המתמודד מול גוטרמן מדבר:

"לא הופתעתי מהאשמות נגד גוטרמן; היו איומים"

יעקב-מאיר פלדמן, המועמד המדובר שהתמודד נגד ראש עיריית מודיעין-עלית יעקב גוטרמן, מדבר הלילה לראשונה בראיון מיוחד. "הופתעתי לשמוע שזה התפוצץ הערב, אבל לא הופתעתי על עצם ההמלצה", הוא אומר ומגלה: "איומים היו, אני לא יכול כרגע לפרט מאיזה גורמים". וגם: מי הבחור שמנע ממנו לרוץ? (חרדים)

ניצן ארליך | כיכר השבת |

תושבי מודיעין-עלית קיבלו בהלם מוחלט את המלצת המשטרה להעמיד לדין את ראש העירייה יעקב גוטרמן וסגנו גדעון הכהן - בחשד לאיומים.

יחידת להב 433 במשטרה סיימה בימים אלה את חקירתה נגד גוטרמן והכהן בחשד לביצוע עבירות של איומים נגד מועמדים במערכת הבחירות המונציפליות שהתקיימו בשנת 2008.

לפי החשד, האיומים נועדו לגרום למועמדים להסיר את מועמדותם. לפי ממצאי החקירה, סבורה המשטרה כי נמצאה תשתית ראייתית לביצוע עבירות איומים מצדם של גוטרמן והכהן.

המועמד המדובר שהתמודד נגד גוטרמן, יעקב-מאיר פלדמן, מדבר אתמול (שני) בראיון מיוחד ל"קול החרדי".

"הופתעתי לשמוע שזה התפוצץ הערב, אבל לא הופתעתי על עצם ההמלצה", אומר פלדמן. "אני לא יודע אם תושבי העיר ידעו על החקירה, אבל אני ידעתי".

פלדמן סיפר כי נחקר פעמיים באחרונה. "נחקרתי בנוגע לעניינים שונים. למשל, שאלו אותי מדוע לא הגשתי ומה הביא אותי לרוץ".

בראיון, חזר פלדמן לימי הבחירות. "עבדתי כחצי שנה על הגשת הרשימה ואת המועמדות לראשות העיר. לילה לפני הגשת הרשימות, פנה אליי בחור מישיבת 'מיר' ובדרך מרמה גנב ממני את החוברות. זה מה שמנע ממני להגיש את המועמדות - גם לראשות העיר, וגם את הרשימה".

לדבריו, "איומים היו, אני לא יכול כרגע לפרט מאיזה גורמים - מסיבות מובנות".

פלדמן הסביר, כי הוא מעריך שהמלצת המשטרה לא בהכרח קשורה לסיפור שלו, אלא רק בעקיפין.

כתב "כיכר השבת" דוד כהן מוסיף: מי שעמד בראש המאבק כנגד גוטרמן הוא תושב העיר וחבר עירייה לשעבר, יוני מזרחי אשר ברך על ההחלטה להעמיד את גוטרמן לדין.

אמש הוא אמר לכיכר השבת: "אחרי שנים שבהן לא נעשה צדק, המשטרה עושה צעד נכון".

לדבריו, השלב הבא במאבק הוא לערער על הבחירות שלא התקיימו בעקבות האיומים, ודרישה להקמת ועדה קרואה אשר תחליף את הקיימת עד לבחירות חדשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר