא עולם.

מיד לאחר המעמד המסוגל, נשלח לכלל התורמים 'שטר הפרנסה' הידוע, שנחתם בחתימתם של גדולי הדור, בו הם מברכים את התורמים "שיפתח להם ה' שערי פרנסה, שערי הצלחה, שערי סיעתא דשמיא, להצליח בכל מעשי ידיהם ולזמן להם פרנסתם בשבע ובנקל ובהיתר".

המעמד ננעל בתחושה מרוממת, בכוח התפילה וכוח הצדקה, שבוודאי יעמוד לזכות כל התורמים למפעלות החסד והצדקה של 'ועד הרבנים', בברכתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, העומדים בראש מפעל הצדקה, ומנווטים את כלל הפעילות.

נותרה כמות מצומצמת של 'שטר הפרנסה' המסוגל בחתימת גדולי הדור. לקבלת השטר לחצו כאן>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר