אירוע השנה

טקס ההשקה הנוצץ של מותג המטבחים "אורכיד"

ביום שלישי האחרון התקיים טקס ההשקה הנוצץ של מותג המטבחים הירושלמי והיוקרתי "אורכיד," והשקת המגזין ההיברידי הראשון (מטבחים).

אורכיד זה הרבה מעבר לחברת מטבחים. אורכיד זה הבית לאדריכלים, מעצבים ויזמים (צילום: מיכה בננו)

ביום שלישי האחרון, ה-5.9. משכנות האומה לבשה חג, למעלה מ-500 אדריכלים, מעצבים, קבלנים, יזמים, אושיות רשת מתחומי האדריכלות והקולינריה ואנשי תקשורת, הגיעו לאירוע השנה המושקע והנוצץ במיוחד.

לרגע חשבנו שהגענו למילאנו, אך מסתבר שאיטליה זה כאן. והכול הודות לקומפלקס המפואר של מטבחי אורכיד שעוצב על ידי האדריכל האיטלקי הבינלאומי מיקלה סימאונה.

ההפקה ההוליוודית הותאמה לרמה האדריכלית של המקום ולקהל האיכותי מכל צבעי הקשת שהגיע להרים כוסית לשנה החדשה ולשמוח עם יוסי אייזיק, המנכ"ל והבעלים.

כבר בכניסה, קיבלו את הפני הבאים על השטיח האדום צמד נגניות נבל וצ'לו שהתכתבו עם האווירה הירושלמית. השף הירושלמי יענקל'ה תורג'מן ניצח קולינרית על תפריט גורמה מוגש בפרזנטציות נדירות ובר הקוקטיילים האטרקטיבי הוסיף לאווירה.

אז מה היה לנו?

סיור VIP בתצוגות המרהיבות המצוידות בפיצ'רים חכמים ומתקדמים בייבוא אישי מאירופה, לצד נגרות עילית שמיוצרת במפעל של אורכיד המשתרע על פני דונם וחצי – והכול במכונות מגרמניה, ספריות חומרים ומוצרים נלווים ומשלימים, אלכוהול ותפריט גורמה, הרצאה מקצועית מאת האדריכל האיטלקי מיקלה סימאונה, סדנת סושי מקצועית אינטרפרטציה להיגד "שנהיה לראש ולא לזנב", מופע "גבר במטבח" מאת קובי אריאלי, איש תקשורת וסטנדאפיסט ולסיום - שי יוקרתי בייצור 'אורכיד הום' מבית 'אורכיד מטבחי יוקרה' +מגזין מקצועי היברידי בפורמט מהודר.

"אורכיד זה הרבה מעבר לחברת מטבחים. אורכיד זה הבית לאדריכלים, מעצבים ויזמים. בקרוב יעלה הפודקאסט על הבר, פורום מקצועי שייתן במה למעצבים מקומיים להנדס מניפות צבעים ופטנטים למטבח, השתלמויות, חדשות וחידושים, וחיבור בין עולמות לאנשים", משתף יוסי אייזיק בעלי המותג שמביא כבוד למגזר העסקי הירושלמי.

אורכיד הוכיחו מה זה להגדיר מחדש את עולם אדריכלות המטבחים ושמבירת ישראל תצא הבשורה.

500 אנשים שעזבו הכול והצביעו ברגלים, העידו שמטבחי אורכיד זה יוקרה בגובה העיניים. פשוט משפחה!

הפקה, מיתוג, עריכת מגזין והנחיה: אלישבע גליקסברג.

(מיכה בנינו)
(מיכה בנינו)
(מיכה בנינו)
(מיכה בנינו)
(מיכה בנינו)
(מיכה בנינו)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר