כיכר השבת

שנאת החרדים מושרשת

היוזמה של ימינה: הפגיעה הכלכלית באברכים - רק לחרדים

מפלגתו של רה"מ בנט רוצה לצמצם את גזירת ליברמן כדי שתפגע רק בבני החברה החרדית • ע"פ הדיווח ב'כאן חדשות', יוכנס סעיף שיאשר סבסוד לבוגרי צבא, כך שדתיים לאומיים לא יפגעו (כלכלה)

118
רפאל כהן | כיכר השבת | עודכן ב-ד' באב תשפ"א | 13.07.21
הכתבה פורסמה ב-ד' באב תשפ"א | 13.07.21
בנט וליברמן. ארכיון
בנט וליברמן. ארכיון (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בנט מבדיל בין דם לדם: מפלגת ימינה, המונהגת על ידי ראש הממשלה נפתלי בנט, מקדמת מהלך שיחריג את אברכי הציונות הדתית מגזירתו האכזרית של שר האוצר אביגדור ליברמן, לפגוע באברכים לומדי התורה עם ביטול הסבסוד למעונות היום.

ע"פ הדיווח של מיכאל שמש ב'כאן חדשות', בימינה לא רוצים להעמיק את הקרע נגד הציבור ממנה היא באה, הציונות הדתית, לפי שיש בה בחורים הנשארים בישיבה הגבוהה לאחר החתונה, בממדים פחותים מבני החברה החרדית כמובן.

לכן במפלגה יוזמים הוספת קריטריון לפיו מי ששירת בצה"ל יהיה זכאי לסבסוד מעונות היום על אף שאינו עובד אלא עוסק בתורה. המטרה היא להחריג את בני הציונות הדתית ולהשאיר את הפגיעה במלוא עוזה נגד אברכי הכולל של החברה החרדית, בלבד.

גזירת ליברמן - לחרדים בלבד ('כאן חדשות')

כידוע, ביטול הסבסוד, שאמור להיכנס לתוקף תוך כחודשיים, עשוי לפגוע באלפי שקלים עבור כל משפחה, מעוטת יכולת ממילא.

יש לציין כי ספק רב אם סעיף זה יעבור את מבחן בג"ץ הדורש שוויון חוקתי.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני, הגיב ליוזמה ואמר כי "'יצא המרצע מן השק' אברכים מהציונות הדתית ימשיכו להיות מסובסדים במעונות היום, ואברכים מהציבור החרדי לא יסובסדו.

"ליברמן, בנט ושותפיהם מתכוונים לשנאת חרדים ולא לשום דבר אחר. זה לא נכון בבסיס, זה לא נכון ציבורית, זה לא נכון מוסרית וזה לא נכון משפטית".

ח"כ יעקב ליצמן אמר בתגובה כי "הולך ונשלם מהלך ההחרמה והשיסוי של בנט-ליברמן-לפיד, נגד החרדים בישראל.

"זוהי ממשלת זדון רפורמית שהחליטה לאמץ את מדיניות איווט האיום במלואה, כדי לדכא ולמוטט את ציבור האברכים לומדי התורה - עילית הציבור החרדי. בגסות רוח וביד פוגענית, מבדלים רודפי הדת והיהדות, את האברכים החרדים לעומת הדתיים, כדי ליצור פילוג ושנאה בישראל. הנציגות החרדית והדתית תמשיך במאבק משותף, כדי להעביר את ממשלת הרשע מארצנו".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ', אמר בתגובה: "‏ערב תשעה באב, בנט ושקד מנסים לזרוע עוד פירוד ומחלוקת. הפעם בין הציונות הדתית לציבור החרדי.

"לא תצליחו. דמו של ילד עם כיפה סרוגה אינו סמוק מדמו של ילד עם כיפה שחורה. אנחנו נשאר מאוחדים מול מי שמעדיפים להכנע לתומכי טרור ובמקביל להשפיל את לומדי התורה".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר אמר בתגובה כי "נפתלי בנט מבקש לסכסך בינינו!!!! אנחנו אנשי הציונות הדתית צריכים לסרב לטובת ההנאה הזאת: לא נסכים שעל גב האחים החרדים שלנו נקבל הטבות. לא נסכים לאפליה על בסיס סוג הכיפה. זו ממשלת שנאה וכולנו צריכים להיות מאוחדים במלחמה בה".

גם ב'איגוד ישיבות ההסדר' הביעו התנגדות ליוזמה ואמרו כי "כפי שהודגש במכתבנו לראש הממשלה, אנו דורשים לבטל את הפגיעה הקשה באברכים ובכל עולם התורה על כל סוגיו, ללא הבדל מגזרים או צבעי כיפה".

בתחילת השבוע שיגרו ראשי איגודי הישיבות הציוניות מכתב שבו הם דורשים לבטל את החלטת השר ליברמן בנושא המעונות. בין היתר נכתב: "אנו קוראים לך כראש הממשלה של מדינת ישראל להוביל מדיניות אחראית וממלכתית של כיבוד המגזרים השונים, כבוד ומחויבות ל מסורת בת אלפי שנים של ערך לימוד התורה, לאחדות החברה הישראלית ולעולם התורה. אנו פונים אליך בבקשה כי תבטל הנחיה רעה זו ותפעל לאיזון גורמים הפועלים בממשלה באופן לא אחראי".

תוכן שאסור לפספס
118 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
94
הרי כתוב שלפני ביאת המשיח תמלוך תשעה חודשים מלכות הרשעה..., ואין לי דבר אחר להגדיר את הממשלה הזו מלבד מלכות רשעה!. אז אם זה תשעה חודשים ואז יבוא המשיח, אז שימלכו בכיף... ואז יבוא המשיח והם יקבלו את העונש המגיע להם... נ.ב- "היום אם בקולו תשמעו", בכל יום שיבוא.
יעלוש14.07.21
הלוואי וכבר יבוא המשיח
גדי14.07.21
שוב הפנטזיות?
מי זה14.07.21
93
כשנפגשו הרשע והשקרן.
יוסף14.07.21
92
בנט תרד מהממשלה שהקמתה חוץ מפדיחות אתה לא תורם כלום ואת ליברמן המזבלה להדיח מהממשלה
אבי14.07.21

הצגת כל התגובות

91
אבל אני מבין בנט ככה זה הסכמים קואליציה כל אחד דואג למגזר שלו וכן ככה זה גם עם רעם שנתנו הסכמה לממשלה הזו החרדים הלכו עם ביבי עד הסוף והאמינו לו שיבואו עירקים אבל מה לעשות ביבי שרף ושיקר לכולם שאחד אחד לא רוצה לשבת איתו והחרדים בסוף צריכים לדאוג לקהל שלהם ולא רק לביבי וברגע שהם לא בממשלה אז יש מגזר
זה המצב.כנסו13.07.21
90
נפתלי בנט הוא סמרטוט עלוב של מנסור עבאס ראש ממשלת ישראל הוא מנסור עבאס נפתלי בנט הוא עבד נרצע של מנסור עבאס נפתלי בנט הוא נוכל עלוב שקרן רמאי גנב קולות עלוב סמרטוט עלוב נפתלי בנט הוא בדיחה
משה13.07.21
89
כל הכבוד לבצלאל סמוטריץ שיש בו הגינו ויושר ובעיקר ערבות הדדית עם כל שומרי המצוות בעם ישראל
מלכה13.07.21
חחחחחחח, הוא ורק הוא אשם בכל הצרות הנופלות עלינו.
ביתרי13.07.21
88
כשהגעתי למס הכנסה ביקשתי לנצל את הנקודות על הילדים לוקחים לי המון כסף .על משכורת של מורה ממוצאת . אמרו לי שאלו נקודות של האישה .אמרתי שהחלפתי יותר מאלף טיטולים . זה לא עזר .למרות שאשתי לא מנצלת .אני משלם מס קצת פחות מרווק . למה כאן במעונות זאת לא זכות של האישה . אלא זכות משפחתית . אתם לא מאמינים שהח
הכל פוליטיקה 13.07.21
87
ואתם חחרישון
ד' ילחםמ לכם14.07.21
86
כולם לעבור לעבוד בשחור לא לשלם גרוש למדינה הנאצית
אמא14.07.21
85
פרעה, עמלק, בלעם בן בעור, המן, אנטיוכוס. נבוזרדן, יוליס קיסר, טיטוס , מסעי הצלב, חמילצקי , הצאר ניקאולי, סטאלין, היטלר, אייכמן, נאצר, נסראללה, ליברמן, לפיד , בנט - הרשימה המלאה
מנחם 14.07.21
84
אך אחד לא חייב לכם שקל!!! התחתנתם הבאתם ילדים לעולם קחו אחריות!!! תפרנסו אותם... על חובת כל בעל לדאוג לפרנסת הבית, האישה יכולה לעזור... אפשר לעבוד וגם ללמוד כל יום, לא חייבים ללמוד יום שלם, האישה לא אמורה גם ללדת גם לפרנס וגם לגדל את ילדיה, איפה המצפון של כל הבעלים שיושבים ולומדים והאישה קורסת???
צאו לעבוד!!! 13.07.21
83
אכן כן. מגיע ליוצאי צבא גם יותר מזה. נכון שיש הבדל בין דם לדם, נכון שלא צריך להיות ככה,נכון שאין שיוויון בתרומה למדינה. מגיע לייצר שיוויון דווקא לאלה שמקיזים את דמם, בצבא, במילואים ובשמירה על המדינה. רבים מהמגיבים פה חסרי בושה, אגואיסטים חסרי תקנה ופרזיטים. הקרציות הצליחו לשכנע את עצמם כי מגיע להם ע
יוזמה של ימינה13.07.21
82
העולם עגול (האמת שבנט גם קצת עגול מהרגע שהאגו שלו התנפח לכאלה גבהים וליברמן תמיד היה עגול ) עוד שנה שהממששה הזאת תיפול (ואולי ליברמן ובנט ייפלו קודם לכן בדרכים שרק השם יודע איך לעשות) וכולנו נרוץ להצביע בבחירות דגל או ש"ס ואני אומר חברה אל תצביעו לסמוטריץ שחלק גדול זה בגללו ואז שליברמן יהיה באופזי
חברה לא לדאוג13.07.21
81
כדתי לאומי אני ניפגע מהדרת החרדים ומודאג מההסתכלות החיצונית ולא הפנימית
דתי לאומי13.07.21
80
הבנט הזה באמת פרחח!
מוריה13.07.21
79
כן יאבדו כל אויביך ד'
אלי14.07.21
78
צריך גם לבטל קצבוצ ילדים לחרדים
ליברמן14.07.21
חוצפן ,מגיע להם זכויות כמו כולם ,בחובת שיתחלקו האחרים
עידו15.07.21
77
המעשים שלהם מבטאים שימוש בכוח לרעה!! הם לא שונים מגננות שמנצלות את כוחן לפגוע בילדים. רק שגננות כאלו, מוכנסות לכלא!! וזה בדיוק מה שצריך לעשות להם.
א14.07.21
76
אני דתי לאומי ומתבייש בבנט (לא הצבעתי לו)
אני דתי לאומי ומתבייש בבנט (לא הצבעתי לו13.07.21
75
אני הייתי מתבייש
חרדלי"ם העמלקים האילו מייצגים אותכם?13.07.21
74
כבוד חריפות הסרוגות'!!! אני בספק אם חרדים היו נחוצים לטובת כיפות סרוגות... אשריהם ואשרי חלקם! הציבור הדתי לאומי ציבור ערכי ויהודי אמיתי
הילה13.07.21
הרמב"ם פסק שכל המלמד את ביתו תורה כאילו מלמדה דברי תיפלות אז בבקשה מהמגיבה שלא מבינה מה זה ערך לומדי התורה ברצף ללא תערובת של עניינים אחרים כשאת לא מבינה ולא יודעת במה מדובר אז תיכנסי בבקשה לקונכיה שלך ואל תחזיקי מעצמך כאחת שמבינה בעוד שאת ממש לא בענין בכלל.
אמת לאמיתה13.07.21
האמת גם אותי זה נורא ריגש. החרדים לא תמיד מכבדים את הציונות הדתית, הרבה פעמים הם נגדם ונלחמים בהם. אבל הציונות הדתית אף פעם לא היו נגד אלא מכבדים! שאפו ענק! (בלי לפגוע בחרדים...). אני גם יודעת לומר זאת כי אני חרדיה, ואח שלי (שקטן ממני), הוא בחור ישיבה בציונות הדתית
לאה14.07.21
73
השם ישמור בנט ירבעם בן נבט אתה תוביל אותנו לאבדון
רוני13.07.21
72
הבן אדם ירד מהפסים.הוא פשוט מוכר את המדינה בשביל להיות ראש ממשלה בובה
אבי13.07.21
71
האנטישמי יוצר פילוג בעם, כמו הימים בהם מנדלבליט יצר אפליות. ערב ט' באב שונא ישראל מעמיס חרדים על מריצות עם ליברמן!
מלכה13.07.21
70
מזל שהחלפתי את הכיפה לשחור, אמרו שאני גלותי.. לפחות לא אנטישמי, גם טוב..
דתי לאומי לשעבר13.07.21
69
פתאום איכפת ל"ימינה" מהבוחרים שלהם
בני13.07.21
68
לתומי חשבתי שהמזרחיסטים אנשים הגונים, הגיע בנט ושקר עם החזירות שלהם וגילו את מה שאמרו לנו תמיד בישיבות: " הדתי לאומי הכי גרוע לחרדים"! לצערי צדקו!
ללא שם14.07.21
67
הכל משמים והכל לטובה ה' רוצה שהחרדים יחזרו לחיות כמו בתקופת התלמוד, אז כל הרבנים עבדו למחייתם ופרנסו המשפחה. גם אלפיים שנה באירופה, השלטונות לא נתנו קצבאות ותמיכות לחרדים. הבחורים למדו עד גיל 30. התחתנו ועבדו כסנדלרים, חייטים, נגרים ופרנסו המשפחה.
נביא אמת14.07.21
66
הבנטטה הזה שיחזור לרעננה לקלף גזרים ויעזוב אותנו במנוחה עם הקרחת והפקק על השכל שלא יברח (אם בכלל יש שכל....:)) והדוב השמן שר"י סוכן ק.ג.ב שתול שיחזור לרוסיה שיגזור שם גזרות על הפרימיטיבים המאוסים שלו כמוהו בעעעעעעעעע
גיא13.07.21
65
אני רוצה לומר מה שבלבבי. אולי ואולי כל זה נוחת עלינו כי אנחנו גם מחרימים חלק מהציבור החרדי אז אולי הקבה מראה לנו איך אנו מתנהגים. מייודע כואב הלב
אריק13.07.21
64
מי שאוחז בנשק ומשתתף בכיבוש אינו נחשב לאברך בן תורה. הם עושים את ההפרדה הנכונה.
הם צודקים מי שמשתתף בכיבוש אינו נחשב לבן13.07.21
הם באמת עושים את ההפרדה הנכונה אבל ממש לא את התוצאה הנכונה
ליטאי גאה 13.07.21
כיבוש? ומה אתה, אדוני עם הארץ? אפילו דבר כל כך בסיסי כמו הזכות שלנו על ארץ ישראל, אחרי שהקב"ה החזיר אותנו אליה בניסים גדולים אתה לא מבין, מה אתה מדבר על בני תורה?
כ14.07.21
63
תתנו ל עבאס גם להכניס סעיף שבני מיעוטים אינם במסגרת החוק כך יהיה יותר ברור שהרשע שם על הכוונת אך ורק חרדים… ואם כבר שינסחו את החוק ברורות: שחרדים לא יהנו מסיבסוד מעונות יום … הרי הם לא מתביישים כבר אמר עולא: לא חרבה ירושלים אלא מפני שלא היה להם בושת פנים זה מזה … אין להם בעיה להחריב
אריה 13.07.21
62
המשומד בנט, פייק ראש ממשלה, בובה של האחים המוסלמים, התקשורת והשמאל הקיצוני. הם נתנו לנוכל את כיסא ראש הממשלה והנוכל בתמורה, הפקיר להם את המדינה. חיינו פשוט בסכנה קיומית.
נתן13.07.21
61
כן הבן שואל מה הבעיה ? וכן עונים יהדות גרמניה התחלקה לשלוש, אחד היהודים המאושרים במרחאות גדולות שהם הרפורמים והקונסברטבים ,שתיים היהודים שהתנגדו לפרישה והקמת הקהילות האוטנתיות האורטדוקסיות ונשארו קקהילה דתית בתוך הקהילה הרגילה ורובה בסופו של יום הלכו לעבדון על ידי שנסחפו לתוך הקהילות הקונסברטיביות,
י13.07.21
60
חרדי לאומי
בושה לנוכל בנט14.07.21
59
חרדים חיו כאן גם בתקופות שלטון שונות של האימפריה העות'מאנית, בריטניה, האימפריה הביזנטית וקיבלו נדבות מחו"ל ולא התערבו בשלטון. למה זה חייב להיות שונה עכשיו?! שיחיו את החיים שלהם כמו שהם רוצים מבלי להתערב בחיי אזרחי המדינה אחרים.
מה באמת14.07.21
58
אם החרדים היו יודעים לסתום את הפה ולקחת בשקט מה שנותנים מבלי להרעיש כל פעם מחדש בתגובות שונות ומשונות, לא היו שמים לב. איך עד לפני מספר שנים הסכימו להמשיך לפטור את בני הישיבות מהצבא? היו מענקים הנחות ופטורים וכו' וכל פעם הצליחו להעביר ממשלה לממשלה כמעט בלי בעיות? למה פתאום זה נהיה כל כך חשוב? בגלל ש
יעקב10.10.21
57
מי שבוגר צבא יקבל סבסוד מלא?
ללא שם14.07.21
56
טעות חמורה. גם לאחר הצמצום - הפגיעה אינה רק בחרדים, כיוון שיש לא מעט אברכים חרד"לים שלא עשו צבא, ותורתם אומנותם.
ללא שם14.07.21
55
בנט בנאומו הראשון: "ומכאן אני פונה לציבור החרדי, אמנם ראשי המפלגות החרדיות שלא להצטרף לקואליציה וזה זכותם. אבל אנחנו נייצג אתכם. הממשלה החדשה, תכבד את לומדי התורה, התורה שמרה אותנו אלפי שנים בגלות." דיבורים לחוד ומעשים לחוד!
שקר!!13.07.21
54
בספר עיני ישראל כתוב בשם הגאון מוילנה , שהצער והמצוקה של לומדי התורה , תביא את הגאולה חיכיתי לראות מתי זה יקרה ,והינה הכל מתגשם ,משיח ממש קרוב
אברהם 13.07.21
53
שאלוקים יעזור לנו! הממשלה הפגומה הזו תביא אותנו מדחי לבכי
הלן13.07.21
52
בנט יהיה נגד. מרעאנה הנאצית לא מרשה ובטח לא ראש הממשלה של בנט , מנסור עבאס. הליכוד כבר פעל להחלת ריבונות, הסיקריקים של בנט ממועצת יש"ע חברו לגנץ והפילו את העניין.
גיא13.07.21
אחי אף אחד לא הבין מה אתה רוצה
חרד13.07.21
51
בנט נוכל מסוכן
מזרחי13.07.21
50
כל כלב יבוא יומו🐰🐻
אל תידאגו בנט וליברמן13.07.21
49
אברום
יישר כוח לסמוטריץ שדואג לכבוד התורה ולאח13.07.21
48
אני רק מאוד רוצה לראות מה יקרה פעם הבאה אם יעשו כאלה דברים כשציבור אחר יהיה באופוזיציה פתאום כל השמאלנים יקפצו וכל ערוצי התקשורת יגידו שזה אסור חוקית וכו
מומו14.07.21
47
אין גבול לרשעות, ואבדה לגמרי טיפת הבושה האחרונה, אנשים שפלים ונבזים, גנבו את השלטון וממשיכים בגניבה, צריכים להכריז על מרד מסים, ואולי לפנות אפילו להאג על האפליה והדרת חרדים, רדיפת הדת וכו', הממשלה הזאת היא מטורללת לגמרי, אין גבול לשפלות ולאכזריות שלהם, להחרים את ישיבות הכנסת, ולהחרים את כל מוסדות הש
צבי14.07.21
46
אם כל מציע לכל המגזר הירדי פשוט להםסיק להתגייס לצבא ונראה איך המדינה תחזיק יום אחד בלעדיהם
עמוס13.07.21
45
בבחירות הבאות (אם לצערינו לא תבוא הגאולה האמיתית ולא החזון הטיפשי של הציונות) בעזרת ה' תשכחו מבנט
ליטאי גאה13.07.21
44
בורא עולם עזור לנו. שנפתלי יתפטר ושכולנו נינצל אמן
מנדלבליט13.07.21
43
בס"ד ליברמן המרושע גזר על המעונות, אבל יש פתרון מבריק, אותו ליברמן לא חלם שאנו מסוגלים לעשות. אם כל זוג אברכי, יפתח תיק גירושין ברבנות (רק לפתוח תיק, נא לא להיבהל:) וינהל הליכי גישור, ומריבות וטענות ודחיית דיונים בהסכמה ושלא בהסכמה, יוכלו לנהל הליך בתור פרודים במשך שנים, עד שהממשלה הרעה הזו תיפ
חחחח13.07.21
את רוצה לבנטט את ליברמן?
ליברמן14.07.21
חזק ביותר!!!!
סתם אחד14.07.21
קצת מלחיץ.. אבל רעיון...
הודיה13.07.21
ואז, בפשטות, יעבירו חוק שיתקן את הפרצה בנושא זה. משהו על גירושין "פיקיטיביים". הרבה יותר פשוט וקל להיות אזרח שומר חוק ועובד למחייתו, מאשר כל הטריקים המשפטיים הללו.
חנן. ב.13.07.21
42
אחרי נאום החמוצים של בנטיטוס הוא צריך לצאת לנוח ולחשוב האם הוא בכלל מודע?
נחמן13.07.21
41
צודקים
חוי13.07.21
40
די לבכינות!!!! כשנתניהו היה שר אוצר אצל אריק שרון והוא קיצץ כמעט את כל הקיצבאות לחרדים את מי האשימו? כמובן את שרון כי הוא היה ראש הממשלה ! כשלפיד היה בממשלת נתניהו וקיצץ בקיצבאות האברכים את מי האשימו? כמובן את לפיד כי הוא שר האוצר! תמיד אבל תמיד החרדים איתרגו את נתניהו אף פעם לא העזו לתת עליו ביקורת
איציק13.07.21
אסור להיכנס לממשלת שמד עם כל התערובת המשונה של שונאי התורה וההלכה. אז בבקשה אל תצקצק ותבלבל את המוח.
יהודי שאיכפת לו13.07.21
ב-2003 הוקמה ממשלת שינוי - מפד"ל ב- 2013 הוקמה ממשלת יש עתיד- הבית היהודי נתניהו היה ראש המשלה 2013 אבל לא יכל לעשות כלום בגלל ברית האחים בנט ולפיד בשני הממשלות האלו "הצדיק" גדעון סער כיהן בתפקידים בממשלות האלו
ברק13.07.21
39
טבעי שכל אחד דואג לציבור שלו. עסקנים חרדים כמו גפני וליצן מהתחלה התחילו לקלל את בנט ומצפים שהוא יתחשב בהם? תיכנסו לממשלה ותוכלו להשפיע
ליטאי13.07.21
מעולם לא נשמעו כאלה שטויות, מה זה שייך, מעולם לא היה דבר כזה שהיות ואתה לא בקואליציה אתה לא מקבל זכויות, האם למרץ היה פעם חסר משהו בגלל שלא היו בקואליציה, האם הרוסים הגוים של ליברמן לא קיבלו מה שרצו כשלא היו בקואליציה, האם לחברי ליכוד חסר משהו בגלל שהם לא בקואליציה, האם לסרוגים היה חסר משהו כשהם לא
יואל14.07.21
38
שום דבר לבנט יש השפעה על המהלך וחשוב לו לדאוג לציבור שכביכול "שלו" המזרחסטיים תכלס מי שיפגע בציבור החרדי ייפגע !!!
.14.07.21
37
אני ומשפחתי דתיים לאומיים ולא נקח את הסבסוד כאות מחאה אנו אחי החרדים
חיים14.07.21
כל הכבוד
יהודי14.07.21
36
כלב ארור הליברמן הזה! איך הוא מתעורר בבוקר? ולא נרדם לנצח?
.14.07.21
35
כנראה ששריר המטורף שונא החרדים מנהל את הממשלה הזאת
צבי14.07.21
34
היום חזרנו מרבינו נחמן והתפללנו על זה חזק מאוד אנשים אל תפחדו זה שום דבר הם יפלו הם רק נהנים ליברמן מהמר גדול מאוד מאוד וידוע כמה השם שונא כאלה אז תמתינו אל תפלו ברוחכם הקץ קרוב מאוד והם יאבדו במהרה והיתה להשם המלוכה ולא לאף אחד מהכנסת להשם לבדו ולמשיחו
ללא שם13.07.21
33
אנטישמיות ואפליה מבונטטת היטב - איווט המן ליברמן ונפתול אחשורוש הטיפש בנט חברו יחדיו - בסוף = ונהפוך הוא, אשר ישלטו היהודים המה בשונאיהם.
יאיר13.07.21
32
עד לאן יגיע הנוכל בנט? אשפוז בכפייה דחוף אחרת המדינה תלך לאבדון.
גד13.07.21
31
בנט מצורע בשירות ובשיתוף פעולה עם הנוכל המולדבי ליברמן. הם יקבלו את הקללה מהשמיים.. אפילו מרץ שאני לא תומכת בעמדות המדיניות שלה באה לטובת החרדים. עד אנא הביאנו הנוכל המגולמן בנטיטוס?
סיגל13.07.21
30
כל הכבוד לציונות הדתית, לרבנים שלהם, למנהיגים שלהם ולתקשורת שלהם שתומכים במשיח שלהם המשומד בנט על הריסת והחרבת תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל. כזאת גזירה נוראית על עולם התורה, כבר ממש לא זכור לנו. ועוד בארץ ישראל ע"י משומד עם פקק סרוג על הראש. מצד אחד להרעיב ילדים שכל אשמתם זה שאבא שלהם מוסר נפשו ע
דן13.07.21
29
ימח שמו
אא13.07.21
28
פשוט הזוי אם זה קורה אני צריכה להפסיק לעבוד ממילה מרוויחה בקושי 4500 אם לא יהיה את הסבסוד יוצא לי לא שווה לצאת לעבוד המדינה פשוט רומסת אותנו
מיטל13.07.21
27
ראיתי בספרו של רבי אליהו לופאין שסיפר בשיחה שכאשר בני לוי לא היו משועבדיםלפרעה עקב חוקי המלכות וםרעה רצה חעקור אתם מהתורה שלמד (כמו שעקר את שאר בני ישראל) הוא הנהיג שכל מי שעובד יקבל כרטיס לאוכל ומי שלא עובד לא יהיה לו מה לאכול וגם לא למשפחתו החליטו כל עם ישראל שכל אחד יתן משלו לפרנסת הכוהנים ו
פנחס רבינוביץ19.07.21
26
למה אפליה? אין חרדים שעשו שלב ב'?
שחר14.07.21
25
לחרדים אין בעיה עם האפליה בבתי הקברות הצבאיים. מי שעמד בחובותיו למדינה יקבל זכויות, מי שלא - לא!
צודק לגמרי14.07.21
24
זה נבלה וזה טריפה רשעים
א13.07.21
23
אני רוצה לומר מה שבלבבי. אולי ואולי כל זה נוחת עלינו כי אנחנו גם מחרימים חלק מהציבור החרדי אז אולי הקבה מראה לנו איך אנו מתנהגים. מייודע כואב הלב
אריק13.07.21
אז גם שנאה לכלל הציבור החרדי מושרשת. מדה כנגד מדה
איציק14.07.21
ואני רוצה לומר מה שבלבבי שאתה מטומטם
יואל14.07.21
22
אבל הקב"ה לא יישאר חייב בפגיעה בתלמידי חכמים. עברנו גזירות קשות יותר ב"ה נעבור גם את זה. חיזקו ואימצו אחיי בני ציון היקרים מפז.
הדסה14.07.21
צאו לעבוד במקום לסמוך על שיטת הסמוך
אסתר14.07.21
21
יש אמרה מהגר"מ שפירא מלובלין, שעל הפסוק "כל הבן הילוד היאורה תשליכוהו" אומר התרגום "דאתיליד ליהודאי", כי פרעה אמר "כל הבן הילוד היאורה תשליכוהו", כאילו שזה גזירה גם על המצרים, כי אחרת זה הרי דיסקרימינציה, אבל מפה לאוזן אמרו שהכוונה רק לאתיליד ליהודאי, הכונה רק על יהודים. גם פה ליברמן מוציא גזירה, כא
יואל14.07.21
20
מזכירים לי את הנאצים כשחייכו כשדכאו את היהודים
חיים14.07.21
19
קדימה, לפתוח מעונות עצמיים.
ללא שם13.07.21
18
הקלות לעזה והכסף הקטרי הבוקר אישרה ישראל שלל הטבות נוספות לרצועה: הגדלת מרחב הדיג, כניסת ציוד רפואי, ציוד דיג, חומרי גלם לתעשיה לרצועה לצד אישור ליצוא חקלאי ויצוא של טקסטיל מהרצועה. ההקלות מגיעות כשבוע לפני חג הקורבן ולאחר שאמש, באישון לילה, נכנס השגריר הקטרי לרצועה. עיתון אלאח'באר הלבנוני, בשבתו כש
איציק13.07.21
17
בנט הוא נציג הסיטרא אחרא, משמיים ילחמו לנו, נגד מלאכי החבלה מבפנים
צמח13.07.21
16
סמוטריץ ישרוף את הכול
משה13.07.21
15
גפני, במקום להתלונן כל הזמן ולדבר כמו נוער הברזלים מכיכר החתולות בירושלים, אולי שאתה ושאר נבחרי הציבור החרדי תעשו מחשבה רצינית מדוע שונאים אותכם ומה נדרש כדי לתקן את המצב.
זאב רוטשילד13.07.21
מאותה סיבה שהנאצים שנאו אותנו, במקום שתכתוב שצריכים להעיף את ליברמן חזרה למולדובה, אדם רשע אכזרי, שפעם הועמד למשפט על הכאת ילד בן שנים עשרה, בריון אכזרי, שלולא ביבי הוא היה היום שומר במועדון לילה או סבל בלוד, אתה כותב פה שטויות, אולי יש לך הסבר למה שונאים חרדים ואוהבים ערבים תומכי טרור, אם אתה כותב
צבי14.07.21
14
יש הרבה חרדלי"ם (הר המור, מרכז הרב) שמתגייסים רק כמה שנים אחרי החתונה וזה לא עוזר להם עם הסיבסוד עד אז!!! 😣😣😣
אברהם14.07.21
שילחו לעבוד ונמצא הפתרון .הרי הדרישה היא למספר קטן של שעות
עידו15.07.21
13
איז כיף לחרדים? סוף סוף יכולים לצעוק ששונאים אותם!!
james14.07.21
12
לידע להודיע ולהיוודע. לציבור החרדי יש פטוק מצהל. לאברך דתל אין פטור מצהל. אין. הוא יכול לדחות עד גיל 26, ואז הוא חייב להתגייס. וגם לפני. חרדים מקבלים פטור בגיל 24. דתל בגיל 28. האפליה הזאת הפריע לחרדי כלשהו? נציגיכם בכנסת עשו משו? פחחח. לא מצדיק בכהוא זה את הגזירות של המנוול ליברמן. אבל כשהאפליה ק
ללא שם14.07.21
11
הגיע הזמן שנקים כבר מדינה משלנו. למה אנחנו כל הזמן סמוכים על שולחנם של אחרים? המדינה הזאת לא שלנו, לא הקמנו אותה ולא נלחמנו עליה, אין טעם לבוא אליה בדרישות. צריכים מדינה עצמאית חרדית, ככה נוכל להפסיק להתלונן על כל העולם. אף אחד לא חייב לנו כלום!!!
הגיע הזמן13.07.21
10
תכל'ס מי ששירת בצבא הוא באמת לא נקרא ממש אברך ירא ה'
ליטאי גאה13.07.21
9
להגיש בג"ץ נגד ממשלת רוסיה ביתנו, סיכוי נמוך אבל שווה לנסות. ולמה מעונות וגני ילדים יקרים ובכלל למה הם מעלים את יוקר המחיה לכל האוכלוסייה? צמצומם ילודה. פרעה גזר על הבנים, ממשלת בנט גוזרת על הבנים והבנות ועל העניים והנכים, ואחינו החרדים. חוץ מעל עצמם כמובן.
פורר13.07.21
יותר נכון המפלגה הקומוניסטית...
ליטאי גאה 13.07.21
זה לא יעבור את מבחן בגץ . בגץ פסל בעבר אפליה על רקע שרות צבאי לגבי ביטוח לאומי
פרופסור לס13.07.21
8
הזרזיר והעורב בזמנו כהמן ופרעו בזמננו לא תצלחנה ידם של שונאי ישראל ..רשעים....
בני13.07.21
7
לא הבנתי הכתוב עד עכשיו היו וענו כי מדובר בפגיעה רק נגד חרדים מה השתנה? אלא מאי הכתבות עד עכשיו היו מגמתיות במהותן
מנחם13.07.21
6
בסך הכל מדובר כאן בשנאת ישראל נטו ! המדינה משקיעה כסף רב בסטודנטים לתרבות יפן הקדומה, לשחקני כדורגל וכו' וכו' שאינם תורמים משהו למדינה.
גדעון ארליך13.07.21
5
נפתלי בנט מילתך כקליפת השום אתה בוגד שקרן נוכל וגונב קולות לך הביתה תעזוב אותנו בשקט תוריד את הכיפה המזויפת שלך בן אדם הכי שנוא במדינה לך תן לביבי לנהל את המדינה הלוואי ותיפול פוליטית אתה וכל ממשלת השמאל אל תדאג אלוקים ישלם לך גנבת את השלטון ברמאות
עילאי13.07.21
4
את הבנטט הזה עם הקרחת צריך להעיף בושה למדינת היהודים!!!!!!
אייל13.07.21
3
אדון איווט היקר, השתכנענו. הבנו שאתה באמת דורש את טובתנו. אנו רוצים לצאת לעבודה. כמדוני, שכשר האוצר, היה מאד חשוב שתראה לנו את הדרך... שנדע איך הדברים עובדים. לפי מה שהבנתי, כצעד ראשון, יש צורך שהילדה תפתח חשבון. הבת שלי כבר פתחה חשבון בנק, רק תסביר לי בבקשה, איך משכנעים את אדון מרטין שלאף
עוזי13.07.21
2
כל המעשים האלו רק גורמים לנו להבין כמה גדול בוראנו ומלכנו, גם במצב של כביכול נגדו הוא מחייה אותם ומפרנס אותם, זה גורם לי להתחזק שכמה בורא עולם רחמן וסלחן ומאריך אפים לכולם לא משנה מי הוא ומה הוא, אשרינו מה טוב חלקנו שזכינו להיות יהודים בניו של הבורא
יצחק כהן13.07.21
1
מר סמוטריץ בוא נעשה חשבון, לא רצית ממשלה שנסמכת על רע"ם, יש ממשלה? כן, רע"ם בפנים? כן, הכל בזכותך? כן, הרבנים שלך הוציאו היום הודעה שהממשלה לגיטימית? כן, החרבת את היהדות? כן, גרמת ברוב טיפשותך לממשלה הזאת לקום? כן, אז אנא ממך לך לך לגבעות ולמטורללים שבחרו בך ועזוב את היהדות החרדית להתמודד לבד עם האס
ביתרי13.07.21
אולי גם יעניין אותך
כלכלה בארץ

מס הכנסה, מע"מ ומסי נדל"ן | באוצר בוחנים העלאה מוקדמת

יוסי נכטיגל | 20.04.24

בגלל המתקפה

סוכנות S&P הורידה את דירוג האשראי והתחזית של ישראל

כיכר השבת | 19.04.24

מדד המחירים לצרכן עלה

האינפלציה השנתית עלתה ב-2.7%; מחירי הדירות בעלייה

מישאל לוי | 15.04.24

החל מעוד פחות מחודש

יוקר המחיה גם במוצרי היסוד: התייקרות במוצרי חלב בפיקוח 

בני סולומון | 15.04.24

הנתונים המלאים בצל המלחמה

כמה ויתרו השנה על חופשה בפסח ובכמה סל הקניות התייקר?

בני סולומון | 11.04.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

כלכלת מלחמה

נגיד בנק ישראל החליט: הריבית תישאר החודש ללא שינוי 

בני סולומון | 08.04.24

יוקר המחיה

מחיר הדלק מטפס: זה המחיר שתשלמו כבר מהלילה בחצות

יוסי נכטיגל | 31.03.24

כך הפקחים תפסו את הבשר

120 ק"ג של בשר כבש מהשטחים שיועד לצום רמאדן - הושמד

דוד הכהן | 28.03.24

אושר בטרומית

בנקים יהיו חייבים להתקשר לבעלי חשבון שאין בו תנועות

בני סולומון | 20.03.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

כך זה לא יגולגל לצרכנים

'הם לא פרה קדושה' | זה הסכום שבנקים יאלצו לשלם למדינה

קובי אטינגר | 04.03.24

ברקת הכריז חרם

המדבקה שתופיע על כל מוצר שמחירו עלה בזמן המלחמה

בני סולומון | 29.02.24

24% יותר מהבחירות הקודמות

נתונים מטורפים של שימוש בכרטיס אשראי ביום הבחירות

דוד הכהן | 28.02.24

בועדת הכספים

אושר הצו להעלאת המס על סיגריות - ומה לגבי הדיוטי פרי?

בני סולומון | 28.02.24
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

הנגיד החליט

למרות הערכות שונות | בנק ישראל: אין שינוי באחוז הריבית

דוד הכהן | 26.02.24

זה מה שנחשף בדיון | צפו

זו ההצעה הנבחנת: הקפאת מחירי מוצרים בסיסיים בחירום

בני סולומון | 26.02.24

המאבק ביוקר המחיה

שר הכלכלה מציג: קרב הבלימה של גל ההתייקרויות יצא לדרך

דוד הכהן | 13.02.24