כיכר השבת

דרמה פוליטית • צפו

נתניהו החזיר את המנדט לנשיא, ותקף: 'פסלו חובשי כיפות'

לאחר שנכשל, בפעם השניה, בהרכבת ממשלה, החזיר הערב ראש הממשלה היוצא את המנדט לידי נשיא המדינה - שהודיע כי יעביר אותו לגנץ. 'כחול לבן': "נחושים להקים ממשלה ליברלית" (חדשות)

71
יוני גבאי | כיכר השבת | כ"ב בתשרי | 21.10.19
(צילום: דוברות)

ראש הממשלה היוצא: בנימין נתניהו החזיר הערב (שני) את ה'מנדט' להרכבת הממשלה לידי נשיא המדינה, לאחר שכשל בפעם השניה בהשגת רוב להקמת ממשלה.

הנשיא ראובן ריבלין מצידו הודיע כי קיבל את הודעתו של נתניהו, ובהתאם להוראות חוק יסוד: הממשלה, יפנה מנכ"ל בית הנשיא, הראל טובי, לנציגי הסיעות כולם, "ויודיעם כי בכוונת הנשיא להעביר את המנדט להרכבת הממשלה בהקדם ליו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ ולהעמיד לרשותו את 28 הימים הנתונים לו על פי חוק".

עוד הגיב הנשיא, כי "בהודעתו לסיעות יודיע מנכ"ל בית הנשיא כי סיעה אשר מבקשת להביא את עמדתה בפני הנשיא, טרם הטלת המנדט על ח"כ גנץ, תוכל לעשות כן בהתאם ללוחות הזמנים הקבועים בחוק, על פיהם נתונים לנשיא שלושה ימים מעת הודעתו של ראש הממשלה ח"כ נתניהו, להטיל את המנדט על ח"כ אחר".

ריבלין עם גנץ. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בסרטון שפרסם הערב נתניהו, אמר: "מאז שקיבלתי את המנדט פעלתי ללא הרף, גם בגלוי וגם בסתר, להקמת ממשלת אחדות לאומית רחבה. זה מה שהעם רוצה, זה גם מה שישראל צריכה אל מול האתגרים הביטחוניים שהולכים וגדלים מדי יום".

"במהלך השבועות האחרונים, עשיתי כל מאמץ להביא את בני גנץ לשולחן המו"מ ולמנוע בחירות נוספות. לצערי, פעם אחר פעם הוא פשוט סירב", טען נתניהו. "תחילה סירב למתווה הנשיא, אחר כך סירב להיפגש איתי, ולבסוף סירב לדון במתווה הפשרה שהצעתי. הוא לא נותן לזה אפילו 5 דקות, שום דיון רציני. פשוט נתן תשובה אוטומטית שלילית, והתמיד בסירובו - גם אחרי שנעניתי לבקשתו להיפגש עם הרמטכ"ל, שהציג את כל האיומים שישראל ניצבת מולם".

לדברי נתניהו, "הסרבנות של גנץ מעידה על דבר אחד: הוא נותר שבוי בידיהם של ליברמן ולפיד. הם רק מדברים על אחדות, בפועל הם עושים את ההפך הגמור – מעודדים פילוג וחרמות. הם פוסלים את חובשי הכיפות, אך לא את חברי הרשימה הערבית המשותפת. הם מתואמים איתם לאורך כל הדרך בדרך להקמת מיעוט של השמאל". עוד הבהיר: "אם גנץ יתפתה להקים ממשלה מסוכנת כזאת, אעמוד בראש האופוזיציה ואפעל יחד עם חברי להחליפה במהירות".

"עוד לא מאוחר. אם גנץ יתעשת ויזנח את הרעיון של ממשלת המיעוט, נוכל להקים יחד את הממשלה שישראל כל כך זקוקה לה בעת הזאת- ממשלת אחדות לאומית רחבה של כל אלה שמאמינים במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. זה היה הפתרון וזה נשאר הפתרון", סיים נתניהו.

מכחול לבן נמסר: "זמן הספינים עבר, הגיע השעה למעשים. כחול לבן נחושה להקים את ממשלת האחדות הליברלית בראשות בני גנץ, שהעם בחר בה לפני כחודש".

צפו בדברי נתניהו

תוכן שאסור לפספס
71 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
65
הליכוד זה ב❤ הליכוד זה בראש הליכוד זה נכון רק אחד יכול מול כל השמאל הליכוד זה נכוןןןןןןן!!!!!!🤴🤴🤴🤴
אחיה11.11.19
64
רק נתיהי
גטהון פנטה22.10.19
63
אין מה לדאוג. ערבים אוהבים חרדים יותר מליברמן ולפיד.
מוסטפה22.10.19

הצגת כל התגובות

62
הם לא מסוגלים הפילו שבוע להנהיג הכל יפול
בבר22.10.19
61
יום עצוב,למשפט דרייפוס בין יהודים ובעידוד התקשורת השמאלנית,אנחנו המצביעים ניגזר עלינו שלא. הקשבנו לביבי ולכן עוד. נשלם על כך בבחירות בשלישית. ועונשנו שנאלץ לשלם יותר ולקבל פחות ונראה מה יהיה גורל הבטחון. ??? לא אלמן ישראל כל מי שיהודי ואוהב מולדתו יזכה לראות את ביבי שוב ושוב,אל ייפול ליבנו ונאחל לו
שולמית21.10.19
60
ביבי אם היית דואג לקשישים ולפשוטי העם הנכים היית מקבל קולות אבל אתה אפס שדואג רק לעשירים הלואי שתהיהעני כל חייך אתה וכל הליכוד רמאי שקרן
מולי21.10.19
צודק
אברך22.10.19
59
רק נתניהו הוא נבחר מן השמיים
יהטדיה21.10.19
58
עזבו ביבי בסוף יהיה ראש ממשלה
חלנחי21.10.19
57
רמת האיי קיו שלך בדיוק כמו הגובה שלך. תהיה בטוח שלא תצליחו להרכיב ממשלה ויהיו בחירות חוזרות וביבי משאיר אתכם עם אבק. אז תתכונן להודעה בהמשך בזה הנוסח: "גנץ, השבט אמר את דברו אתה המודח הבא, אנא קח את הלפיד איתך בדרך החוצה".
אורלי21.10.19
56
נתניהו משתמש בחרדים להינצל מכליאה - בתנך זה אסור. מנהיג כזה אבד עליו הקלח ובעזרת עסקנים הןא שורד
יגאל21.10.19
55
נתניהו עשה הכל להגיע לפשרה. לממשלת אחדות. טובת המדינה. גנץ עשה הכל בשרות ה-רק לא ביבי, לטרפד כל אפשרות שנתניהו יישאר ראש ממשלה. טובת שונאי ישראל.
סיגל21.10.19
54
גנץ,מריונטה של לפיד ואנשי השמאל
משה21.10.19
53
תהיה חזק..נעבור את זה.עברנו את פרעה..נעבור גם את בני גנץ..
דוד21.10.19
52
תיכף נראה איך גנץ עובר מ"ספינים" למעשים לדבריו ומקים את ה"ממשלת אחדות ליברלית" שלו. רמז: בחלומות הלילה זה יקרה.
מי שמדבר על ספינים22.10.19
51
בקיצור הולכים לבחירות שלישיות!........... לא יאומן מה שהולך במדינה הזאת והכל בגלל ליברמן
רק ביבי21.10.19
50
הליכוד זה ב❤ הליכוד זה בראש הליכוד זה נכון רק אחד יכול מול כל השמאל הליכוד זה נכוןןןןןןן!!!!!!🤴🤴🤴🤴
ביבי!!!!!!!21.10.19
49
אין מנוס מבחירות פעם שלישית. בספק רב אם גנץ יצליח להקים קואליציה
קלמן21.10.19
48
נתניהו והימין ישלטו עוד הרבה זמן לשמאל המתועב אין דור המשך בגלל שהם מביאים ילד אחד לעולם וחלקם מתחתנים בנישואי תועבה שמכך אי אפשר להביא ילדים
דוד21.10.19
47
לפיד וליברמן רשעים מקוה שה' יתן להם מכה חזקה
עומר21.10.19
46
נץ בסה"כ ברירת מחדל ולא מועמד מתאים לתפקיד הענק !!! הוא מעולם לא שימש ולו יום אחד בתפקיד פוליטי ומדיני ! אין לו הכישורים לשם כך ולא כל ניסיון לתפקיד הכה תובעני !!! אז למנות אותו לראש ממשלה ?! זה לא רציני !!! לא כל אחד יכול להיות ולשמש ראש ממשלה בכלל ובפרט פה בישראל בג'ונגל של המזרח התיכון , כשהאתגרי
אורי21.10.19
45
הם לא יצליחו לעשות מהמנדט הזה שום דבר חוץ מחמוצים. בעזרת השם בבבחירות הבאות נסיים עם כחול לבן ובמיוחד ליברמן
דודו21.10.19
44
ביבי ביבי😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
אהרון22.10.19
43
נתניהו היחיד שבעה' יתברך עשה טוב לישראל. והקדבה' בחר בו. וגנץ לא יזכה לשבת רוהמ' לא הוא ולא לפיד ולא ליברמן
אפרת21.10.19
42
אתם תתרסקו כי בסופו של יום מפלגת כחול שחור פשוט מיזם מרמה פוליטי כושל = שמאל קיצוני הרסני‼️ שלושה רמטכ״לים תבוסתנים ופקיד חסר תעודת בגרות שנשענים על מחבלים מהללי שהידים אחמד טיבי ואיימן עודה ועל אפסנאי כושל, שמאלן בתחפושת והבובה של הנוכל לפיד אוסלו 2 בדרך . אגב,כולם להגיד תודה לכלומניק איווט שהפיל 3
נועם21.10.19
41
בזמנו פניתי ללפיד כשהיה שר אוצר בנושאים חברתיים. מעולם לא נעניתי. כך גם רבים אחרים. לפיד יודע לדבר אבל מעבר לזה כלום ושום דבר
סיגל21.10.19
40
בואו נראה איך העילג מקים ממשלה כאשר 4 עגלונים מנווטים את העגלה ... בטוחני כי הדבר לא יחזיק מים לאורך זמן ויגרום להתפרקות הגוף הזה שנקרא כחול לבן שקם על אג'נדה אחת של רק לא ביבי ... בלי דרך אמיתית ובלי עתיד נורמלי הנראה באופק ושנסמכת על קולות הרשימה המשותפת... בואו נראה מה יקרה
אבנר21.10.19
39
חזק ואמץ ! תן לגנץ להזיע ואל תענה לבקשותיו להיפגש,אלא אם יחליט להתגמש!! בחירות גם בשעה זו היא לא מילה גסה! התמוטטות התיקים והאמת שמתחילה לצאת לאור פועלת לטובתך ולטובת הימין כולו שאתה הוא מנהיגו הבלתי מעורער!!!
שאול21.10.19
38
תומכייך לא ינטשו אותך! טובת העם היא מעל הכל! אנחנו לא מוסתים מהתקשורת, אנחנו מכירים אותך ויודעים את טוהר ליבך, מלאכת העשייה הנהדרת שלך ומעל הכל - הגאווה הזאת שאתה המנהיג שלנו בעולם.
יונתן21.10.19
37
.. תנוחו... 10 שנים הביב ראש ממשלה והמצב של כולנו על הפנים. העם מבקש אחרת! מנהיגות שפוייה ואחראית ולא נהנתנתית כמו נהתניהו ומשפחתו והבן שלו הזנאי שחי על חשבוננו
כמה בוטים בתגובות22.10.19
המצב הטוב ביותר מאז ומעולם, ממורמר, שתה מים
א22.10.19
מי התחליף שלכם לנתניהו? הזחוח היהיר הכלומניק מטייסת עיתון במחנה? ללא תעודת בגרות?
הצחקתם אותי22.10.19
36
טיפש נשאר טיפש. מי שהכשיל את הקמה ממשלה לאומית זה אתה עצמך וראש רשימת כחול לבן. אין סיכוי שממשלת מיעוט תחזיק מעמד אבל בבחירות הקרובות העם היהודי יבוא אתך חשבון.
בצלאל21.10.19
35
הוא לא נכשל אנחנו נכשלנו להגן על המדינה שלנו
מגי21.10.19
34
הוא הצהיר שישאר באופוזיציה.
דוד21.10.19
33
גם גנץ לא יוכל להקים ממשלה ועל כן בחירות שלישיות עד שהם יהיו ינצלו את הזמן הזה ורק שלא יתפחת מלחמה
דנה21.10.19
32
זהו. תם עידן נתניהו. עכשיו תהיה דינמיקה חדשה שתוביל להקמת ממשלה זמנית, שאמנם תעמוד על כרעי תרנגולת. אך במקביל נתניהו יאבד את שליטתו בליכוד ואז או שיתקיימו בחירות חדשות או שתקום ממשלת אחדות יציבה.
אלי21.10.19
לצערי, בכירי הליכוד שונאים את נתניהו ורוצים לסלקו ועכשיו כשהוא בחולשתו הם ידאגו להעיף אותו. זה כמעט בטוח. אבל זה יתנקם בהם.
מוטי21.10.19
גנץ לא שולט במתי להוריד את הזבל אז אתה רוצה שהוא יוביל את המדינה והתפקיד הכי קשים בעולם? אתה לא רק חי בסרט אתה גם כותב אותו לעצמך בלי קשר למציאות בכלל.
אסף22.10.19
31
אל דאגה אדוני ראש הממשלה, אם הם רוצים בחירות...יקבלו בחירות בהם יובסו הפעם. תן לליצנים האלו לנסות להרכיב ממשלה...גם בעוד 5 שנים לא ירכיבו בלעדיך.
שרון21.10.19
30
בקיצור ביבי כמו ביבי, ניצל את המומנטום עד הסוף לטובתו, עכשיו יש לו את הזדמנות חייו לתקוף ולהאשים את גנץ והוא מנצל את זה עד הסוף.... יודע להפיק מכל מצב את המירב , בעצם זה נאום בחירות לכל דבר שנועד לומר לימין, חברה תתעוררו, עוד מעט בחירות שלישיות ואם לא ניתן בראש בכל הכח אז אוי ואבוי.... גם מה שהוא או
מישהו22.10.19
בקיצור גנץ כמו גנץ, ניצל את המומנטום עד הסוף לטובתו, עכשיו יש לו את הזדמנות חייו לתקוף ולהאשים אתביבי והוא מנצל את זה עד הסוף.... יודע להפיק מכל מצב את המירב , בעצם זה נאום בחירות לכל דבר שנועד לומר לשמאל, חברה תתעוררו, עוד מעט בחירות שלישיות ואם לא ניתן בראש בכל הכח אז אוי ואבוי.... גם מה שהוא
מישהי22.10.19
29
אייוט.אתה בנאדם לא יציב מה שמעניין אותך זה כיסא ותואר "שר" ולא טובת המדינה ממתי אתה חבר של בל"ד? שאתה הולך לשבת איתם ? כמה גועל פעמיים הובלת אותנו לבחירות ו... יושב ביחד עם בל"ד עשה טובה חזור לרוסיה
גלי21.10.19
28
עד היום התרגלנו לשמוע את אנשי התקשורת שעה שעה דקה דקה מפצירים בנתניהו: ״נו, שחרר, אתה לא מצליח להרכיב ממשלה, החזר את המנדט לנשיא! אל תאחוז בקרני המזבח״ ממחר: ״גנצושי, אתה תצליח, עוד מאמץ, אל תרפה, סבלנות, אין למה למהר, קח ת׳זמן כי בסוף בטוח תצליח להרכיב ממשלה״
אביחי22.10.19
27
כשלון הזה מונח עכשו לרגליו של גנץ! שאין ספק שייכשל אחריו אלא אם יקים ממשלת מיעוט שתיפול מהר מאוד ותוביל לבחירות חוזרות,וכל התסריט הזה רשום על שם יועץ אחיתופל בשם יאיר לפיד ואביגדור ליברמן!
זלמן21.10.19
26
לא יעזור לכם רק נתניהו בסופו של יום כי אצל ה00 גנץ ולפידנוקיו שהידים לפני הכל בחרת כחול לבן, קיבלת את הרשימה המשותפת להשמדת ישראל‼️ 3 רמטכ״לים תבוסתנים ופקיד חסר תעודת בגרות שנשענים על אחמד טיבי , איימן עודה ואפסנאי מושחת הבובה של מפלגת כחול שחור!! בחירות מועד ג בקרוב , רק נתניהו מנהיג בקנה מידה ע
אבי21.10.19
25
מי שהוכיח הובלה מוצלחת של המדינות במזרח התיכון הסוער כלכלית, ביטחונית ומדינית, הוא רק נתניהו בעל הניסיון, מדינאי מקצועי ונאמן ליהדות ולדמוקרטיה.
רק נתניהו!21.10.19
24
כחול לבן כמו השם שלכם חניה זמנית
דהן21.10.19
23
גנץ הרופס בובה על חוט ראש ממשלה ברוטציה יאיר היהיר לפיד הקשקשן הלוחם האמיץ מבמחנה ראש ממשלה ברוטציה ליברמן ההזוי והבלתי צפוי שמחר בבוקר יחליט להפיל את הממשלה הזאת שר ביטחון שונאי ישראל שלא מכירים בזכות של העם היהודי למדינת לאום יהודית בארצנו בארץ ישראל חברי קבינט ביטחוני שונאי ישראל שלא מגנים מחבלים
חנה22.10.19
22
עכשיו מתחיל הקרקס של גנצלפיד , שיא הלחץ נרשם בלשכתו של ליברמן זה ערב נוראי לאיווט , ליברמן לא ציפה להגיע לנקודה הזאת כי חשב שהכל ילך לפי תכנון שלו ויהיה פילוג בבלוק 55 או שנתניהו יוותר . ליברמן בבעיה מאוד מאוד קשה
שלום21.10.19
21
אידיוטים שזה לא מילה... הם עלולים להחריב כאן הכל חלילה
אם בנץ ר'מ אני בורחת מהארץ21.10.19
20
ללכת לסיבוב שלישי של הבחירות לכנסת והפעם זו תהיה המכה הקשה שהשמאל יקבל לפנים.
הדר21.10.19
19
עכשיו נראה איך ליברמן יצדיק את הצטרפותו לממשלת שמאל...
הכל היה מתואם 21.10.19
18
לא נשכח שליברמן מנע הקמת ממשלה בראשותך.
זאב21.10.19
17
יועז הנדל: "היה טעןת להתחבר עם יאיר לפיד.". מקווה שיהיו הרבה מורדים למפלגת מיעוט...
כפיר22.10.19
16
ההסיטוריה היהודית תזכור את גנץ לפיד וליברמן כסמל היהירות. כסמל של פילוג. של השמצת גאווה לאומית. נראה אתכם מוסרים את המדינה לערבים למען תאוותכם האישית. קדימה. תעשו את זה. רוצים לראות כמה רחוק תלכו למען כיסא.
יצחק21.10.19
15
המשיח בא
יואל 21.10.19
14
אוהבים אותך ומחזקים אותך ,אמת והצדק עוד ינצחו איתך באש ובמים,מי יתן ויום הולדתך החל היום יביא בשורות טובות שפע בריאות אושר נחת הצלחה ושפע ברכות טובות
ישראל21.10.19
13
גנץ: "אם נתניהו יפנה את מקומו - יש ממשלת אחדות בתוך שעה" יש מצב שבני גנץ קיבל את השעון של ליברמן...
מלכה22.10.19
12
אי ההצלחה להקים ממשלה היא בגללך מר ליברמן.פתאום עברת מימין לשמאל. החרדים הם חלק מעם ישראל וזאת מדינה יהודית.כאן לא אוקראינה.
יהודית21.10.19
11
רק לחשוב שרמטכ"לים לשעבר מוכנים לשבת עם ערבים בממשלה - כשכמה מתוכם מחשיבים את עצמם כפלסטינים. צמרמורת בכל הגוף. ביזוי צה"ל.
זרביב21.10.19
10
ביבי עצבני
יאיר22.10.19
9
גנץ, הבן אדם לא כשיר .תבוסתן שהפקיר את חיילי גולני בצוק איתן למען האוייב והתעלם מהמנהרות היה רמטכ״ל ברירת מחדל שנכשל השתתף בטקס לזכר מחבלים האיראנים והרוסים פרצו לו לטלפון כשל בחברת סייבר שפשטה רגל בשנתיים תמך בהסכם הגרעין ההזוי עם איראן מתנגד לחוק הלאום ורוצה לבטל אותו התנגד להקמת הגדר במצרים שמ
אור21.10.19
8
לבנימין אמר ידיד השם שחרר את גנץ לפיד ודוברמן המפלה שלהם קרובה אין להם כוח גנץ אם היה מתמודד לבד בלי לפיד היה נמחק מהפוליטיקה וגם לפיד דוברמן גם
שלמה21.10.19
7
בחירות מועד ג ביבי העם איתך, בחירות הבאות כולל יבינו שהצבעה לגנץ זה לא הצבעה לשמאל, אלא הצבעה אנטי ציונות! רק אנטי ציוני כמוהו מסוגל לשבת בממשלה עם תומכי טרור שלא מכירים בישראל כמדינה יהודית.
איציק21.10.19
6
גנץ מאמץ שיטת ביבי. הולך לקנות את החרדים בכסף מלא. מיליארד או שניים יותר ממה שביבי נתן, ויש לו ממשלה.
רבינו21.10.19
5
ראש הממשלה היקר העם איתך אוהבים אותך , מעריכים אותך , וחושבים שרק אתה יכול לנהל את המדינה המסובכת הזו , אל תתן לצוות הרמטכ"לים הכושלים להקים ממשלה , הם יפגעו בביטחון האזרחים היהודים !!!!
דביר21.10.19
4
נתניהו צודק ב 100% ולא לאט נהפוך אנחנו היהודים למיעוט והישראלים לרוב והערבים ישלטו בכל בביטחון בכלכלה בבריאות וכ'ו זה חורבן בית שלישי בזכותם של ליברמן לפיד וגנץ...
יוני21.10.19
3
ביבי העם איתך ורק איתך אנחנו נמשיך לרוץ איתך באש ובמים
זוהר21.10.19
2
הרבי מליובאוויטש בשיחה נדירה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו כאשר היה שגריר באו"ם, טרם הפך לחבר כנסת: "אתה תצטרך להאבק עם 119 אנשים, אל תתפעל מזה כיוון שהקב"ה בצד הזה"
רק נתניהו21.10.19
1
כוחנו באחדותנו !! לא לתת לאף אחד אפשרות לפרק את גוש הימין. 55 המנדטים של גוש הימין צריכים להישאר חזקים, יציבים ומאוחדים. כחומה בצורה מול כל השמאל !!
זיו21.10.19
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

גלנט יצא - ובן גביר התעצבן: "נתניהו צריך לפטר אותו"

יוני גבאי | 17.05.24

פאנצ'ר מדיני 

האמריקאים דורשים להעביר כספי מיסים לרשות הפלסטינית 

יוני גבאי | 16.05.24

מלחמה על הבית

בישראל מודאגים: מצרים תגרום להוצאת צו להפסקת מלחמה

יוני גבאי | 16.05.24

מחיר המלחמה

עוד מעט יותר לפרסום, ברוכים הבאים לגהינום // יזהר שי

יזהר שי | 16.05.24

"המטרה שלנו להביס את חמאס"

בכיר בממשל ביידן: שותפים לדאגת גלנט, לישראל אין תוכנית

יוני גבאי | 16.05.24
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

על סף פיצוץ

המצרים מאבדים סבלנות כלפי ישראל בעקבות הפעילות ברפיח

יוני גבאי | 15.05.24

"כל עוד חמאס נשאר" 

נתניהו: מה יהיה ביום שאחרי? כל הדיבורים ריקים מתוכן | צפו

יוני גבאי | 15.05.24

ההצעה נדחתה פה אחד

נתניהו נגד האו"ם: "לא ניתן פרס לטבח של ה-7 באוקטובר"

יוני גבאי | 15.05.24

הזירה הבינלאומית 

לראשונה: מועצת הביטחון באו"ם תקיים דיון על גורל החטופים

יוסי נכטיגל | 14.05.24
ש

הכרות עמוקה עם המגזר

מחדשים תנור או מקרר לפסח? מצאנו לכם את המחיר המשתלם ביותר

כיכר בשיתוף חשמל הקרן | מקודם

בטקס המצטיינים 

הנשיא הרצוג: אין גדולה ממצוות פדיון שבויים, לפעול באומץ

ישי כהן | 14.05.24

אחרי המשבר בתחילת השבוע

לקראת משבר עם מצרים? "נוריד את דרג היחסים עם ישראל"

יוסי נכטיגל | 14.05.24

"מצב קריטי ודחוף"

ג'ו סאליבן גינה את תקיפת משאיות הסיוע לעזה: "שערוריה"

דוד הכהן | 14.05.24

"זה אינו יום עצמאות רגיל"

ראש הממשלה נתניהו מתחייב: "נמשיך עד הסוף, עד הניצחון"

ישי כהן | 13.05.24
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

"מה אתה רוצה?"

אב שכול ניסה לגרש את בן גביר; השוטר הפתיע: "אני כהניסט"

יוסי נכטיגל | 13.05.24

"אני מכיר את השכול מקרוב"

הנציג החרדי לדרוזים: "כולנו  משפחה  שכולה אחת גדולה"

יוני גבאי | 13.05.24

אחרי הסכסוך

ישראל הציעה לרשות לשלוט במעבר רפיח; זו הייתה התשובה

יוסי נכטיגל | 13.05.24

בראיון באנגלית

נתניהו: דנים בהגלייה של ראשי החמאס, אבל תלוי בכניעה

יהודה גל | 13.05.24
ש

השנה יותר מתמיד

ערב זיכרון ייחודי לחללי צה"ל יתקיים בבית שמש

אסף מגידו | מקודם