אב שכול שאיבד את בנו באסון:

"רוזן פרובוקטור, חילל זכר בני; מבקש סליחה מישי"

"אני מבקש סליחה מהרבנים הראשיים לישראל, מראש-הממשלה בנימין נתניהו ומשר הפנים אלי ישי", כך אומר דוד דיין, אביו של שמעון דיין, קצין שב"ס שנספה באסון האוטובוס בכרמל, בראיון סוער וכאוב. "המשפחות היו המומים מהמעשה של רוזן. הוא חילל את זכרו של הבן שלי", הוסיף דיין. האזינו לראיון (בארץ)

ישראל אהרון | כיכר השבת |

"אני מבקש סליחה מהרבנים הראשיים לישראל, מראש-הממשלה בנימין נתניהו ומשר הפנים אלי ישי" - כך אמר הבוקר דוד דיין, אביו של שמעון דיין, קצין שב"ס שנספה יחד עם 40 מחבריו באסון האוטובוס בכרמל, בראיון נרחב שהעניק ל"קול ישראל".

מדוע הוא מבקש סליחה? "אני מרגיש שהייתי שותף למהומה ולכן אני מבקש מחילה על הלבנת הפנים לשר ישי. כל הסיפור הזה לא קשור לישי בשום אופן".

דיין היה נשמע כאוב בראיון. "רוזן חילל את זכרו של הבן שלי. הגענו לשם כדי להתייחד עם הגיבורים האלה, והוא מנע את זה מאיתנו. הוא רוצה להביע מחאה - למה על חשבונינו? שאף-אחד לא ידבר בשם המשפחות.

"כל המשפחות ישבו בשקט והיו המומים מהמעשה של רוזן. המשפחות אמרו שהמעשה אתמול - היה ביזוי לילדים שלנו", סיפר דיין.

"פרובוקציה של רוזן"

בראיון רמז דיין שמדובר במעשה פרובוקטיבי של רוזן. "הוא בחר לחכות לאמצע הנאום של ראש-הממשלה. הוא הרי ראה את השר ישי קודם לכן, למה אז הוא לא קם ואמר את דבריו? זה לא היה מעשה ספונטני, זה היה מחושב.

"למה להרוס את כל האירוע? הרי אי-אפשר להפיל על נתניהו או על ישי את כל המחדלים של מערך הכבאות מאז קום המדינה. הם לא אשמים", אמר רוזן.

גם בכלי-התקשורת הנוספים עלו הורים שכולים והביעו מחאה נגד המעשה השערורייתית של רוזן.

כזכור, אמש נאלץ השר ישי לעזוב את האירוע בקיבוץ בית אורן, לאחר שדוד רוזן, בן זוגה של תנ"צ אהובה תומר ז"ל - צעק לעברו, תוך כדי הלבנת פנים. היום פורסם כי רוזן תובע את המדינה ואת שר הפנים אלי ישי בסך שני מיליון שקלים.

רוזן תובע את ישי

רוזן אמר ל"ידיעות אחרונות" כי "התביעה לא באה כמעשה נקם אלא כשירות לציבור". הוא מוסיף כי בנוסף לפיצוי הכספי ידרוש גם את התפטרותו של השר ישי.

בכתב התביעה שיוגש כבר ביום ראשון הקרוב מציין רוזן: "הפקירו את המדינה ואת אזרחיה חשופים לאסון אש שמעולם לא ידענו כמותו. מדובר בהזנחה פושעת במשך שנים, בהתעלמות ובאטימות זועקת לשמיים".

לפי כתב התביעה, בגלל המחדל "אהובה שילמה על כך בחייה, ומעשיהם מעידים על בריחתם מנשיאה באחריות".

רוזן מבקש מבית המשפט להורות לישי מדוע לא התפטר מתפקידו "נוכח ההפרה הבוטה של אחריותו המיניסטריאלית וחובת נאמנותו לציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר