´עוף טוב´ למהדרין; עוברים ל´קדמה ירוקה´

הושלם השלב הראשון בתוכנית ה´קדמה הירוקה´; התוצרת משווקת ב´פלסטונים´ המאפשרים שמירה על איכות גבוהה ביותר של המוצרים, הגנה על איכות הסביבה וחיסכון של כ- 3 מיליון ₪ בשנה. השלב הבא; פיתוח חומרי אריזה; מגשיות ושקיות מתכלות

חנה בורט | כיכר השבת |

במפעלי ´עוף טוב´ למהדרין שבהשגחת הגרא"ד אויערבאך שליט"א, רב ואב"ד טבריה הושלם השלב הראשון בתוכנית ה´קדמה הירוקה´ עליה הכריזה הנהלת המפעל שבעמק בית שאן. על פי התוכנית החלה החברה בשיווק כל מוצרי המשחטה הטריים למרכולים, חנויות ואטליזים באריזה קשיחה ורב פעמית - ´פלסטונים´ במקום באריזות שהיו נהוגות עד כה העשויות קרטון.

"התוצאה של המהלך היא שמירה מרבית על איכות המוצרים שיגיעו ליעדם בתנאים הנדרשים, מניעה לחלוטין של זיהום הסביבה וחיסכון משמעותי משוער של כ – 3 מיליון ₪ בשנה – אומר מנהל המפעל, מר אלחנן לוטם. "השלב הבא הוא פיתוח, באמצעות חברה מקומית, של חומרי אריזה, מגשיות ושקיות מתכלות כדי לשמור על איכות הסביבה". לוטם הוסיף כי "עד להשלמתו הסופית של המהלך ומניעת השימוש באריזות קרטון הקמנו מתקן דחיסה מיוחד המאפשר הקטנת נפח פסולת הקרטונים ומצמצם באופן משמעותי את זיהום האויר ואת כמות הפסולת המועברת לאתרים. אנו גם שוקדים על פיתוח מתקן דחיסה חדיש ביותר שיאפשר גם דחיסה של פסולת רטובה".

מנהל המחקר והפיתוח ב´עוף טוב´ למהדרין, איתן קופפר אמר כי "המעבר ל´פלסטונים´ מאפשר אוורור מיטבי הנדרש כדי למנוע מעיכה ותוצרת פגומה ומאפשר שהתוצרת תגיע ליעדה בטמפרטורה הדרושה. כמו כן ה´פלסטון´ תוכנן כך שמאפשר ניקוי וחיטוי באמצעות קיטור בטרם יוחזר לשימוש חוזר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר