leap motion: הופך את המסך שלכם לנשלט על ידי תנועת יד

leap motion הוא גאדג'ט מגניב לחלוטין שהופך כל מסך מחשב, לנשלט באמצעות תנועת היד. לעומת גאדג'טים שמוצגים כבעלי יכולות כאלו, leap motion גם עובד ואפשר לרכוש אותו (דגיטל, אינטרנט ומחשבים)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום: צילום מסך מאתר החברה)

חיישן leap motion הוא ללא ספק מוצר יומרני ביותר. הוא מתיימר לתרגם את כל תנועות היד שאנו עושים באוויר מעליו למסך המחשב. כך למשל אם תעשו תנועת לחיצה חיישן התלת מימד יזה כי ביצעתם תנועת לחיצה במרחב, ינתח את האזור בו עשיתם את זה לפי מימד הגובה והרוחב וילחץ בדיוק היכן שרציתם.

בדיוק כמו חיישן הקינקט, אך הרבה יותר מדויק, לטענת החברה, leap motion מדויק יותר, גם על פי הסרטונים שמשחררת החברה (הסרטון למטה) מתקבל דיוק מדהים.

הבשורה האמיתית היא שלעומת גאדג'טים רבים שמצגים יכולות מדהימות על גבול העתידנות, ליפ מושן מוצע כבר למכירה באתר החברה תמורת 69 דולר (256 שקל), ההזמנה שמתבצעת באתר היא עתידית ברגע שהמוצר ישוחרר.

מיכאל וקוולד מנכ"ל Leap Motion אמר כי החברה תייצר מאות אלפי מכשירים לסדרה הראשונה, וכי המכשירים עתידים להגיע בתקופה הקרובה לאילו שהזמינו אותה במכירה מוקדמת.

חשוב לציין שפעמים רבות מוצרים כדוגמת ה-LEAP הם זיוף שנועד למספר מטרות, או לייצר עניין בחברה מסויימת, או בכדי לייצר צפיות באתרי אינטרנט (חדשות/יוטיוב) ויש גם שמזייפים לחלוטין את הכל בכדי למכור במכירה מוקדמת את המוצר ולגנוב את הכסף.

גם לגבי פרויקט Leap עלו טענות ברשת כי מדובר בזיוף וכי אין לרכוש אותו באתר המוצר. אך על פניו נראה כי סוף-סוף מדובר בחיישן עתידני ומדהים בכל קנה מידה אך גם אמיתי.

על פי פרסומים Leap Motion חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם 'בסט ביי' האמריקנית להפצה רחבת היקף, מעבר לכך פורסם כי גם חברת אסוס חתמה על הסכם עם ליפ מושן על שיתוף פעולה שיאפשר לאסוס להטמיע את הטכנולגיה שלה במוצריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות