ברקת הכריז חרם

המדבקה שתופיע על כל מוצר שמחירו עלה בזמן המלחמה

ברקת הציג את ״חוק המדבקה השחורה״ ולפיו על כל מוצר שמחירו עלה במלחמה תודבק מדבקה שחורה - ותקף את חברת אסם: "בחרה להעלות מחירים בשעת מלחמה - קורא לציבור להחרים את אסם״ (כלכלה)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: תקשורת שר הכלכלה)

שר הכלכלה ניר ברקת מקדם חקיקה נגד חברות המזון ב"רשימה השחורה", שהעלו מחירים בזמן מלחמה.

לפי החוק החדש, בצל מלחמת חרבות ברזל ברצועת עזה, על כל מוצר שמחירו יעלה - תודבק מדבקה שחורה כדי שהציבור יוכל לזהות מי העלה מחירים בשעת מלחמה.

״החוק החדש יחייב להדביק מדבקות שחורות על מוצרים שמחירם עלה בשעת מלחמה", אמר ברקת. "החברות ברשימה השחורה פוגעות בציבור הישראלי בשעה קשה של מלחמה, שכל העם פועל בסולידריות ורק החברות הללו מנותקות.

"לצערי, חברת אסם מעדיפה להיות ברשימה השחורה. היא מאמינה שהיא תעלה מחירים במלחמה ואתם תשכחו לה את זה".

השר הוסיף ותקף: "זה לא מפתיע כי רובכם לא יודעים שאסם היא כבר לא חברה ישראלית. אסור לאסם להעלות מחירים במלחמה. זו יריקה בפנים של כולנו וזו שבירת הסולידריות הישראלית. אחיי הישראלים זה בידיים שלכם לעצור את זה. אל תקנו אסם. אני אמשיך להילחם ככל שאני יכול לטובתכם״.

מוקדם יותר הודיע ברקת כי הכניס לרשימה גם את חברת שטראוס. מחברת שטראוס נמסר בתגובה

: "כחברה ישראלית ציבורית 'שטראוס' פועלת בשקיפות מירבית ותוך מחוייבות כלפי הצרכנים לשמירה על רמת מחירים הוגנת ותחרותית. 'שטראוס' פועלת על פי הסיכומים עם משרד הכלכלה, מעניקה הנחות לקימעונאים בהיקפים רחבים יותר מאלו שסוכמו ואשר מכוחם נכללה ברשימה הלבנה מלכתחילה. למעשה, לצד המבצעים, סל המוצרים של החברה לקמעונאים כיום משקף מחיר נמוך יותר מאז 7 באוקטובר. גם בימים אלו נמצאת החברה בשורה של מבצעים במוצרים השונים, אשר הורחבו לקראת החגים ואין בכוונתה לעלות מחירים בעת הזו. צר לנו כי שר הכלכלה סירב להיפגש עם חברת 'שטראוס' כדי לשמוע את הנתונים האמיתיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר