כיכר השבת

גולן טלקום השיקה את הסים הכשר: "חרדי שמשלם יותר מעשר ש"ח בחודש - פראייר"

החברה חתמה על הסכם עם ועדת הרבנים לענייני תקשורת והחלה לשווק את המסלול בשוק הכשר. מיכאל גולן: "חרדי שמשלם יותר מעשר ש"ח בחודש – פראייר" (דיגיטל, סלולר)

39
שושי מילר | מקודם | כ"ז בטבת | 30.12.13
מיכאל גולן
מיכאל גולן (צילום: שוקה כהן)

כשנה וחצי לאחר שהצית את המהפכה הסלולרית, הודיע היום (שני) מיכאל גולן, מנכ"ל גולן טלקום, כי החברה נכנסת גם לשוק הסלולר הכשר ומשיקה את הסים הכשר שלה, זאת לאחר שחתמה על הסכם עם 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת'. במסגרת ההסכם תשווק גולן טלקום כרטיסי סים כשרים, באישור 'ועדת הרבנים', לציבור החרדי. בכך הופכת גולן טלקום לחברה הראשונה מתוך החברות הסלולריות החדשות, שמשיקה מסלולים כשרים.

הסים הכשר של גולן טלקום עומד בכל דרישות 'ועדת הרבנים', וביניהן, חסימת גלישה, הודעות טקסט, שירותי תוכן ועוד, ומותאם למכשירים סלולריים כשרים המאושרים גם הם על ידי 'ועדת הרבנים'. במסגרת זו, מציעה גולן טלקום, שתי חבילות: 59 ש"ח לחודש למשך שנה שיחות ללא הגבלה כולל 55 יעדים נייחים בחו"ל. או, עבור "משתמשים קלים", 9.99 ש"ח לחודש, 60 דקות שיחה כולל 55 יעדים נייחים בחו"ל (בשתי החבילות, השיחות לחו"ל כוללות בארה"ב ובקנדה גם ניידים).

מיכאל גולן מודיע על המהלך, היום (צילום: גולן טלקום)

הכללת השיחות לחו"ל בחבילות היא בשורה משמעותית עבור המגזר החרדי שכן על פי סקרים החרדים בישראל מהווים כיום נתח משמעותי משוק השיחות לחו"ל. כמו כן, במסגרת השירותים החינמיים שגולן טלקום מציעה ללקוחותיה, כעת גם לקוחות שישתמשו בסים כשר יוכלו לקבל שני מספרים בינלאומיים בחו"ל המאפשרים ליקיריהם בחו"ל לבצע שיחות בינלאומיות מחו"ל אל לקוח גולן טלקום בישראל בתעריף של השיחה המקומית כמקובל במקום הימצאו של המתקשר מחו"ל, מה שמוזיל את העלויות בצורה משמעותית גם עבור קרובי המשפחה בחו"ל של לקוחות גולן טלקום.

במפגש שהתקיים היום עם נציגי תקשורת חרדית הזמין מיכאל גולן, מנכ"ל גולן טלקום, את משתמשי הסים הכשר להצטרף לכ-400 אלף הלקוחות הקיימים של גולן טלקום ולחסוך עשרות אחוזים בהוצאות הסלולר. גולן הוסיף כי "כיום, חרדי 'משתמש קל' שמשלם מעל עשרה שקלים בחודש עבור מסלול כשר – הוא פשוט פראייר".

את הסים הכשר של גולן ניתן להשיג באתר האינטרנט של החברה וכן בסניפי הרשתות באג ובסט מובייל. כמו כן, בחודשים האחרונים פרשה החברה רשת של משווקים מורשים בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ, בבני ברק, בירושלים ועוד.

לצד זאת, יעמדו לרשות הציבור החרדי שלוש חנויות של משווקים מורשים הפועלות תחת המותג 'גולן טלקום': ברחובות גאולה ובר אילן בירושלים, וברחוב רבי עקיבא בבני ברק. אמצעי התשלום בגולן טלקום הם באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות הוראת קבע.

תוכן שאסור לפספס
39 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
26
אנא המשיכו להיות פראיירים ולתמוך בגולן טלקום ולעזור לנו במכירת ה-"אקזיט" שלנו לתפארת מדינת ישראל ..))) 1. להקים חברת תקשורת ללא תשתית. 2. לגייס מאות אלפי מנויים במחירי הפסד. 3. לקבל בחזרה את 300 מיליון השקלים ששולמו למדינה במכרז. 4. למכור את מאגר המנויים לאחת מ -3 החברות הוותיקות במחיר גבוה. 5. לעשו
כיפה סרוגה16.05.14
25
מייקל גולן דואג "להתפיח" את חשבון הבנק שלו היטב על גב המנויים .. גולן החברה הייחידה שגובה תשלום על החבילה מראש !!!! לפני מתן השרות !! אין חיוב ייחסי גם ואם הצטרפתם 3 ימים לםני מועד סגירת החשבון שהינו כל 23 לחודש ..!!! איפה כאן ההגינות ? איפה כאן ההתחשבות באנשים שחיים על משכורת וכל חיוב מראש גורם ל
כיפה סרוגה01.01.14
גם את משרד התקשורת . לא סתם הם לאחרונה תחת חקירת הרשות להגבלים עסקיים גם ..חבורת נוכלים ורמאים שמשווקים סים שלא עובד בעטיפת הכשר שמעולם לא אושר כנראה באאמת ..
מסורתי11.01.14
24
כל המגיבים כאן מטעם מקלדות גולןטלקום משקרים !!! קו גולן נודד לחיפוש תשתיות סלקום ברוב חלקי הארץ ולאנטנות של גולן - בפועל ברוב הזמן אין קליטה בקןו גולןטלקום - יחצנ"י גולן תתביישו לכם - אתם משקרים בחוצפה ואוחזים עיניים בתגובותיכם כאן . מנסיון עם קו גולןטלקום .
צינוסקי ירחמיאל01.01.14

הצגת כל התגובות

23
מדהים. מיכאל גולן הוריד את המחירים בשוק הסלולר לריצפה. רק בשביל הכרת הטוב על זה שווה לעבור אליו.
יהודי31.12.13
22
שמעתי שהמתחרים כבר החלו להוריד את המחירים של הכשרים. הם לחוצים אש. הבנתי שפלאפון הורידו הראשונים. מה שהבחור הזה עושה לשוק התקשורת עוד לא עשה אף אחד לשום שוק במדינת ישראל.
ישיבישער31.12.13
21
מכשיר שנרכש בחברת סלולר בעבר אין כל בעיה להסיר ממנו נעילת סים !!חברות הסלולר עושות זאת ללא תשלום ע"פ התקנות החדשות - מנסיון . הבעיה היא שסים גולן נימכר ללא הכשר למעשה ...ואיננו קיבל הכשר כלל הזרמים במיגדר החרדי . גולןטלקום מיחצ"ן את עצמו בלוקשים .אני קניתי סים ונאלצתי לשלם עליו 39שח ולבסוף לגלות ש
ויז'ניץ22.01.14
20
הוא יודע לעבוד הגולן הזה
מייק31.12.13
19
ממתי המדינה מסבסדת עסקים פרטיים כאן ? חייבים להפסיק לגולןטלקום לסבסד "דמי אירוח" על תשתיות חברת סלולר וותיקה כאן ולפטם על גב כספי הציבור והמדינה - חייבים להפסיק לסבסד טייקונים תחמנים כאן!! איפה כחלון ? חייב להיחקר ע"י מבקר המדינה ולתת את הדעת על אחיזת עיני העם מכספי העם - זה פשוט מקומם !
ILIAD11.01.14
18
מאז הסכם האטנטנות של גולן טלקום עם פלאפון וסלקום הקליטה שם השתפרה פלאים.
איש טכני31.12.13
17
מסלול כשר עם מסרונים
מהממת31.12.13
16
יש סוגי הכשר שונים מטעם גופים שונים וזרמים שונים בקהילה החרדית. בנוסף, לא כל הקהילות נשמעות להחלטות של קהילות אחרות.בקהילה שלנו הסים הזה נפסל !!! בטרם אתם מתניידים תשאלו את רב הקהילה שלכם אחרת תישארו עם סים פלסטיק ביד..
אבי09.01.14
15
תוכניתה של גולן טלקום לחדירה אל המגזר. בין היתרהיה שגולן עובדת על אפליקציה שתאפשר "הכשר" לכרטיסי ה-SIM שלה, וכי החברה תאפשר לחנויות במגזר החרדי למכור ללקוחותיהן את המכשירים שלהן, בשילוב מסלולי שיחות של החברה. איפה האפליקציה ? כיום להזמין באתר האינטרנט של גולן טלקום "קו מסורתי". גולן "פיטם" בעלי חנ
החוזר בתשובה31.12.13
14
לקוחות חרדים מתלוננים על הסים הכשר של גולן טלקום הסים הכשר שהשיקה גולן בשבוע שעבר תומך בינתיים רק בשלושה מכשירים, וחרדים שמנסים להשתמש בו במכשירים אחרים לא מצליחים להוציא שיחות. הסים הכשר של גולן תומך כרגע רק בשלושה מכשירים מבין כלל דגמי המכשירים הכשרים. כתוצאה מכך לקוחות חרדים שמנסים להשתמש בסים הח
רב הישיבה07.01.14
חבל שרק אחרי שהתניידתי אני ומשפחתי לגולן גילינו את הכתבה הזו ..חבל..נותרנו כעת ללא אפשרות גם לדבר בטלפון - גולןטלקום חבורת שקרנים שבאאמת צריך להיזהר מהם.
מויישה 08.01.14
13
יש השפעה ניכרת לפסיקות והנחיות הרבנים, שמשפיעים בקהילות שלהם. מכאן, שדרכי השיווק וההפצה אמורים לקבל גושפנקה הלכתית של "כשרות" תקשורתית מסוג כלשהו (אין אחידות בעניין הזה), ולעבור דרך רבנים וראשי ישיבות. "ועדת הרבנים לענייני תקשורת", שמושבה בבני ברק, נחשבת למובילה בתחום מתן ה"כשרות". אבל, כמו בשאר
שלומציון מלכיאל31.12.13
12
גולן שמקבל כספי הציבור והמדינה בסבסוד תשלום "דמי האירוח " על תשתיות חברת סלולר וותיקה בישראל למשך 7 שנים אמור לשווק לנו חבילה במחיר של 5שח בלבד וללא כל הגבלה באורך השיחות- וללא כל האטה בגלישה בתום 3G !! היום הוא לוקח לנו 59 שח למה ? גם גוזר קופון רווחים על הגב שלנו וגם יש הגבלות - היגיעה הזמן ששר ה
מסורתי22.01.14
11
במסגרת תהליך הבדיקה של משרד התקשורת שצפוי להימשך כחודש להחזרת ערבות לגולןטלקום . משרד התקשורת עשוי להתעניין גם בעובדה שגולן טלקום החלה לפרק אתרי אנטנות שלה, זאת על אף שהיא מחוייבת להמשיך ולפרוש אותן בשבע השנים הראשונות לקיומה, עד לפרישה עצמאית של 90% משטח המדינה.
זלמן צעידי07.01.14
10
למשתמשים קלים גולן נותן ב 10 שח 60 דקות ו300 sms שיתן לכשרים במקום sms יותר דקות שיחה
אלעזר30.12.13
9
ב"ה החברות הגדולות, מנצלים פריצה בחוק שלא ניתן לפתוח את המכשירים הכשרים לכל הרשתות, מה שהם מחויבים עפ"י חוק לעשות לכל שאר המכשירים. והועדה לעניני תקשורת אינה עונה כלל לטלפונים. ואנו הציבור החרדי נתקעים בחברה בה רכשנו את הטלפון הכשר במחיר מופרז וגם לא ניתן לניידו. שוב נפלתי בפח אם חברה מסויימת ואני כ
חיים13.01.14
8
"הרשאה לחיוב חשבון בנק" ("הוראת קבע")- בבנק לאומי, בנק הדואר ובנק הפועלים בלבד !! או באמצעות כרטיס אשראי . בקו גולןטלקום - אפס קליטה ברוב הזמן וברוב חלקי הארץ . הזול עולה מאווד ביוקר .
גדי מלבסקי31.12.13
תבדוק עם משתמשי גולן.
אחד שבדק31.12.13
7
אתם יודעים איך אני יודע בביטחון שגולן יצליח?? פשוט מאוד: אם השקעתם 11 טוקבקים בשביל ללכלך עליו כנראה שאתם לחוצים וכנראה שזה הולכת להיות הצלחה מסחרחרת.
אבי מ31.12.13
6
יש כמה חבילות הנפוצות כיום במגזר החרדי והן: א. מסלול "Clear Kosher Fix" של פרטנר (אורנג'). ב- 22 ג‚× לחודש מקבלים שיחות ב- 19 אג' לדקה לכל הקומות הכשרות ו- 29 אג' לכל שאר היעדים (נייחים וניידים). ב. מסלול "Unlimited כשר למהדרין" של פלאפון. ב- 69 ג‚× לחודש מקבלים שיחות ללא הגבלה לכל היעדים. למי שחות
יעקב סימנטוב31.12.13
הרי רואים בבירור שהחבילות שאתה מציע יקרות יותר מהמסלולים של גולן. באף אחד מהמסלולים שמנית אי אפשר לרכוש לשלם רק 9.99 ש"ח לחודש כמו בגולן. ובאף אחד מה אין שיחות לחו"ל ללא הגבלה כמו בגולן. החברות הוותיקות מתקשות לשנות את ההרגלים שלהן. אבל לא נורא, כאשר הן יתחילו לקרוס הן יבינו.
יואליש31.12.13
5
גולן טלקום החליטו שיש להם אישור של ועדת הרבנים אפילו שזה לא מתחיל להיות קרוב למציאות ועדת הרבנים לענייני תקשורת לא נתנה להם שום אישור והראיה שאי אפשר לנייד מספרים מסלקום לגולן
מבין בפלאפונים30.12.13
4
זה מה שצריך להיות יזם- לזהות את צרכי השוק ולתת להם מענה. כל הכבוד!!!
דורון30.12.13
3
להם מותר ולאחרים לא! באיזה חנות עם הכשר קונים כאלה פלאפונים? גועל נפש שכאלה אנשים מנהלים את הציבור שלנו... לבכות.
תורה ומצוות31.12.13
2
ניתן להצטרף בעמדתץ גולן בבית שמש בביג פאשן
אלי01.01.14
1
חברי ועדת הרבנים לענייני תקשורת הם: הרב צבי פרידמן, הרב ישראל פישביין, הרב ברוך שרגא, הרב יוסף בנימין וואזנר והרב עמרם אופמן. לא כל הציבור החרדי מקבל את החלטותיהם ... מדוע גולןטלקום לא מציע מכשירים למכירה ..? הייחוד של מכשירים "כשרים" הוא, שיש עליהם חותמת ותעודה המעידה, שאושרו כ"כשרים" ע"י "ועדת הר
הרב מבני ברק31.12.13
אולי גם יעניין אותך
סלולר ואפליקציות

חרם ענק על טוויטר בעקבות האנטישמיות של אילון מאסק

ישראל גראדווהל | 19.11.23

חידוש באפליקציה

כך תוכלו לשלוח 'וואטסאפ' - גם למספר שלא שמור אצלכם

מישאל לוי | 19.07.23

זה רק נראה יקר

אשת האברך התמכרה ל'וואטסאפ' ולרשתות החברתיות ואיבדה את חייה | סיפור מטלטל

משה רבי | 13.07.23

גם בישראל

וואטסאפ במהלך גאוני: בקרוב - הודעות "קוליות" בוידאו

ישראל גרינוולד | 15.06.23

הורדתם את האפליקציה? מחקו מיד

אפליקציית ריגול התגלתה בחנות האפליקציות של גוגל

ישראל גראדווהל | 23.05.23
ש

תנופת פיתוח אדירה

הדרך הנכונה לדירה משלכם: עפולה הופכת ליעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם

שימו לב

יש לכם 'וי כחול' בפרופיל? טוויטר מודיעה על שינוי מיידי

בני סולומון | 31.03.23

הישג חסר תקדים

שיואמי מפתיעה: טעינה מלאה בחמש דקות

בני סולומון | 28.02.23

בשורה טכנולוגית

צפוי: שבבים עם קליטה לווינית יתווספו למכשירים שלנו

בני סולומון | 26.02.23

מחיר הזוי

לא תאמינו: כמה שווה אייפון 1 סגור באריזה?

כיכר השבת | 23.02.23
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

תביעה נגד 'מטא'

עובד לשעבר: 'פייסבוק' בכוונה מחסלת לכם את הסוללה

בני סולומון | 30.01.23

בדיון על אפליקציות | צפו

כשמקלב עקץ את איווט; "יש לך טלפון כשר מסיבות אחרות"

חנני ברייטקופף | 22.01.23

שינויים באפליקציה

סוף סוף זה מגיע: העדכון שימנע מבוכה בקבוצות ה'וואטספ'

בני סולומון | 20.12.22

מחקר מפחיד: מטענים זולים יכולים להרוג

יעל קלצקין | 07.12.22
ש

כללית לטובת לקוחותיה

זקוקים לשירות רפואי? רובוט חיפוש חכם יסייע לכם

כיכר בשיתוף כללית | מקודם

לאחר סקר

אילון מאסק במהלך מפתיע: חנינה לכל החשבונות המושעים

בני סולומון | 27.11.22

"הציוצים שלכם טובים!"

ומי פירגן לישראל בטוויטר? המנכ"ל החדש אילון מאסק

בני סולומון | 22.11.22

חיכיתם לזה?

"וואטסאפ קהילות": הפתרון החדש של ענקית המסרים

בני סולומון | 16.11.22

וואטסאפ תשפר את שליחת ההודעות העצמיות

בני סולומון | 30.10.22
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

שימו לב

זהירות: הוואטסאפ שלכם חשוף לפריצה קריטית

בני סולומון | 28.09.22

פייק ב-SMS

"אזהרת אבטחה!"; ההודעה שהבהילה רבים

כיכר השבת | 05.07.22

כבר בקרוב

העדכון החדש של "וואטסאפ" שיציל אתכם

בני סולומון | 03.07.22