רשמית: Samsung GALAXY S6 יוכרז בעוד כחודש

ענקית האלקטרוניקה סמסונג החלה לחלק הזמנות לעיתונאים בהן הודיעה החברה כי תקיים את אירוע ההשקה למכשיר הדגל הבא שלה - סמסונג גלקסי S6, בעוד כחודש ב-1 למרץ בכנס הסלולר הבינלאומי שיערך בברצלונה • אז מה אנו יודעים על המכשיר החדש? (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |

זה מגיע: לאחר חודשים של ציפייה למכשיר הדגל הבא של ענקית האלקטרוניקה סמסונג, כעת אנו יכולים לומר כי מכשיר ה- Samsung GALAXY S6 יושק בעוד כחודש, במהלך כנס תערוכת הסלולר הבינלאומית שתערך בברצלונה בעוד כחודש בתאריך ה-1 במרץ.

על פי הזמנה ששלחה החברה לעיתונאים תחת הכותרת "Samsung Galaxy Unpacked 2015‏" רמזה החברה על עיצוב חדש לגמרי לסדרת מכשירי הדגל שלה, שככל הנראה תכלול גרסה קמורה עם מסך בשולי המכשיר, בדומה לגרסת ה-Edge למכשיר ה-Galaxy Note של החברה.

אז איך יראה Samsung GALAXY S6

על פי דיווחים שונים, החברה מתכננת לשוות למכשיר הדגל הבא שלה מראה יוקרתי בהרבה, כשהיא תעשה שימוש בחומרים יוקרתיים יותר ותשלב זכוכית ואלומיניום במכשירים החדשים, בניגוד למראה הפלסטי שליווה את הקו העיצובי בכל מכשירי הגלקסי לדורותיו. שינוי העיצוב מגיע ככל הנראה בעקבות הכישלון הצורב שספגה החברה במכירות של מכשיר הדגל הנוכחי - GALAXY S5, ועל רקע נתוני המכירות חסרי התקדים שמפרסמת אפל, שגם מסכנת את מעמדה של סמסונג כיצרנית הסלולר הגדולה בעולם.

על פי הדיווחים, המכשיר החדש צפוי להציג שיפורים משמעותיים, והוא יכלול חומרה משודרגת מהרבה, שגם מסמנת את מעבר מכשירי הדגל של כלל החברות לדור הבא של הסמארטפונים, שיכללו מערכות הפעלה עם סט פקודות של 64 ביט, עם זיכרון RAM בנפח 4 GB ומעבדים עוצמתיים בהרבה באלו הקיימים כיום בשוק מכשירי הדגל.

החברה תכלול במכשירי הדגל שלה את מעבד סנאפדרגון 810 העוצמתי של ענקית השבבים קוואלקום, שעל פי דיווחים שונים אף שונו ברגע האחרון למעבדים משודרגים שנבנו במיוחד עבור ה- GALAXY S6, זאת לאחר שבמעבד המקורי התגלתה תקלה הגורמת להתחממות יתר.

מסך המכשיר יישר קו עם הסטנדרט החדש אותו קבעה LG לפני כשנה עם מכשיר ה-G3 שלה. כשגם סמסונג תציע עתה מסך באיכות QHD, בדומה למסך שהיא מציעה למכשיר הנוט 4 שלה. כאמור, לפי דיווחים שונים, החברה תשחרר גם גרסה מיוחדת לגלקסי 6 שיכלול מסך גולש לצידיו.

מצלמת המכשיר תכלול חיישן ברגישות של 20 מגה-פיקסל, כשהציפיות מהחברה שידועה במצלמות הסלולר האיכותיות שלה, שלא תאכזב גם הפעם. גם המצלמה הקדמית, שכיום כבר משמשת באופן רשמי כמצלמת "סלפי" תשודרג משמעותית, ועל פי דיווחים היא תציע חיישן ברגישות של 5 מגה-פיקסל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר