כיכר השבת

סערת "פרס בראשית"

השמאלנים חוגגים: נתניהו ורבנים מחב"ד מעודדים התבוללות

האם רה"מ בנימין נתניהו וחסידי חב"ד מכירים ב"זרמים נוספים ביהדות"? ביום חמישי האחרון הוענק "פרס בראשית" לשחקן מייקל דאגלס, בן להורים מתבוללים. בחוגי השמאל כבר חוגגים: "ע"י כיבוד יהודים מתבוללים מוצלחים כמו דאגלס, מעניקים לגיטימציה לגוונים שונים". בחב"ד מתנערים: לא משלחת רשמית (חרדים)

58
אהרן רבינוביץ | כיכר השבת | ד' בתמוז | 21.06.15
מייקל דגלאס. קיבל את הפרס בנוכחות אנשי חב"ד וראש הממשלה
מייקל דגלאס. קיבל את הפרס בנוכחות אנשי חב"ד וראש הממשלה (צילום: Marc Israel Sellem)

"קרן פרס בראשית גאה לכבד את מייקל דאגלס, בזכות הישגיו המקצועיים ובזכות תשוקתו למורשתו היהודית ולמדינת ישראל. ניסיון חייה של משפחת דאגלס והחיבור למורשתה בדרך עצמאית, מסמל את הגישה המגלה פתיחות ליהודים מרקע מגוון. גישה זו חשובה במיוחד דווקא היום, כאשר שאלת המשמעות של "להיות יהודי" הופכת להיות חשובה מתמיד". (סטן פולובץ, מייסד שותף ויו"ר קרן פרס בראשית)

ביום חמישי האחרון הוענק "פרס בראשית" לשנת 2015 לשחקן מייקל דאגלס, בן להורים מתבוללים - האב יהודי, האמא גויה - שעל פי היהדות הוא אינו יהודי. כאמור בדברי מייסד קרן הפרס, הוא אמור להיות מוענק ליהודי פורץ דרך ומקור השראה ברמה בינלאומית בכדי לעודד אחדות בקהילה היהודית העולמית.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נואם בטקס (צילום: Marc Israel Sellem)

אלא שדאגלס, שהוא אמנם תומך גדול בישראל וביהודים, אינו יהודי, ואם הוא מקור השראה, הוא מקור השראה להתבוללות. בשנת 2014, אז הוענק הפרס בפעם הראשונה, זכה ראש עיריית ניו יורק לשעבר מייקל בלומברג, שגם הוא נישא לאישה שאינה יהודיה.

בטקס השתתפו רבנים מחסידות חב"ד, בעיקר מקרב הקהילה היהודית מרוסיה. בין היתר עולה מתיעוד האירוע כי בין המשתתפים בו היה גם הרב יצחק קוגן, המכונה "הצדיק מלנינגרד", רב ומנהל בית כנסת של אגודת חסידי חב"ד במוסקבה, הפועלת תחת אגודת חסידי חב"ד בחבר העמים.

החילונים כבר חוגגים: "תחילת ההכרה בזרמים שונים ביהדות"

בחוגי השמאל החילוני כבר החלו לחגוג וטענו כי הטקס מהווה את תחילת ההכרה של מדינת ישראל ב"זרמים שונים ביהדות" כיהודים. באתר "הארץ" באנגלית הביאו את הדברים שנאמרו בטקס, ובעיקר את הלך הרוחות בו, שהיללו את האפשרות שבן לאב יהודי ולאמא גויה ייחשב כיהודי.

בכותרת המשנה של הידיעה נכתב כי: "על ידי כיבוד יהודים מתבוללים מוצלחים כמו מייקל דאגלס, פרס בראשית מעניק לגיטימציה לגוונים שונים ביהדות - ללא קשר לייחוס או גיור".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי עוד ניסו להצניע את העניין ודיברו על כך רק ברמז, אולם מייסד קרן פרס בראשית דיבר על כך בגלוי. "הפרס ישים דגש על תפקידו של העם היהודי בהתקדמותה של האנושות, יגביר את גאוות הנוער היהודי במורשתו, יסייע לו לפתח זהות יהודית ויעודד את קשריו עם ישראל", מצוטט ראש הממשלה בנימין נתניהו באתר הרשמי של "פרס בראשית".

מייקל דאגלס נואם בטקס (צילום: Marc Israel Sellem)

"התפתחותה והעצמתה של זהות יהודית בישראל ובתפוצות מהוות תמריץ לרווחתה של האנושות כולה. רק בהיותו מודע לחלוטין לזיקתו ולערכי המורשת היהודית יכול היהודי המודרני לממש עד תום את פוטנציאל היצירה המתבסס על הישגי העבר", צוטט יו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי.

כאמור, סטן פולובץ, מייסד שותף ויו"ר קרן פרס בראשית, דיבר על קבלת זרמים שונים ביהדות בצורה גלויה ובגאווה: "ניסיון חייה של משפחת דאגלס והחיבור למורשתה בדרך עצמאית, מסמל את הגישה המגלה פתיחות ליהודים מרקע מגוון. גישה זו חשובה במיוחד דווקא היום, כאשר שאלת המשמעות של "להיות יהודי" הופכת להיות חשובה מתמיד".

"אירוע חמור מאוד, ניסיון לעודד התבוללות"

הרב דניאל עשור, ראש המרכז להסברה יהודית במכון י.נ.ר, העוסק שנים רבות בתחום, אמר ל"כיכר השבת" כי "מדובר באירוע חמור מאוד. לדעתי זה ניסיון לעודד התבוללות, מכיוון שיש לאנשים האלו זיקה ליהדות, אבל אם ראש הממשלה מגיע ומכיר בהם כיהודים זה בעיה, כי הם לא יהודים".

"חוק השבות לצערנו מכיר בבנים לאב יהודי לעלות לארץ והם מקבלים הכרה. האנשים האלו לא חשים שום צורך לעבור גיור מכיוון שכבר מכירים בהם כיהודים כפי שהם כעת".

על השתתפות רבני חב"ד באירוע אמר הרב עשור: "אני חושב שהם קצת נאיביים והם לא מבינים את ההשלכות ארוכות הטווח של האירוע הזה, ואיך הדברים הללו משפיעים על עניין ההתבוללות. אם ישראל רוצה תמיכה פוליטית האנשים הללו יכולים להיקרא "ידידי ישראל", אבל בשום פנים ואופן אסור להגדיר אותם כיהודים. לדעתי אירועים כאלה "מכשירים את השרץ"".

מ"פרס בראשית" נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "פרס בראשית מוענק ליחידים שהינם מצטיינים ובעלי ומוניטין עולמי בתחומם ואשר פעולותיהם, בנוסף להישגיהם, מגלמים את אופי העם היהודי באמצעות מחויבות לערכים יהודיים, לקהילה ו/או למדינת ישראל. אין ספק כי הזוכה לשנת 2015 מייקל דאגלס מצטיין ומוביל בתחומו ונושא קול למען קידום הרוח היהודית, המאבק באנטישמיות ומדינת ישראל".

משרד רה"מ לא מסר תגובה עד לשעת פרסום הכתבה. את תגובתו של הרב קוגן לא ניתן היה להשיג.

תוכן שאסור לפספס
58 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
38
הוא אוהב את העם שלו ,אוהב את המדינה המתחדשת אחרי 2000 שנות גלות . רות המואבייה אמרה :עמך עמי, אלוקיך אלוקי.ויצא ממנה מלך המשיח הוא יהודי יותר מהרבה יהודים פה ששונאים את המדינה.
חיים22.06.15
37
אידיוט חבדניק . עוד מאה שנה לא תשכילו להבין שכל התנועה שלכם זה הבל כל הספרים שלכם זה הבלים . זה אחיזת עיניים . זה בורות . זה תורת עשיו . איך מעשרין מלח . אתם כל כך סתומים שאין לכם אפשרות להבין עד כמה כל הספרים שלכם זה עיוות היהדות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אנטי חבד 22.06.15
36
חב"ד נלחמו מאז ומתמיד על החוק "מיהו יהודי" בצורה החריפה ביותר. מגוחך לכתוב עליהם דברים שכאלה..
אוהד חב"ד21.06.15

הצגת כל התגובות

35
זה מה שאתם שווים ולא יותר להניח את התפילין לקרקפות שלא הניחו וצו לא . דבר שני . זה לא ככ בטוח שהם עשו מצווה . קרקפתא דלא מנח תפילין זה מי שלא מניח תפילין . ואם יניח פעם או פעמים זה לא שווה כלום . כלום . כלום .. הבנתם ????? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בקיא 22.06.15
על פירור של מצווה שווה מכלום!
חסוי26.06.15
34
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנחם מנדל שניאורסון21.06.15
33
מיהו יהודי
חבדניק 21.06.15
32
צביעות וצביעות. לכיכר השבת לא מתאים לפרסם כאלה כתבות עוינות חב"ד. חב"ד בהשראת הרבי היו הלוחמים הגדולים בחוק מיהו יהודי, בזמן שאת כל הגדוילים שלכם זה בכלל לא עניין, לכתוב כזאת כותרת על חב"ד זה מגעיל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי מחבד 21.06.15
דינך, ודין חביריך כמבזי ת"ח שדינם נפסק בשו"ע (כן, יש עוד סעיפים בשו"ע מלבד יוצאים על תבן וקש...). בכלל זה מי שחושב שאין בעולם עוד גדולי תורה בעלי שיקול דעת תורני אמיתי, לדעת על מה צריך להלחם, ומהו סדר העדיפויות.
יהודי פשוט22.06.15
31
דניאל אתה הזוי גש מיד לגהה טיפול דחוף השתן עלה לך לראש ולכיכר השבת תפרסמו הודעות ותפסיקו לסנן אפשר גם להיות אובייקטיביים דניאל הוא בעל תשובה שכל כולו זה פרסום אחד שהשטן שולט בו שליח של הסמ
יצחק22.06.15
30
למיטב זכרוני. מייקל תרם את הבניין לאש תורה. אם אני צודק. מדוע לא הקימו אז כזה רעש?
משה21.06.15
29
לראש הממשלה ממש לא איכפת מתבולל לא מתבולל , הקשר של הבן שלו עם גויה נורווגית , גרם לו לנחת רוח , לא היה מפריע לו אם היחסים היו ממשיכים . בינו ובין יהדות ישנה כיפה בכיס ....... ובנוגע לחבד הם הכת הכי קרובה ליהדות ....
מינדי 21.06.15
28
גם עברית אתה לא יודע לכתוב כך כותבים מענדל ליטאי שאוכל קטניות בפסח המקום שלך בחינוך מיוחד למלשינים ולזדים לא תהיה תקווה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק22.06.15
27
חב"ד תומכים בהתבוללות?! היחידים שנלחמים היום בחירוף נפש כנגד ההתבוללות בעולם היהודי, זאת חב"ד, ואתם לא מתביישים לכתוב כתבה בזויה שכזו, מה עשיתם אתם כנגד ההתבוללות חוץ מהטלת רפש בין המחבלים והשונאים וחוזר חלילה, אנשים טיפשים ורעים אתם.
ברי21.06.15
26
הרי אתם יודעים שחב"ד לא יודעים את תוכן הכנס את כללותו ולא שנותנים הכשר לגוי להיות יהודי.. הרבי היה היחיד שצעק שצריך להגדיר את חוק מיהו יהודי כהלכה ועשה הכל כדי שיחוקקו את זה כחוק אבל אתם יודעים מי הפריע? אותם יהודים חרדים גדויילי תורה ששנאו את הרבי ועשו את הכל לעשות הפוך ממה שביקש.. ולא צריך פירוט..
כבודו21.06.15
25
או שהוא טיפש גמור או שהוא תמים או שמודע לאמת ומנסה לכפור בה. היה רק אחד ששלח את חסידיו למקומות נידחים על מנת להציל יהודים ולקרבם לתורה ולמנוע מהם להתבולל בזמן שכל האחרים רק התנערו מהם וקראו להם גויים. ועד היום זה מה שחב"ד עושים מגיעים לכל פינה בעולם בשביל להציל יהודים. אבקש מהכותב שילמד קצת את ההיסט
דוד22.06.15
24
אבל בתור חרדי מה בדיוק עשית למען יהודים אחרים? אלפי שלוחי חב"ד מוסרים את נפשם יום יום על מנת להלחם בדיוק בהתבוללות ואתה שיושב לך ומתחיל להוציא דיבה. אני מציע שתחשוב קצת קודם......חב"ד הם היחידים שאכפת להם גם מאחרים ולא רק מעצמם אני מתבייש בשביל כיכר השבת שמראה את פרצופו האמיתי כאשר הוא מכניס כותרת כ
שוחר צדק21.06.15
23
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורי21.06.15
22
אהדת בינתם נסתם שכלם . חבד זה שקר שידעו את מקומם . הם בסהכ מניחי תפילין ומחלקי סופגניות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שי21.06.15
"מעניין" לכתוב בסה"כ מניחי תפילין... כנראה שאתה לא מספיק בקיא בהלכה כדי לדעת את חשיבות המצווה, שהרי רק בזכות חב"ד מאות אלפי קרקפתא הניחו תפילין...ועוד מיליונים שזכו לקיים את המצווה.
בקיא21.06.15
מנוולים כמותך הם הסיבה לניכור של העם ליהדות, יהדות מטונפת ודוחה שבינה לבין אידישקייט אמיתי אין ולו גרם של זיקה הם המידרון החלקלק לנתבוללות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עלוב21.06.15
לדבר לא יפה על חב"ד? מי שמדבר לשון הרע סופו שידברו עליו לשון הרע.
מלכי23.06.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנחם21.06.15
הרבי היה היחיד שזעק על הנושא מי הוא יהודי בזמן שאתם את וכול החברים שלך שקדתם על לימוד ה'תויירה' חוצפן אני לא ממאמין שאתם נותנים פה מקום לכאילו תגובות... חוצפה פשוט חוצפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מ. ג21.06.15
אין לך מושג בכלל אתה חסר שכל והבנה בקודקודך! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנחם21.06.15
21
גוי והוא אוהב יהודים על מה הזעקה"
909026.06.15
20
חוגגים "התקשרות" ושהרעבע לעבט, מצד אחד מפה שלכם, ומצד שני הולכים להשתתף אצל טקס שכל עניינו לחזק התבוללות....תפסיקו כבר לומר לכולם שאיןלהם ללמדכם לקח משוםשלפני 40 שנה הרבי לחם נגד התבוללות בנוגע להחוק מיהו יהודי וכאילו שזה מכשיר השרץ ב300 טעמים ...אתם מהפכים הקערה על פיה ....שכורים מכבוד וללקק אנשי
משה22.06.15
19
אין כבר שום ערכים . ולא תשמע מהם שום ביקורת על ראש הממשלה.. העיקר יש את וועדת הכספים והגאולה בפתח... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יענקל21.06.15
18
כדאי להכין שעורי בית לפני שכותבים כתבות. למי ניתן ההיתר לכתוב סילופי אמת כאלו. השם ירחם עלינו משינאת חינם זו.
יהודי21.06.15
17
חב"ד צדיקים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
האדמו"ר רבי בבר 22.06.15
16
וזה היצר הרע שלהם אף אחד לא מושלם כל אחד והתיקון שלו אם בעל התניא היה חי בדורנו כולם היו צדיקים מי פחות מי יותר אבל מה לעשות שאין להם מנהיג
מני21.06.15
חב"ד היחידים שלא ירוצו לקבל כסף וגם עדין יש לנו מנהיג הרבי השאיר לנו הוראות מפורטות איך לפעול ואנחנו מקיימים זאת וזה נראה שרק לך יש יצר הרע
ההה21.06.15
או שהמנהיג שלך הוא רק בשביל לומר לך- מי טרייף, את מי מצוה לשנוא, למה פלוני לא בסדרה ואלמוני כויפר וכו'.. אתה איש קטן ופתטי
ברי21.06.15
15
הרבי מליובאוויטש היה מבין היחידים שזעק על הנושא מי הוא יהודי... וזה ממש לא בסדר שמתם כותרת כזאת, אני מצפה ממכם להתנצל
מ. ג21.06.15
14
חב"ד עושים דברים טובים לקרב רחוקים!
ב21.06.15
13
מיד צצים כל מרשעי הדור לחפש בציציות...נו, מה עכשיו אפשר לכתוב על חב"ד??? לא נמצאה כתבה מספיק ראויה, חבל. מיד יש פיתרון. ברור, בכותרת נשים שחבד מעודדת ההתבוללות. ומי ה-י-ח-י-ד אם לא הרבי שזעק על ההתבוללות??? שמוליק קמינקר לא מתאים לך, בכלל לא!! חשבתי שאתה קורא לעצמיך חבדניק.... (נשלח באמצעות כ
חבדניקית22.06.15
12
כל דבר אצלכם זה הרבי היחיד שאמר הרבי הנביא שאמר . הרבי הכי טוב הוא שלנו . ברבארבא אין כמוך בעולם . הכל אני ואני ואני . מה שמוכיח שאתם מסובבים בגאווה שחצנות וגסות הרוח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אידיוטא 22.06.15
11
חבל שאתר מכובד כמותכם לא חושב פעמיים לפני הקלדה על המקלדת וד"ל
מאיר21.06.15
10
אתם תלמדו את חבד מה זה מאבק בהתבוללות? אם יש מישהו בעןלם שפועל לשמירה על העם היהודי זה חבד ושלוחיה. הרב קוגן הציל אלפי! יהודים מהתבוללות במשך עשרות שנות פעילותו ברחבי רוסיה, אותו אתם רוצים להאשים בסיוע להתבוללות? כשהרבי מליובאוויטש זעק על תיקון לחוק 'מיהו יהודי' הגדולים שלכם גיחכו וצחקו. אז אם
בושה וחרפה21.06.15
9
בדיוק כמו שבגלות מצרים התקיים הענין של "ולא שמעו אל משה מקוצר רוח ומעבודה קשה" - כך גם היום יש מחרפים ומגדפים, שמבינים יותר טוב ממשה שבדור, שנותנים עצות מהספה בבית, איך צריך לנהוג עם כלל ישראל... וכמו שהבעש"ט אמר על הפסוק "..אשר חרפו עקבות משיחך" - שהמחרפים ווהמגדפים למלך המשיח יהיו דווקא בעלי תורה
משיח בן דוד28.06.15
8
לא צריך ליהיות ראש בקיר וצריך להבין שיש יהודי הלכתי ויהודי אטני , נכון שלא היתי מצרף אותו למניין או נותן לו להתחתן עם ביתי, אבל עדיין בעיני העולם הוא נחשב ליהודי ועושה שם טוב ליהודים בעולם אז לא צריך לצאת במחאה כנו שאוהבים לעשות בארץ כל שני וחמישי, בכלל למה שפרס הזה יענין אותך בתור חרדי?? (נשלח ב
פלוני22.06.15
7
שמעתי הרצאה אצלכינוס שליחי חבד איך הרב לאו האב מספר כמה פעל אדמור מליבאוויטש זצל לתקן את החוק מיהו יהודי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פלוני בן פלוני21.06.15
6
גועל נפש מה קשור לחב״ד? הרי הם הראשונים שנלחמו נגד החוק הזה ולא מפסיקים להילחם ובלי לקבל תגובה של הרב קוגן מפרסמים שחב״ד בעד הקלה בגיורים וכו׳ על פניו נראה שעיתונאי מיסכן מצא כותרת לפרנסתו ומנהל האתר מפרסם זאת כדי להרוויח כמה קליקים ולא אכפת להוציא שם רע על חסידות שלימה והעיקר לכתוב מתחת לכתיבת התגו
יוסי21.06.15
5
איך אפשר לומר שחסידים של רבי שנלחם כל ימיו נגד התבוללות ולתיקון חוק השבות שיכיר ביהודים רק על פי ההלכה (בשעה שכל היהדות החרדית הפנתה לו כתף קרה) ישתתפו במכוון באירוע שמעודד התבוללות? כנראה חלה כאן טעות איומה, היה צריך לשמוע מה יש לרב קוגן להגיב ורק אז לעלות את הכתבה הזאת.
ג21.06.15
4
על נתניהו אין מקום לכעוס, מה אפשר לצפות מאדם חילוני? ובסך הכל, אין לזה כל משמעות, כפי שאין משמעות לדעותיו של הנשיא או כל נושא משרה אחרת, הם אינם, ולא היו מעולם, בעלי סמכות ערכית או רוחנית או תרבותית כל שהיא. אבל השתתפות אנשי חב"ד מלמדת כמה חוגים מסויימים איבדו את שיקול הדעת התורני האמיתי, במירוץ היח
יהודי כואב22.06.15
3
חב"ד היו והינם היחידים העומדים בפרץ מול כל סממן שמקעקע את היהודים האמיתיים. שקר וכזב. אני מוחה ולא מקבל לשון הרע על האנשים הצדיקים הללו ועל העומד בראשם הרבי זצוק"ל!!!
שלום21.06.15
2
אני שמעתי באוזניים שלי שמייקל אומר שהוא לא יהודי והוא גם מחשיב את עצמו כך!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמואל21.06.15
1
הדבר הכי הזוי זה להאשים את חב"ד בעידוד התבוללות!!!! חב"ד והרבי מליובאוויטש הם היחידים שבמשך שנים ארוכות נלחמו בעד תיקון 'חוק מיהו יהודי', הרבי מסר על כך נפשו עשרות שנים, חב"ד יצאו לרחובות והחתימו כמליון איש למען תיקון החוק!!!! וגם את ארגון 'יד לאחים' שמנהל מלחמה במסירות נפש נגד התבוללות בארץ הקודש -
מאיר21.06.15
אולי גם יעניין אותך
בארץ

צפון תחת אש; "הפגנות קפלן - משחק לעומת התכנון שלנו"

דוד הכהן | 17:40

המאבק מתרחב

שליש מחברי הממשלה בהפגנה סוערת מול משרד נתניהו

דוד הכהן | 12:33

מזג האוויר

התחזית: ירידה בטמפרטורות; גשם בצפון, רוחות בדרום

כיכר השבת | 06:21

"הזדמנות להודות לעם ישראל"         

הלוויתו של אליקים שלמה ליבמן הי"ד תתקיים מחר בחברון 

דודי בן חמו | 04.05.24

צפו בתיעודים

טייסת 'אלעד' הופעלה לראשונה: שריפות ענק בבקעת הירדן

קובי אטינגר | 04.05.24
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

ערב יום השואה

נתניהו לשורדי השואה על החטופים: "נחושים להחזיר את כולם"

יוני גבאי | 03.05.24

לא ייאמן

ומי יושב סביב שולחן המו"מ עם ישראל? הנציגים של ארדואן

יוני גבאי | 03.05.24

"מטריף את הדעת"

חופש הביטוי? זה העונש שקיבל נכה על מייל נגד אסתר חיות

דוד הכהן | 03.05.24

לא היה רוב

ראש המוסד וראש השב"כ נגד ההצבעה על סגירת אל ג'זירה

כיכר השבת | 03.05.24
ש

במיוחד לחג הפסח

מתארגנים לחג עם 'קונים מקבלים' הכי שווה שיש

כיכר בשיתוף קרן החשמל | מקודם

עלילת שווא?

מתיישב סירב למסור מידע - ונעצר בחשד ל'רצח פלסטיני'

דוד הכהן | 03.05.24

בשכונת גילה

ירושלים: פצועים חולצו משריפה שפרצה בבניין מגורים גבוה

דוד הכהן | 03.05.24

החשוד נעצר

חשב שהקטינה צוחקת עליו - ותקף באלימות את אביה

קובי אטינגר | 03.05.24

אכיפת עבירות התנועה

תפסו משאית עם חריגת משקל של 66.2 אחוז מעל המותר

קובי אטינגר | 03.05.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

מזג האוויר

התחזית: הגשם יתפשט בהדרגה מהצפון גם למרכז הארץ

כיכר השבת | 03.05.24

כל עדכוני המלחמה

חשש בעסקת החטופים; הנייה חזר לקטר; הרוגים בעיר רפיח

כתבי כיכר השבת | 03.05.24