מחיר הזוי

לא תאמינו: כמה שווה אייפון 1 סגור באריזה?

אמריקנית בשם קארן גרין קיבלה אייפון 1 במתנה, בשנת 2007, אולם היא השאירה אותו סגור באריזה. כעת, היא החליטה למכור אותו במכירה פומבית וקיבלה סכום הזוי (דיגיטל)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אם הייתם יכולים לחזור בזמן לשנת 2007, כנראה שזאת אחת ההשקעות הטובות שיכולתם להשקיע. כבר תקופה ארוכה שאספנים רוכשים במחירים גבוהים את האייפון מהדור הראשון - כשהוא ארוז באריזה המקורית, אולם המחיר אותו קיבלה קארן גרין הדהים את עולם האספנות - לא פחות מ-63 אלף דולר.

גרין התחילה עבודה חדשה בשנת 2007, וקיבלה מחבריה לעבודה את המתנה הפופולארית בתקופה ההיא - iphon 1, אולם היא העדיפה שלא להשתמש בו, משום שזמן קצר לפני כן היא רכשה מכשיר סלולרי אחר. היא השאירה את המכשיר באריזתו המקורית, וכעת כששמעה שהמחיר של המכשיר הרקיע שחקים היא החליטה למכור אותו במכירה פומבית.

קארן מכרה את המכשיר דרך בית המכירות LCG מלואיזיאנה, כשבית המכירות טען שהמכשיר יימכר בסכום של עד כ-50 אלף דולר, אולם בפועל קונה מסתורי החליט לרכוש את המכשיר במחיר של 63,356$ והפתיע את כל התחזיות. מעניין לציין ששמאים העריכו את ערכו של המכשיר בכ-5,000 דולר בלבד, אולם אספנים של מוצרים דומים, מעדיפים להתייחס לערכו הסנטימנטלי של המכשיר, ולא לערך שלו בשוק.

אם הקונה המאושר יבחר להשתמש במכשיר ולא להשאיר אותו סגור, הוא עלול להתאכזב מהמפרט הפשוט: המכשיר מציע מצלמה של 2 מגה פיקסל, ונפח זיכרון של 8 ג"ב בלבד, אולם הערך הרגשי של המכשיר, והידיעה שהוא זכה לרכוש מכשיר נדיר שקשה להשיג כמותו - כנראה תסייע לו להתמודד עם המפרט הדל של המכשיר המיושן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר