כיכר השבת

נקמתם של הגמדים (האשכנזים) בגוליבר (דרעי) / דב הלברטל

הם קראו לו אריה. לא מכלוף. הוא תפס מיד את המתרחש. הגמדים האשכנזים מוחקים את אישיותו. הם מענים אותו, נקמתם של גמדים קטנים, לא ברא השטן. הטור השבועי (חרדים)

154
עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת | י"ד באייר | 03.05.15
כותב השורות, עו"ד דב הלברטל
כותב השורות, עו"ד דב הלברטל (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

אני לא זוכר את הנוסח המדויק של הדברים. אך דרעי אמר בתקשורת כי הוא בכלל לא רוצה להיות שר. אין לו כל חשק לכך. זו רק שליחות. עמדתי נפעם. אף פעם לא שמעתי מישהו בפוליטיקה הישראלית שמתבטא כך. הבנתי שאני עומד נוכח תובנה מיוחדת במינה. סוג של השגה חדשה. הארה. מאותם דברים נדירים שיש להתעמק בהם ולפותרם. לחשוב מחוץ לקופסה. ביצירתיות. ואז, לפתע, הבליח לי האור בקצה המערה.

זו אותה המערה שגוליבר (דרעי) הסתתר בה, לאחר שהתפטר מהכנסת ומהפוליטיקה הוא כל כך רצה לפרוש מהכול. להיות בודד ונשכח. כמה הוא רצה בכך. ביקש להשיל מעליו את הסבל המתמשך של שר ומנהיג. אך משהו בלבו אמר לו שהגמדים (האשכנזים) לא יניחו לו.

"ביקש להשיל מעליו את הסבל המתמשך של שר ומנהיג, אבל הגמדים הציקו לו". דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הוא זכר את אותם ימים בהם עמד בראש ההר. היו לו תוכניות למכביר. הוא רצה להקים את המדינה. אך ברגע האחרון הגיעו הגמדים. רצה לשלוח חללית לירח. לדאוג לכלכלה בה השקופים ייראו. אך ברגע האחרון, ממש ברגע האחרון, כשכבר עמד להוציא את הדברים לפועל, הם הגיעו. הגמדים.

הם קשרו אותו. אזקו אותו. גנבו את תוכניותיו. עשקו אותו. לקחו את כל התהילה לעצמם. הוא לא ישכח כמה התחנן. אך הם הגיעו במאותיהם, בנצלם את העשן המיתמר מהמקטרת ומכסה את עיניו. לא היה זיק של רחמים בלבם. כמה מרושעים, נצלנים וגזלנים גמדים קטנים אלה. גוליבר לא תאר לעצמו שרוע כזה יכול להתקיים בעולם.

אך לעת זו, הוא שכב במערה רגוע. אחרי ככלות הכול, הוא זכר שהוא, גוליבר, כבר חשב לפני כולם על הדברים הגדולים. ויש עוד דברים גדולים לחשוב עליהם. כך נרדם לו גוליבר, כשמחשבה זו ממלאה את כל ישותו, ושנתו ערבה לו. שם, במערה, בודד, חופשי ומאושר.

אך הם באו. במאותיהם. והוא התעורר לקול לחשם. הוא כבר היה קשור. הם קשרו אותו ואזקו אותו. בשונה מהפעמים הקודמות, הם גררו אותו מחוץ למערה. הלם ותהייה אחזו בו. הרי הפעם רק רצה להעלם. לעזוב הכול. בעודו מנסה להתעשת, נשמע ראש הגמדים אומר: אריה, באנו לנקום בך. אנחנו נמנה אותך לשר.

הם קראו לו אריה. לא מכלוף. הוא תפס מיד את המתרחש. הגמדים מוחקים את אישיותו. הם ישנו אותו מן היסוד. אך הם גם מענים אותו. הרי הוא שמע. הוא ימונה לשר. הכול אבוד. נקמתם של גמדים קטנים, לא ברא השטן.

הם התעמרו בו. הגמדים. בתחילה הכריזו שהוא ימונה לשר הנגב. גוליבר התחלחל. הוא קיווה שזה לא באמת. הרי בדיוק מזה הוא ברח. כמה גדולה יכולה להיות הרשעות. כמה. בעודו נגרר, הוכרז, שהוא, גוליבר, ימונה גם לשר הגליל. מחשבתו התערפלה. לא עבר זמן רב, והוא שמע שהוא ימונה גם לשר הרווחה. גוליבר התפתל בייסוריו. ואז הם הגיעו.

יום יבוא ושחר חדש יפציע. הוא יברח אל המערה ויתבודד לנצח. לעולמים (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

ואז הגמדים קשרו אותו ואזקו אותו לכורסת השר. בציניות ורשעות אופייניים, הם השאירו לרגע זה את ההכרזה שהוא ימונה גם לשר הכלכלה.

מוכה, מושפל ומדוכא ישב גוליבר קשור ואזוק בכורסת השר. רק יום לפני כן שכב כה מאושר במערתו. ענק בבדידותו.

ברגע של חסד, הביט גוליבר אל מעבר לאופק. העשן המיתמר ממקטרתו הסתיר את הגמדים השרים ורוקדים. ואז הוא ידע. גוליבר. יום יבוא ושחר חדש יפציע. הוא יברח אל המערה ויתבודד לנצח. לעולמים. כמה גדולה תהיה אז נקמתו מהגמדים המרושעים והקטנים. כמה מתוקה תהיה אז נקמה זו.

תוכן שאסור לפספס
154 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
75
והגמדים הם דרעי וגפני וכל שותפיהם עושקי הקופה הציבורית המקיימים כאן מדינה בתוך מדינה ומיטיבים אך ורק עם אנ"ש צאן קודשם החרדים הבטלנים אוכלי החינם.
שלומי טוב14.05.15
74
כך אמר מנהיג האשכנזים הליטאים
אשכנטוז06.05.15
73
אם הוא לא היה אריה לא היית כותב עליו כל שבוע
ע06.05.15

הצגת כל התגובות

72
ולי אין בעיה עם זה אדרבה ביקורת זה דבר טוב.ואפילו שפה ושם ניבטים מעט גזענות ושנאה.אבל אם אתה כזה גיבור למה לא תבקר את אגודת ישראל מפעם לפעם? את גפני או אולי את ליצמן? לא. פה אתה מפחד כי אתה יודע בדיוק מה יעשו לך.את העצמות הם ישברו לך.ואתה יודע זאת טוב ממני ולא יכנס לפרטים....
בני06.05.15
71
אבל אני נאלץ להסכים עם כבודו. חבל שחלק מעמי הארצות המגיבים פה לא ירד לסוף דעתך.
חצי קולמוס05.05.15
70
משום מה....
א04.05.15
69
רוצה לראות אותך קצת שמח. בבקשה, שימו תמונה של דב הלברטל מחייך במלא פיו.
יעקב גרינצייג03.05.15
68
כדאי לכם לצפות בסרטון הזה. https://www.youtub
חסיד מרן03.05.15
67
גולדנטל מספיק עם ההתנשאות הזאת מספיק לנו עם לפיד אחד . לך ללמוד . אתה מלכלך את זכרו של מרן הרב אלישיב זצוק"ל שאתה מתיימר לייצג
אבי03.05.15
66
משועומם וכסיל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוטי03.05.15
65
עוד מעט מתן תורה, מה עם 48 קנייני התורה?
בעלת תשובה13.05.15
64
אדם שמעיז לומר דברים רעים על חב''ד הוא כבר בבעיה...................
מנחם מענדל06.05.15
63
אז אני עוד מחכה להתייחסות לנעשה בבירת הישיבות הליטאיות. (או שדרכך רק לבקר ציבורים אחרים)
אליהו05.05.15
62
אני מזלזל במוסד שנקרא לשכת עורכי הדין, מחלקים רשיונות לכל דביל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתי05.05.15
61
הרי כל מי שרוח הבריות נוחה הימנו, רוח המקום נוחה הימנו ומי שחביב למטה חביב למעלה ואתה נהיית מאוס ושנוא למטה לפחות לחלק מהאנשים ,ואני מבין שאתה חושב שאתה בסדר, אבל מה עם העולם הבא שלך מה עם איסורי דאורייתא שאתה עובר?? אני לא שופט אותך אלא אני כיהודי דואג לך.....
מצפון04.05.15
60
מוחה באתר שמסוגל לפרסם דברי רשע שכזה שמצוה לסכול אותו לא פלא מה הליטאי הנחמד הזה גורם לעם...תתביישו
סיגלית04.05.15
59
רמז על ועדת הכספים וגם ליצמן לא רוצה ליהיות שר צבועים נמאסתם עובד בערכאות אסור לצרף אותך למניין
הלברטל קנאי 03.05.15
58
אתה עובד בכיכר
חיים03.05.15
57
אל תלינו על עו"ד הלברטל חסר התעסוקה...הבושה הגדולה היא לכיר השבת שנותנים מקום לכתבות כאלה מטומטמות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יולי03.05.15
גם אתה משועממממם
יוני05.05.15
56
שלך.. די תסתום תג'ורה שלך ... משומדים כמוך יש בכל דור.. אפסססססססססססססססססססססס
אודי10.05.15
55
הלברטל היה שם את הספרדים במחנה ריכוז... יש לו שנאה בילתי נשלטת לספרדים . הוא כל שבוע מוציא כאן את הארס . בשבוע הקודם הוא שמע ילד שאמר אשכנטוזי....וזה הצריך כתבה שלמה על הספרדים... מעניין איך בנו מכנה ספרים.....פראענקים,שוורצ חייה,או גרוע יותר. כיכר הגיע הזמן שתעיפו אותו מהאתר ותביאו במקומו אוהב יש
mike04.05.15
54
אסור לתת לו בכלל במה ....
דעה 04.05.15
53
ומעברים ביקורת ומקטרים על פי רוב הם אנשים שלא מרוצים מהעולם ובמיוחד לא מעצמם נכון דב
עלוב04.05.15
52
דרעי עברין מורשע עם קלון שלא הודה, לא התחרט ולא קיבל על עצמו שלא לחזור על פשעיו. אין לו נאמנות צבורית, ואני בספק אם יש לו נאמנות אישית כלשהי. אסור שיהיה שר - זה חילול ה' נורא.
יוקי03.05.15
ימח שמך וזכרך אמא שלך ואבא שלך רשעים שהביאו דרעק כמוך לעולם . כל המשפחה שלך לא שווים את האבק של הנעליים של הרב הצדיק דרעי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מסרוחניק= עמלק 04.05.15
51
לא יעזור לכל הנבלות שונאי יהדות ספרד. דרעי יהיה בעזרת השם ראש ממשלת ישראל על אפכם וחמתכם. ואתם תילכו לגיהנם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אייל03.05.15
50
כמה שהאמת כואבת לכם המלך שלכם ערום מבקש להתלבש ולהראות ענק אבל הוא אפס כל מילה של העו"ד מר הלברטל אמת וראו כמה שהאמת כואבת .. עבריין מורשע מר מכלוף גנב וגזען ושקרן אפילו הרב עובדיה זצ"ל הגיב על זה בנואשות .
יהודיה 03.05.15
יהודי לא מלכלך על שליחם של גדולי הדור. שהם מאוד מעריכים אותו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אייל03.05.15
49
מה רע בשר פושע. גם הפושעים צריכים נציג.
בן יעקב.04.05.15
48
את הכתבות שלך.....
א04.05.15
47
הרי כל מי שרוח הבריות נוחה הימנו, רוח המקום נוחה הימנו ומי שחביב למטה חביב למעלה ואתה נהיית מאוס ושנוא למטה לפחות לחלק מהאנשים ,ואני מבין שאתה חושב שאתה בסדר, אבל מה עם העולם הבא שלך מה עם איסורי דאורייתא שאתה עובר?? אני לא שופט אותך אלא אני כיהודי דואג לך.....
מצפון04.05.15
46
כמה נגעלתי לקרוא כתבה מין הסוג הזה אצלכם במערכת נראה אותכם אם יש בידכם את האומץ לפרסם תגובה זו בכדי שמר הלברטל יראה....ולך הלברטל שהייתי מתביישת לשייך אותך לציבור החרדי זקן ,כיפה, ותוכן מרוקן מכל מלא שנאת חינם גזעני אוי לנו שיש בדור ערב רב שכזה בגללך באים אסונות ומקוה שה' עוד ישיב ולא אנו. ולכם את
ענת04.05.15
45
תתבייש לך אני לא מבינה איך אתה מסוגל לחיות עם עצמך אתה פשוט בן אדם מטומטם צומיסט ברמות מזעזעות. שבורא עולם לא ירחם עליך רק בגלל שאתה כל הזמן מנסה ללבות את השנאה בין הספרדים לאשכנזים. בן אדם כמוך חבל שלא גמרו בשואה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נחמי04.05.15
44
הוא רוצה תיקים ורק תיקים ג-ד-ו-ל-י-ם!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רובי03.05.15
43
אני מוחה על דברי הבלע הלקוחים מפולקלור נוצרי מרושע! ולבזות את אריה דרעי מקים עולה של תורה בארץ ישראל זו עבירה גדולה!
אלי03.05.15
הוא הקים עולה של תורה ודרעי רק גנב את הכסף . תודה שאתה מעדכן אותנו.
אולי05.05.15
42
ולא מעניין אף אחד
מורנו03.05.15
41
אני מבין ארבטל שפשוט לא מצאת מה לכתוב אזז ניסת להמציא משהו אבל ההמצאה לא מוצלחת
צחי05.05.15
40
אם מסתכלים על העיניים רואים המון תסכול בלבול זעם נקמה על מי דובלה???? טעית כאשר פנית למשפטים ראוי יותר לפסיכולוגיה כי נשמתך חצויה חבל שאת תסכוליך אתה זורק במקום הנכון עם כל הכאב שאתה דור שני לשואה והעניים ראי הלב
טלי05.05.15
39
אני מבינה שהינך גזען עלוב שניזון משנאה למזרחים ...אני פשוט בזה לך ואישיותך אתה מגלם בך את כול הרע והגועל נפש ובאיש אחד איך נותנים לאדם בזוי שכמוך במה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עינת04.05.15
38
אתה פשוט מחפש בנרות איך לתקוף את דרעי. זו כבר לא רמה. סליחה. מה שברור שמה שמציק לך, זה שספרדי פרענק מתחיללנהל את הענינים, אתה לא מסוגל לשאת זאת, לכן אתה מחפש כל הזמן איך להתגולל על דרעי. תתבייש לך.
אברך04.05.15
37
לא מעוניין לתת יד לאתר שמפיץ כזאת שנאה בימי ספירת העומר! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי04.05.15
36
מעניין מאיפה אתה משיג את פטריות ההזיה המשובחות שאתה לוקח?
י04.05.15
35
תנסה להסביר את דבריך את מי אתה אוהב ואת מי אתה שונא .
איתי03.05.15
34
אם יש צדק בהקמת שס זה מר דב גיזענוביץ יש לו אף כמו של פינוקיו רק ארוך מרוב שקרים הנל השורש שלו ידוע מאחר והוא זורע שנאה בין הספרדים ואחנו האשכנזי יש להוקיע אותו וליזרוק אותו לאן שהוא בא כל מי שיודע להבחין הנל יש לו פרצוף של המשכילים ודעות יותר גרועות האתר המכובד נותן במה לשונא ישראל הרב אריה עומדים
צדק07.05.15
33
מטומטם זה מילה בקטנה על בן אדם כמוך חסר רמה. ודרך אגב, חמור נוער רק באשמורה השלישית אז קדימה את השטויות שלך אתה יכול לנעור לעצמך בלילה.דפקט.
גוליבר08.05.15
32
דרעי ייבחן במעשיו מהיום דברי הבלע שלך אינם ביקורת שתועיל למשהו אלא סתם שנאת חינם הווה דן את כעל האדם לכף זכות ואם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דרעי הוא אחד הפרנסי הדור והווה שומר על כ03.05.15
31
ט-מ-ב-ל
שלמה03.05.15
30
למה אתה מחפש את דרעי כל הזמן חא יזיק לך לדבר עליו קצת טוב.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עמנואל03.05.15
29
מלא רכילות וגנאי של אנשים משועממים!!
אלי04.05.15
28
וידוע מה עוללו פה בארץ כאשר נודע הזוועה אחיך האשכנזים עוד לפני שהמלחמה הסתיימה הניצולים עלו לארץ שבורים ורצוצים הם לא התקבלו בחום ואהבה הם התעטפו בשתיקה כי לא האמינו להם אתה הרי צמחת בציונות הדתית שדוגל בדגל וטקסים אז לפני שאתה בודק אותנו לך לך ותבדוק אצל אחיך
עדי04.05.15
27
לא אינני מתכוונת של הדת אלא של מה שמלמדים באונברסיטה או שנעדרת
עדי04.05.15
26
תבין, אתה לא חרדי אז מי אתה שתתיימר להתוות את דרכם של החרדים. אתה לא חלק מאיתנו. לך תמצא מגזר אחר שיקבל אותך שם תמשיך ללכלך ולסכסך
יונתן יונתן04.05.15
25
תגיד מה ישששששלך מדרעי ?????????
מיכל04.05.15
24
כמה אתה צודק וכמה אומץ צריך בשביל לומר את האמת. בלי להתחבא. חזק ואמת
דני03.05.15
23
אם כי יש שם ביקורת קשה ולא סמויה על הממסד הדתי (הנוצרי כמובן)
מסעודה גוליבר03.05.15
22
ואני ממש לא מאוהבי דרעי
בחור03.05.15
21
מדוייק ! הוא עדיין חושב שהעם חי ,וחושב לפני שהורשע ,אבל קמיעות כבר לא יעזרו לו , יש עדיין שמאמינם לקמיעות !זה חלף
חיים03.05.15
20
אם היה לספרדים מנהיג ראוי לשמו באמת ולא איזה חרטטן שקוראים אותו מכלוף ועדיין היה להלברטל אומץ לצחוק עליו ועל בוחריו אז הייתי אומר שהבנאדם הזה דפוק ואכול קינאה שמספר על גוליבר ועוד מעט יצרף את האחים גרים ושכח לרגע ששום דוס לא יבין על מה הוא מדבר אילו היה לנו לספרדים מנהיג ראוי הלברטל היה מבין שה
מה הם מבנים 05.05.15
סרטים ושחקנים ולקרוא לעצמך ספרדי מה עשית? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבנר06.05.15
19
דובלה דור שני לשואה ואחד כמוך ממיט שואה שניה אתה מתוסכל ברמות על הצומי שאתה מקבל בתגובות החיוביות עושה לך משהו
שני04.05.15
18
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
די לתמימות 04.05.15
17
לרחם עליך כל שבוע מחדש איך אתה לא משלים עם מי שאתה ועל הדרך מסכסך בלי סוף... צומי בצומת... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפי03.05.15
16
למה הרבנים ביקשו מהאיש הזה שייצג אותם?
אוריאל03.05.15
15
הפה שלך די רע........
ח03.05.15
14
אדון הלברטל מאמינה שתזדהה עם הכתוב כאן[ויקיפדיה]. הפרעת אישיות נרקיסיטית: הפרעת אישיות נרקיסיסטית היא הפרעת אישיות שמאפייניה העיקריים הם עיסוק מוגזם של הסובל ממנה בעצמו וביכולותיו, והיעדר יכולת לאמפתיה. מקור המונח באגדה המספרת על נסיך יווני יפה תואר בשם נרקיסוס, שהתאהב בבבואתו הנשקפת ממי הביצה ולא
איש של אמת04.05.15
13
את הכתבות של הדפוק הנ״ל. עושה לי את השבוע כל פעם מחדש שהחלול הזה כותב משהו, לא משנה מה והאם הוא צודק או לא, אבל איך שכולם מתנפלים עליו וקורעים אותו, אני פשוט שואג מצחוק לקרוא את כל זוויות המחמאות שנשפכות מכל עבר על חלברטאל, חבר׳ה אני איתכם, תמשיכו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבנר04.05.15
12
דרעי ימכור את כל המזרחיים כדי להגיע לתפקיד שזמם עליו. אין בו אהבת אדם ובטח אין לו אמונה בבורא עולם. דרעי מאמין רק בעצמו. כל יהודי שישב בכלא ונקרא חרדי ,היה מתבייש ולא מראה פניו בציבור. רק איש לא ישר ולא הגון כדרעי, ישקר את כולם ללא בושה ויתקוף את בתי המשפט כחזיר הפושט טלפיו כרוצה לומר, "כשר אני"
אזולאי03.05.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אייל03.05.15
11
אין תגובה! יותר נכון אינו ראוי לתגובה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א כ03.05.15
10
מה קרה מי נגד מי?
שמעון ביטון03.05.15
יש שמועה שמי שמזלזל בתלמידי חכמים לוקה בשניהם
לוי ביטון05.05.15
9
אסור לתת לאחד כמוהו במה בכלל
אלמונית 04.05.15
8
רק להכפיש ולהעליב אותו . לא להגיב לדבריו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גפני 04.05.15
7
ריח גזענות חריף עולה מהאדם הזה. לא פלא שהוא בז לכל הצלחה של אדם מזרחי בעל כח (ואיני ממעריצי דרעי כלל). מר הלברטל מסכם את תרבות יהדות ספרד בכמה באבות, בציבור תמים, רודף קמיעות 'ומים קדושים' כלשונו.. נוער נושר ותרבות קלוקלת. כל התופעות האמורות אכן קיימות, אין להכחיש. אך חבל שאינו מכיר מקרוב את הציבו
איש03.05.15
הציבור האשכנזי ה"נאור והמלומד" מלא בסרחונות כמו כל ציבור אחר אבל הם אלופים בלהשתיק ולהיות צבועים... מושחתים נמאסתםםם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפי03.05.15
אותם אברכים ספרדים גאונים, צעירים הבקיאים בצורה מדהימה בפוסקים. ראש ישיבה ליטאי יודע מקסימום כמה דפים בתחילת כל מסכת מסדר נשים נזיקין ולא יותר. אין לו זמן לדעת הלכה ואותם צעירים ספרדים מכניסים אותם בכיס הקטן. וזו תופעה הולכת וגוברת. הציבור הספרדי מתמלא מיום ליום בגאונים.
מחאה נמרצת03.05.15
לא שהוא שווה תגובה אבל נהניתי מכל שורה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבנר04.05.15
6
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שש03.05.15
5
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכל03.05.15
4
דברים, אבל חבר'ה מה קורה כאן? איך אתר כמו כיכר השבת נותן לעצמו שבוע אחרי שבוע התעמרות נוראית של אדם אובססיבי כמו הלברטל כלפי דרעי, אפשר לתקוף פעם פעמיים אבל שבוע אחרי שבוע בקביעות על כל צעד ושעל זה מבחיל ומגעיל. כל כך הרבה איסורי דאורייתא הוא עובר בכתבות הללו ואנחנו יושבים לקרוא את זה? אין קצת מצפו
אברהם כהן03.05.15
3
מה יוצא לך מזה חוץ מלזרות מלח על פצעים.מידות איפה הן. נעלמו......בכלל היו????ימי ספירת העומר....
חיה03.05.15
2
לא יודע איך עוד יש לו במה אחרי כל כך הרבה שטויות שהוא העלה פה.
יוסי03.05.15
1
נגוע בנגעת הגזענות חושב שע"י כך שירד על דרעי יקבל קצת כבוד במגזר הדבילי שלו
rafi03.05.15
אני בטוח שהיא לא מייצגת את המגזר הספרדי האציל, הרוחש כבוד לכל אדם באשר הוא אדם.
ישראל05.05.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

הכרה בלימודי הסמינר

רוצה ללמוד תואר וחוששת מפגיעה באורח החיים? כנסי >>

כיכר בשיתוף אונ' בר אילן | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24