אחרי הפסיקה של אותו איש הייתה אמורה להתחיל מכונת ההסתה בעיתונות, במיוחד שאתה חרדי, וגם אם לא היית חרדי - זהו הטבע של העיתונות למצוץ את הדם של הנאשמים. וראו זה פלא, קרה בדיוק ההיפך: מאחרי יום הפסיקה, לא היה כלי-תקשורת או איש תקשורת שלא שיבח אותך באופן אישי ואת הפעילות של 'יד שרה' באופן ציבורי. זכית לקדש שם שמים
כל עוד נמשכת הפגיעה בעולם התורה, שהם היו שותפים מרכזיים לה, שיידעו שהם האשמים במצב העכשווי שנוצר. כשגדולי-ישראל צעקו וביקשו ומחו, והלכו והוציאו מיליון איש לרחוב - זה היה בדיוק בגלל מה שהם עשו. הפגיעה בלומדי-התורה ורדיפת בני-הישיבות והאברכים, אלה הדברים שמסכנים את כולנו.