כיכר השבת

אם הבנים, מנחמת • צפו

השכול, הגעגוע והאמונה; מרים פרץ בריאיון מרגש באולפן

היא שכלה את שני בניה - בלבנון וברצועת עזה, בעלה לא עמד בכאב ונפטר • למרות זאת היא בחרה שלא להיכנס למשבר ולקחה על עצמה לנחם את המשפחות השכולות; מרים פרץ בריאיון מיוחד (TV)

63
ישי כהן | כיכר השבת | א' באייר | 13.04.21
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

היא שכלה את שני בניה, אוריאל בלבנון ואלירז ברצועת עזה, היא הפכה לדמות מאחדת, כזו שהתרוממה מהשכול הכבד ויוצאת לחזק משפחות שכולות. האורחת שלנו הערב (שלישי), בתוכנית 'אחד על אחד עם ישי כהן', היא כלת פרת ישראל, הגברת מרים פרץ.

>> הצטרפו כאן ועכשיו לאמירת תהילים לזכר הנופלים הי"ד <<

קטעים מהריאיון

לפני הצילום כעסת עלי בחיוך שקראתי לך הרבנית מרים פרץ...

"איזה רבנית?... אני גדלתי בבית שבו רב זה מעבר לראש ממשלה, זה יד ימינו של הקב"ה".

יש לא מעט אנשים שצופים בך ביום הזיכרון ובמהלך השנה ורואים בך ספר מוסר מהלך

"המוסר הוא שאלוקים ניסה אותי בניסיונות נוראיים וזה שאני לא נופלת זה רק ממנו... בטח שהאדם נשבר אין דבר כזה לקבור ילדים ולהרגיש חזק, הבנייה היא בשאלה שאחרי האסונות הגדולים 'מה אני עושה עם הדבר הזה'?".

מאיפה הכח לקבור שני ילדים ואת בעלך אליעזר, היום בתור אדם נשוי עם ילדים אני מסתכל על כל אירוע כאבא, מאיפה יש לך את הכוחות האלו?

"אין אדם שנולד בלי כוחות שקיבל מהקב"ה, ושאלת הבחירה היא מה אתה עושה עם הכוחות שקיבלת, האם אתה לוקח אותם לבנייה או שאתה לוקח אותם לבכות על גורלך, אני חושבת שחלק מהכוחות שלי נטועים במשפחה שלי, ההורים שלי גרו בהרי האטלס הם ידעו רק מילה אחת ירושלים, בשביל אבא שלי זה היה חלום הייתה להם אמונה שחסרה היום אמונה תמימה ופשוטה שהכל בידי שמיים, החוסן שנבניתי הוא מהפשטות".

את מזכירה לי ציטוט שלך: "כשהלב מלא באמונה הוא יכול לעמוד באתגרים קשים הפכתי את יגוני לניגון חדש"

"יגון וניגון הם אותם אותיות, אתה בוחר האם אתה רוצה ניגון חדש בחייך. יש שתי דברים שאותם לא שואלים אותנו, אם אנחנו רוצים לבוא לעולם ואם אנחנו נמות, ושאדם מבין את זה נכנסת בו הצניעות והענווה".

מרים פרץ בריאיון לישי כהן

נחזור אחורה לאירוע שבו אוריאל הי"ד נופל בלבנון, מה היה שם?

"אוריאל הוא הבן הבכור שלי, הוא למד בפנימייה צבאית מגיל שש עשרה הוא רצה להיות הרמטכ"ל המרוקאי הראשון, מהסיירת הוא יצא לקורס קצינים ואז יצא ללבנון בשנת 98 זה היה שנה שלא היה יום שלא נפלו בו חיילים, הוא גם ידע שהוא הולך להיהרג, חודש לפני הוא כתב מכתב שמתאר את ההשתלשלות, מצאנו את זה רק אחרי שהוא נהרג.

"אני גם הרגשתי שהולך לקרות משהו, ביום כיפור האחרון הסתכלתי על אוריאל בנעילה כל שנה הוא תמיד עמד מתחת אבא שלו עם הטלית עליו, שנייה לפני נעילה הוא יצא לחדרון ליד הוא רצה להיות לבד, ועברה לי מחשבה הקב"ה נועל ואוריאל בחוץ, וכשאמרתי לאליעזר הוא היה הולך ונותן צדקה הוא הקפיד באותה שנה עוד יותר בתפילות אני הדלקתי נרות עשינו הכל אבל נגזרה הגזירה.

"הוא יצא עם החיילים ללבנון עם החיילים שלו הוא עמד על סלע וראה מרחוק ניצוץ של אור של החיזבאללה, הוא אמר לכל החיילים לשכב ורק הוא נשאר לעמוד, על הסלע שהוא עמד היו שישה מטענים הוא נהרג במקום, המזל שהוא היה מקצוען והא דאג שכל החיילים ישמרו מרחק.

"וכשבאו להודיע לי אני פתחתי את החלון, הם היו שלושה גם אלירז היה בצבא אמרתי להם אני יודעת זה אוריאל, הרגשתי, וצרחתי צרחה ביישוב בגבעת זאב כולם ביישוב ישנו רציתי לצעוק להם 'קומו הבן הבכור שלי בן עשרים ושתיים נפל עכשיו', כולם ישנים.

מרים פרץ בהלווית בנה אלירז הי"ד (צילום: פלאש 90)

"חודש אחרי בעלי קיבל סכרת, הוא היה עובר בלילות בין התמונות ושמעתי אותו צועק 'בני מי יתן מותי תחתיך', הרגשתי שאליעזר הולך ודועך, במשך שש שנים בכל יום האזכרה של אוריאל הוא היה מפונה לבית חולים עם התקף לב, הוא לא עמד בזה, כעבור שש שנים קברנו את אליעזר".

ומה את מרגישה כעבור ששם שנים שאת רואה בחצר שוב את קצין היישוב שמבשר לך על מותו של אלירז?

"גם אז הרגשתי. ראיתי מאחורי הדלת מדים וידעתי שהם באים לבשר לי על אלירז. כשראיתי אותם לא פתחתי את החלון, נעלתי את הדלת והגפתי את התריסים, לא רציתי לשמוע אף אחד נכנס, עמדתי ליד התמונה של אליעזר וצעקתי עליו 'מה עשית בשמיים?'.

"וכשהם נכנסו לא הרשיתי להם לדבר, לקחתי את היד וסגרתי להם את הפה כי כל דקה שהם לא אומרים כלום עדיין לא קיבלתי את הבשורה, ואז אמרתי להם, 'יש מישהו אחד שאני רוצה שתודיעו לו', הרמתי יד לשמיים ואמרתי: 'תודיעו לקב"ה, אני רוצה לדעת איך הקב"ה מקבל את נפילת אלירז כי הא אבי יתומים - הילדים שלי הם יתומים, הוא אבי אלמנות- אני אלמנה!', באותו רגע הבנתי את המילים 'וידם אהרן', נהרגו לו שני ילדים, תצעק! מה זה וידם?

מרים פרץ על קבר בנה אלירז הי"ד (צילום: פלאש 90)

"באותו רגע אין מילים. זה רק דממה של אי יכולת להבין את הדרך של הקב"ה, באותו רגע אמרתי לו: 'אתה האל הגדול הגיבור והנורא, אתה נלחם בי? אישה אחת בארץ?', הרגשתי איוב זה היה ה'ממעמקים' הכי גדול שלי, ביקשתי ממנו בקשה קצת חצופה: 'תלמד אותי לאהוב אותך!'.

"קל מאוד לאהוב את אלוקים שהכל פשוט, מבחן האמונה הגדול הוא שאתה טובע בים ואומר שירה - לא שנקרע לך הים".

את מרגישה שהוא לימד אותך?

"אין כמו הקב"ה ללמד אותנו לאהוב אותו ואת התורה שלו, למדתי לראות בכל רגע מחיי ניסים".

את מבינה עכשיו למה קראתי לך לפני הריאיון הרבנית?

"לא מה פתאום".

אני יושב מול אישה ששיכלה את שני בניה ואת בעלה אחד אחרי השני, ואני שומע רק אמונה ואהבה לבורא עולם

"אני מרגישה אותו בכל דבר שאני עושה, ואני גם מדברת אליו כל הזמן והוא תמיד זמין ורק מחכה שאקרא לו, אני כל בוקר נעמדת ליד המזוזה ומדברת איתו נפתח הלב אני מרגישה שהוא שומע לא תמיד הוא מקבל את כל בקשותיי...".

את הפכת לדמות מאחדת בעם ישראל ואני נזכר בציטוט שלך "זה הבית שלנו ועל הבית עוברים תקופות קשות המבחן של בית הוא הלכידות דווקא בתקופות קשות", כשמסתכלים על השנה הזאת נכשלנו במבחן הזה

"אני רוצה להסתכל על הזווית החיובית של התקופה הזאת, רק לראות בבני ברק את החיילים שבאו ואיך קיבלו אותם באהבה, אתה בוחר באיזה עין אתה רוצה לראות את המציאות".

מרים פרץ באולפן 'כיכר השבת'

החרדי הממוצע מרגיש בשנה האחרונה שהרבה שנאה הוטחה בו שלא בצדק

"השנאה היא לא בצדק אבל ראו רק שתי קצוות קיצוניים, אני ראיתי חרדים ששומרים ומקפידים ושאכפת להם, ראיתי חרדים ביום הזיכרון שקראו תהילים לעילוי נשמת בניי, אז למה לא להסתכל על הטוב?

"אנחנו עם מורכב שבנוי משבטים, אבל היה לנו את המשכן שאיחד את כולם, אנחנו מגיעים ליום הזיכרון פתאום כולם מרגישים אחדות, זה נהדר, אני בצפירה מרגישה במעמד הר סיני, אנחנו יכולים ללמוד לחיות יחד, אנחנו עם מומחה למחלוקות אבל שיהיה עם כבוד, אנחנו לא מכירים באמת איש את רעהו אנחנו צריכים לפתוח את הלבבות והבתים ולהכיר אחד את השני.

"לא יכול להיות שרק שיש לנו מלחמה ויום זיכרון אנחנו מתאחדים, שאומרים במותם ציוו לנו חיים אנחנו לא מתכוונים לחיים של פלגנות, שהבנים שלי יצאו לקרבות הם לא שאלו את זה שנלחם איתם אתה שמאל או ימין? חרדי או חילוני?, הייתה להם מטרה משותפת - להגן על מדינת ישראל ולחזור, היה להם מכנה משותף ואת זה אנחנו צריכים להדגיש.

"אני מציעה שנדבר יותר טוב עלינו ונאמץ את העין הטובה, אם נסתכל על השיח הקשה היום בכל המגזרים, מה זה הדבר הזה חרם בעם ישראל? אפשר לא להסכים אבל אל תחרים!".

לסיום, השם שלך עולה שוב ושוב כמועמדת לנשיאות זה עומד על הפרק?

"בכל מקום ותפקיד שהייתי הרגשתי שהקב"ה סידר לי את המקום, אם זה משמיים זה יהיה ואם לא זה לא יהיה".

אוריאל פרץ הי"ד (צילום: פלאש 90)
תוכן שאסור לפספס
63 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
52
אישה מדהימה! חזק יותר מכל שיעור מוסר יהיו הדברים לעילוי נשמת בנייך ובעלך אשרייך!
דינה14.04.21
51
משפט אחד .. היא ספר תורה קדוש וטהור.. מי ישווה לה..
ירושלמי 14.04.21
50
אישה מדהימה חזקה ויקרה! ה' ימלא חסרונך ויתן לך המון שמחה ואושר. תמשיכי לחזק ולהתחזק!
וואו!!!14.04.21

הצגת כל התגובות

49
מדהימה!!!!!!! מתאימה לנשיאות!!!
שולי13.04.21
48
אישה מיוחדת מירים פרץ דוגמה אישית בעלת מישכולות אישה מישיכמה ומעלה גאוה גדולה ליהיות נשיאה ❤🌻
ללא שם18.04.21
47
ספר לא רק מוסר. ספר תורה חי ..
אהרון15.04.21
46
תודה לך אישה יקרה על החיזוק. כולנו מתמודדים וישנם שמתמודדים בעת הזאת עם ייסורים ושברים גדולים. בדברייך נתת כח להמשיך את החיים למרות כל הקושי ולהחזיק חזק בהקב"ה למרות האמונה הברורה שהייסורים הם ממנו בבחינת ממך אליך אברח! שנזכה לגאולה שלימה בקרוב וישובו בנייך ואישך לגבולם.
חני כהן14.04.21
45
מדהימה!!!! בהחלט רבנית! שה' ייתן לה עוד ועוד כוחות, ושבניה ז"ל יהיו מליצי יושר על כל עם ישראל. אמן.
ללא שם14.04.21
44
אין מילים. צדיקה ברמות על. אין דברים כאלה בעולם כולו .. מחזק . וגם כואב הלב. הלוואי שיהיה לה כוח. ויטיב אחריתה מראשיתה . דמעות. . ממש איוב של הדור שלנו.
איש פשוט 14.04.21
43
השיעור באמונה הטוב ביותר בחיי היה לשמוע מאחת כמוה את דברי האמונה מלב טהור יוצא מהלב ונכנס אל מעמקי הנשמה!
השיעור באמונה14.04.21
42
מטורפת איזה אישה פשוט מלאך
ללא שם13.04.21
41
אצילת נפש. ה' יתן לה כח בריאות ושמחה. תזכה לראות משיח צדקנו בקרוב אמן.
אפרים13.04.21
40
איזה נשים יש בעם שלנו....
יחי13.04.21
39
ישי כהן! איזה תענוג לראות אותך מנווט בין ראיונות אקטואליים לראיונות אחד על אחד, בטח הראיון המרגש הזה של מרים פרץ. תודה רבה!!!!
משה גרינברג13.04.21
38
היא עם פאה?
?13.04.21
מכל השיחה והמסר על אחדות ועין טובה ,זה מה שקלטת?
עין טובה13.04.21
כתבתי את התגובה לפני שראיתי את הראיון. אוקי?
?14.04.21
מכל הדברים הנפלאים שהאשה הנהדרת הזאת אומרת, זה מה שמעניין אותך??? רק החיצוניות? טוב אתה בטח תוצר של החינוך החרדי האפל ונחשוך.
אלי..13.04.21
אוי כמה נכון
אוי כמה נכון13.04.21
דבר ראשון זה לא חשוב. אולי כן אולי לא זה ממש לא קשור לנושא. ואגב היא אישה אלמנה ולא אישה נשואה. כך שזה שונה לחלוטין מבחינת חיוב ההלכתי בנוגע לכיסוי ראש. כמה לכסות וכד'. מה שבטוח שאם הכוונה לדבר על הזולת זה רכילות ולשון הרע וכד' שזה לאווים מדאורייתא חמורים. היצר הרע מפיל אותנו דווקא בקטע הזה, כאילו מ
יעקב14.04.21
תגיד לי אתה מטומטם זה מה שמענין אותך????????
נועה13.04.21
37
קדוש יאמר לה. דמעות.
ללא שם14.04.21
36
בעולם מתוקן האישה הזו היתה צריכה להיות נשיאה וראש ממשלה גם יחד. אישה גדולה באמת שמיישרת לכל אחד את הלב העקום יותר מכל שיעורי המוסר ששמעו אי פעם. איזה פער בינה לבין כל הפוליטיקאים האידיוטים והציניים שמנהלים לנו את החיים.
א. הרשקוביץ14.04.21
35
כל כך עצוב. דמעות. איזה אישה גדולה. שנזכה תיכף ומיד לגאולה ויאמר די לצרותינו
א14.04.21
34
קשה לי להאמין . שיש יותר צדיקה קדושה וטהורה . יותר ממנה בכל העולם . אשריה .. איזה מוסר המשגיח הכי ענק . לא יצליח להזיז ככה את הלב
יהודי פשוט מאוד14.04.21
33
ואוו צמרמורת!!!איזה גדלות!!
תמר13.04.21
32
איזה עוצמות של אמונה!!! מצד אחד אמונה עמוקה וחודרת, ומצד שני אמונה פשוטה ובריאה! אם הבנים מרים פרץ האגדית!
אליהו13.04.21
31
וואווווו המרצא הכי טובה ששמעתי בחיי ושמעתי...........
מישו13.04.21
30
לא שמעתי אבל בטוח אישה חזקה כ"כ הרבה צרות
בן אדם13.04.21
29
למה אתם לא עושים כתבה על האנטישמים שעושים על האש עכשיו ??? אם זה היה חילוני בכיפור בוודאות היו 3 כתבות וצועקת גוועלד לא ?
מאי13.04.21
כי זה לא מעניין אף אחד מחר אצליכם יהיו כתבות על חרדים שלא עומדים בצפירה ביופ הזיכרון
א14.04.21
28
איזה אמונה!! הלוואי ונזכה , מתוך שמחה ובריאות!! עם ישראל חי
ללא שם13.04.21
27
אבל למה היא רוצה להיות נשיאת מדינת ישראל? הרי אין לה שום ידע וניסיון בדיפלומטיה.
שלומי13.04.21
מאיפה אתה יודע?
מממ13.04.21
אני לא רוצה שהיא תהיה נשיאה רק בגלל שאני לא רוצה שתקבל כתם עליה. מי שנכנס לבוץ אפילו יהיה הצדיק הגדול ביותר יוכתם. יותר טוב שתשאר כך.
רם14.04.21
26
אין מילים !!! כמה חיזוק ואמונה בשיחה אחת ? ואחרי ניסיונות קשים כאלו ? ראיתי את הראיון פעמיים ברצף ואני עדיין משתאה , איזו גדלות ואיזו עונה מאידך האישה הזאת מדהימה ברמות , השיחה שלי חיזקה אותי בצורה יוצאת דופן , היא גאווה לכח היהודי וניצחון הרוח , אשרי אבא שבשמיים שזאת ביתו
פרץ 18.04.21
25
כל אדם מגיע לעולם לבצע שליחות מרים פרץ הצדקת נשלחה לעולם לחזק, ולחזק ולחזק... וכמה אנו זקוקים לכך. המילים המחזקות, ההתנהגות האצילית, הדוגמא האישית מצילים ומחזקים נפשות רבות. וידוע שכל המציל נפש מישראל כאילו הציל עולם מלא. צא ולמד כמה עולמות הצילה. נפש גבוהה. הטמעת בנו את המשמעות של המשפט "ובחרת ב
אילנה14.04.21
24
בבקשה זה מביך.
אבי14.04.21
23
אשה מדהימה
א13.04.21
22
מדהימהההההה יישר כח לה השם משיך לתת לה כח לקדש את השם בעולם מתוך בריאות ושמחה אמן
ללא שם13.04.21
21
איזה אישה צדיקה!!! הלוואי כולם היו כמוה שנזכה לאחדות ועל ידי זה הקב"ה יביא את הגאולה לעם ישראל אמן!!!
לא יאומן13.04.21
20
איזה מיוחדת היא!!!!!!!!!!!!
א13.04.21
19
דמעות!!!!!!!!!!!!!!!!! ש יראה לך רק טוב כל החיים!! אוהבים אותך ובעזרת ה' תהיי נשיאת המדינה!!
בת שבע18.04.21
18
אם אדם בזכות היסורים מתחזק באמונה, אז הוא צלח את המטרה של היסורים.
א 14.04.21
17
מחבקים
איש חכמה ומיוחדת14.04.21
16
בכיתי. איזו אשה חזקה מדהימה ואמיצה!!! סמל ודוגמה לאמונה וקרבת ה'. כמה חכמת חיים! ושמחת חיים! אוהבת אותך!! אשרי הקב"ה שיש לו בת כמוך!!!!!
ציפי13.04.21
15
מחזק מאוד הלואי וכזאת אשה תהיה נשיאת המדינה
דוד13.04.21
14
מקווה שתגיע לנשיאות
יאיר21.05.21
13
למצנזר היקר.. בכתבות כאלה מיוחדות . שאין שני להם.. את הטיפשים. לצנזר ולא לפרסם.. כמו הטיפש פה ששאל שאלה טיפשית . זה שונה. מכתבה רגילה .. בתקווה להבנה ..
למצנזר הנכבד 14.04.21
12
מקנא בגן עדן שלה. הלוואי עוד כמה כמותה בישראל
בן ציון13.04.21
11
מדהים ומחזק. דומני שהתמונה היא לא של אוריאל... כדאי לבדוק ולהחליף במידה וזו אכן טעות.
אלי13.04.21
אכן זו תמונה של מישהו אחר בעל שם דומה. של אוריאל פרץ לברנט שנהרג בהתהפכות טנק. יהי זיכרם ברוך
ישראל13.04.21
10
אני מעריץ שלך חיזקת אותי דמות מעוררת השראה wow!
משה לוי14.04.21
9
מאוד מבקשת מכל השואלים שאלות בהיערות שהיו כאן. מרים פרץ כמו שסיפרה על הוריה באה מבית אמוני בה' יתברך חזק מאוד . היא לא מתמיירת להיות אשת הלכה ולהציג אותה . היא לא מתמיירת לכלום . באה ממקום של פשטות , של מסורת של שבת קדש ואחיזה מושרשת בתורת ישראל . אדם פשוט שקרו לו הדברים הכי לא פשוטים שבעולם. ה
בת ישראל14.04.21
8
ריגשת וחיזקת .אוהבת אותך אישה יקרה
ללא שם14.04.21
7
יאאאאא ישי אתה נראה מוזר עם זקןןןן
אור13.04.21
6
אישה מדהימה שיעור מוסר מהלך יהיו הדברים לעילוי נשמת בנייך ובעלך אשרייך!
דינה14.04.21
5
חץ ללב איזה אישה!!!! אחת בדור הקב"ה יודע את מי לנסות כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים
ירושלים14.04.21
4
אישה מדהימה אלופה מההמת!! אין עליך מרים פרץ!! מאחלת לך רק אושר בריאות ונחת!! אוהבים אותך!!
מישהי14.04.21
3
וואוווו מדהימהההה איזה חוזק איזו אמונההההה!!!
אנונימי13.04.21
2
וואוו!! פשוט וואו!!! איזה אישה מדהימה ומיוחדת!!! איזה אמונה!! חיזקת!!
ללא שם13.04.21
1
מדהים....איזה חיזוק
ללא שם13.04.21
אולי גם יעניין אותך
אחד על אחד

ניר ברקת: "זהו יום של חשבון נפש; החרדים יודעים לכבד"

ישי כהן | 04.05.22

הרצח, השכול והרצון באחדות

הגן על בנו בגופו ונרצח | האח בריאיון דומע

ישי כהן | 03.05.22

יורה לכל הכיוונים • צפו

אלי אבידר: הרוטציה לא מעניינת את בנט

ישי כהן | 20.04.22

אחרי ההדחה מגל"צ

"אני לא ביביסט": ברדוגו מדבר בריאיון סוער • צפו

ישי כהן | 19.04.22

הממשלה והרפורמה

הממשלה והרפורמה בסלולר הכשר: שר התקשורת באולפן

ישי כהן | 18.04.22
ש

האם הגאולה קרובה?

"בספרא דא יפקון מן גלותא" • אתגרי המלחמה בראי הזוה"ק

כיכר בשיתוף מכון המאו"ר | מקודם

מדבר על הכל

ח"כ משה גפני יורה לכל הכיוונים בריאיון חג מיוחד

ישי כהן | 17.04.22

מדבר על הכל • צפו

גנץ בריאיון: צר לי שאין ייצוג חרדי בממשלה

ישי כהן | 16.04.22

ריאיון לוחמני • צפו

הגר"ד לאו: "לא חושש מהדחה, לא פוגע בי"

ישי כהן | 22.01.22

מי הוא חרדי?!

הרב מוטקה בלוי בריאיון סוער במיוחד • צפו

ישי כהן | 06.12.21
ש

לשובע ולא לרזון:

מאכילים את העניים – ומקבלים את הקמיע של ר' ישעי'לה

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

תקציב, חרדים ומדינה

ח"כ משה גפני בראיון לוחמני לישי כהן • צפו

ישי כהן | 02.11.21

צפו

פרויקטור הקורונה מסכם גל רביעי בריאיון מיוחד

ישי כהן | 21.10.21

סיפורה של הפוליטיקה הישראלית

תם עידן נתניהו? עמית סגל בריאיון מרתק

ישי כהן | 18.10.21

באולפן 'כיכר'

נתניהו, בנט והחרדים? העיתונאי בן כספית בריאיון

ישי כהן | 12.10.21
ש

השנה יותר מתמיד

ערב זיכרון ייחודי לחללי צה"ל יתקיים בבית שמש

אסף מגידו | מקודם

שמונה שנים להסתלקותו

הגעגועים למרן; הרבנית יהודית יוסף בריאיון

ישי כהן | 04.10.21

"טובים השניים"

יהודה שוקרון ואלעד כהן בריאיון חג משעשע

ישי כהן | 25.09.21

הריאיון המלא

נשיא המדינה בריאיון מיוחד לישי כהן • צפו

ישי כהן | 23.09.21

ישראל הראשונה נגד השנייה

על ההגמוניה: אבישי בן חיים בריאיון • צפו

ישי כהן | 23.09.21
ש

בדיקת התאמה בחינם

מחשבון הנחה להסרת משקפיים בלייזר לכל הקופות

כיכר בשיתוף קייר | מקודם

ההחרמה, הגזירות ו'הבוס'

שר החוץ יאיר לפיד בריאיון בלעדי לישי כהן

ישי כהן | 22.09.21

באולפן 'כיכר השבת'

רה"מ לשעבר אהוד ברק בריאיון מיוחד • צפו

ישי כהן | 22.09.21

בני גנץ בריאיון חג

שר הביטחון גנץ מדבר על הכל בריאיון מיוחד

ישי כהן | 21.09.21